♥Alexandra♥  - Om mig & min vardagღ

Alla inlägg under november 2009

Av Alexandra Brunander - 30 november 2009 23:30

Nu orkar jag inte sitta vid datorn längre, så upp ur den, stänga av datorn eller låta den stå igång så kan filmerna fixas :P

Sen ska jag borsta tänderna, tvätta mig och sova :)


Ni andra får sova så gott med :)

Dröm fina drömmar, de kommer jag göra! :D<3

Av Alexandra Brunander - 30 november 2009 23:03

Alltså ååh jag får damp på min mobil..!

1. Den hakar upp sig så man får starta om den genom att rycka ut batteriet

2. på kvällarna lyser den hela tiden, alltså slocknar inte, utan drar en massa energi


Funderar på att lämna in den, tänker ju inte ha det såhär i ungefär 1½ år till!!!

Av Alexandra Brunander - 30 november 2009 22:43

 

Ingen ny bild men ändå, det är ju på dig så ;)


Måste bara säga att jag har alltid kul tillsammans med dig

och du får mig att må perfekt! :)

Du är fin, söt och underbar :)<3


Längtar tills vi syns nästa gång! :)

Av Alexandra Brunander - 30 november 2009 22:17

Börjar ana en liten förkylning :O

Men jag ska kämpa för här ska ingen bli sjuk ;D

Av Alexandra Brunander - 30 november 2009 21:48

Nu ska jag kolla om det fungerar, Sofie sa något om att lägga in filmerna i mobilen, så fick några av henne så ska försöka med de nu :) Om det går ska jag lägga in några som jag har på mitt USB ;)

Av Alexandra Brunander - 30 november 2009 21:45

Nu är jag hemma, har varit först i skolan, som ni har märkt på mina tidigare inlägg idag :P

Sen så sista lektionen satt jag & Sofie och kollade på film på engelskan, våran planering rockar!*


Sen åkte jag med bussen till borås och julhandla :D Köpte en hel del, men ska kolla runt i gbg med för är inte helt klar:)

Sen bad jag Mikael komma in till stan vilket han gjorde och det var snällt :) Sen efter 1h åkte vi hem till honom istället, och kan säga att det var mycket bättre där än i stan :):D<3


Sen var man tvungen att åka hem 20:19, hatar de! Vill stanna längre men det är sista tåget hem så det funkar inte riktigt... Sen gick jag fort hem, käka mackor och sen tog jag en joggingtur till Lidboms jobb och hade följe med henne hem, vet inte varför jag jogga/sprang, men kände att jag var full av enerig :P

Av Alexandra Brunander - 30 november 2009 10:13

Så kul har jag på mina lektioner :p

Jag vill ha jul :(

Jag vill ha mat :(

Jag vill sluta :(

Jag vill ha kuk,.. Hejdå :D (Filip som vill.,Han är inte bög eller lagd åt de hållet)

 

Av Alexandra Brunander - 30 november 2009 10:06

Filip ser ut som ett frågetäcken och tycker att jag är en idiot som söker på Martin Stenmarck på google och Spotify xD

Det är kul att kolla på, alltså Filip :P

Fråga på, jag svarar på allt! :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Klockan är:

Bloglovin

bloglovin

Translate my blog into your own language:

Nedräkning

Presentation

Tjo!♥
Namnet är Alexandra & min blogg handlar om det mesta!

Jag är 17 år & går EP,
vilket jag trivs med! :)

Har även bdb, LaxenAlf, har lösen så fråga om ni vill veta!

Hoppas bloggen faller dig i smak!*

KRAM!♥

Bloggvärde

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Bloggpartners

Kategorier

Besöksstatistik

Gästboken

Omröstning

Vart i Sverige bor du?
 Stockholm
 Göteborg
 Malmö
 Borås
 Kinna
 Fritsla
 Skåne
 Sundsvall
 Kalmar
 Öland
 Gottland
 Bohuslän
 Mark
 Dalarna
 Viskafors
 Kungsbacka
 Svansjö
 Gävle
 Kungälv
 Annat

Länkar

REKLAM!*

Dunken.se - Gratisbio.se

Arkiv

Senaste inläggen

Shoppa kläder!

Gratisfynda.se / GRATIS-SAKER

Gratisfynda.se

.

DrLove.se

Fråga på! :)

LaxenAlfs frågesida

Tidigare år

hej

We love women

Skapa flashcards