♥Alexandra♥  - Om mig & min vardagღ

Alla inlägg under december 2009

Av Alexandra Brunander - 19 december 2009 13:03

Hemma igen och det är svinkallt ute, trodde min bror skämta när jag åt frukost och han kollade på termometern, då sa han att det var14 minus ute, sen körde pappa ner mig och då visade bilen 13 minus!

Sen gick jag runt i Borås och det var sjukt kallt :O

Så gick och satte mig på resecentrum i 50 minuter x)


Nu har jag kommit hem och ska snart gå och duscha :) Sen ska jag packa ihop lite skit och dra till min älskling!! :)<333

Kollade precis och nu är det 10 minus ute, temperaturen minksar men den är ändå högst hittills :P

Fillefjong har räknat ut att vi kommer ha snö på julafton, första gången på 8-10 år! :D

Av Alexandra Brunander - 19 december 2009 09:45

Först vill jag säga att världens sötaste rådjur går på våran gräsmatta, dem är ju bara för söta, vill ju bara krama om dem, men de klarar man aldrig :P


Men mitt problem är detta..

Jag har haft fullt upp i veckan, så jag har glömt av att hämta ut min p-piller... Ja ni läste rätt.. och nu så är der brottom, för ajg har bara 2 piller kvar (idag & imorgon) så jag måste hämta dem idag eller senast på måndag,tidigt den dagen!

Och bussarna går ju åt helvete dåligt på helgerna (västtrafikstider är inte bra, inte deras system heller) så tänkte jag att jag åker inte med 13:14 och så kan jag ta 14:26 tåget hem så åker jag direkt till Mikael, men neh de är klaert edt inte går!

Allt stänger ju 13:00 så måste ju vara där innan!

Därför måste jag nu ta 11:01 tåget, är framme 11:08, hämta ut pillerna och sen gå och dö av kyla och uttråkning fram tills klockan blir 14:26 för då kan jag åka hem igen!  


Uppdatering!

Mamma kom på att jag kunde åka in till Borås istället, och nu har jag kollar upp dom tiderna och dem passar mig perfa!

Jag tar 10:52 bussen till borås, och sen går min buss hem 12:25, kan det bli bättre? :D

Är hemma innan 13, hinner gå hem och fixa massa shit och sen om det går så går jag ner till tåget och åker till min älskling! :D<3

Av Alexandra Brunander - 19 december 2009 01:09

Tänkte bara komma in och tala om att jag har kommit hem ifrån tjejkvällen nu, det var trevligt och det blev en massa babbel och tonvis med skratt, en ren toppen kväll med andra ord! :)


Nu ska jag kolla igenom några favoritbloggar & sen blir det till att göra sig i ordning och slänga sig ner i sängen och mysa ner huvudet i kudden!

Imorgon vill jag hem till Mikael så ska se om min önksar blir uppfylld! :)<3

Ne.. nu ska jag göra de jag skrev, sov så gott allt underbart folk där ute! :)


PS. Det är sjuktkallt ute nu, så om ni är smarta.. Gå inte ut mer idag xD.

Av Alexandra Brunander - 18 december 2009 17:34

Nu blir det utgång, ska träffa tjejerna så.. byebye ;D

Av Alexandra Brunander - 18 december 2009 17:04

Nu ska jag göra mig i ordning, ska möta upp Lidbom om 20 minuter nere vid Lotta! :)

Sen så fick jag låna pengar av henne så betalar jag tillbaka när jag får mina pengar! :)

Vet dock inte vad jag ska ha för pizza... Något med pommes för de är jag sugen på som aaaas! :P

Sen annanas, jordnötter är gott :o

Kanske blir en hawaii med pommes + jordnötter, de vore inte fel ;)

Det låter som en bra idé så ska nog ta de, jaa jag är konstig ibland :P

Nu måste jag fixa mig, inte så mycket att göra, men ska iaf byta kläder och puttsa på sminket lite granna :)


Ni andra får ha en underbar kväll, med massa roligheter! :)

Och Mikael, jag älskar dig av hela mitt hjärta!

Önskar jag kunde vara på 2 platser samtidigt!<3

Av Alexandra Brunander - 18 december 2009 16:55

Detta är så himla sjukt äckligt! :O

Feli, min kompis, hittade denna bilden på google och det är en kopia av min kompis Caesar..

 

Han i rött, inte svart... Ska kolla om jag hittar en bild på caesar så får ni se :)

   

Hittade inga bra.. Men om man ser han i verkligheten så är dom sjuktlika!!

Och nej det är inte min kompis som är på den röda bilden, har frågat honom!

Av Alexandra Brunander - 18 december 2009 15:59

Visst är det härligt att somna till en film? :O

Satte på filmen "Upp" innan, somnade när dem ehm... skulle rädda fåglen och så har jag vaknat emellan åt, men det var så skönt att sova :)

 


Nu vet jag inte vad jag ska hitta på.. Dem andra ska käka pizza ikväll men jag har inga pengar så får väl käka hemma först och komma sen, finns ju inget annat alternativ om man inte har pengar, eller hur?

Men det blir trevligt ikväll ändå :)

Nu ska jag käka något, min mage har börjat prata, det är ett täcken på att den vill äta!

Hahah det påminner mig om i morses när jag stod och sminka mig xD

Då lät min mage jättemycke och jättehögt, man skulle kunna tro att det låg ett monster under sängen som bara väntade på att få rycka tag i mitt ben, dra mig under sängen och käka opp maj ;)

Fråga på, jag svarar på allt! :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Klockan är:

Bloglovin

bloglovin

Translate my blog into your own language:

Nedräkning

Presentation

Tjo!♥
Namnet är Alexandra & min blogg handlar om det mesta!

Jag är 17 år & går EP,
vilket jag trivs med! :)

Har även bdb, LaxenAlf, har lösen så fråga om ni vill veta!

Hoppas bloggen faller dig i smak!*

KRAM!♥

Bloggvärde

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
29
30 31
<<< December 2009 >>>

Bloggpartners

Kategorier

Besöksstatistik

Gästboken

Omröstning

Vart i Sverige bor du?
 Stockholm
 Göteborg
 Malmö
 Borås
 Kinna
 Fritsla
 Skåne
 Sundsvall
 Kalmar
 Öland
 Gottland
 Bohuslän
 Mark
 Dalarna
 Viskafors
 Kungsbacka
 Svansjö
 Gävle
 Kungälv
 Annat

Länkar

REKLAM!*

Dunken.se - Gratisbio.se

Arkiv

Senaste inläggen

Shoppa kläder!

Gratisfynda.se / GRATIS-SAKER

Gratisfynda.se

.

DrLove.se

Fråga på! :)

LaxenAlfs frågesida

Tidigare år

hej

We love women

Skapa flashcards