♥Alexandra♥  - Om mig & min vardagღ

Alla inlägg den 27 december 2009

Av Alexandra Brunander - 27 december 2009 22:06

Jag har inte varit med på den resan, men min kompis var med där nere. Så om ni har lust och tid att läsa om deras äventyr där nere så tycker jag att ni ska klicka på länken, där finns det massvis med intressanta saker att läsa om! :)


Ligger bland mina länkar, plats nummer 2 :)

Av Alexandra Brunander - 27 december 2009 21:59

Har ni tänkt på de?

Jag har i alla fall gjort de!

Det finns inte alls många bloggar som har länkar i sin "meny spallt" till andra bloggar, hur kommer de sig?

Jag har ju 26 länkar till olika bloggar, och dom har ju jag lagt dit för att jag lätt ska kunna hitta dem och kika in där och läsa!

Jag, personligen, tycker ju de är bättre att komma ihåg min egen bloggsida och kunna komma till alla bloggar där igenom, än att hålla koll på flera stycken.


Men hur gör ni andra som inte har länkar till bloggar på er blogg?

Läser ni inga bloggar eller läser ni så få att ni kommer i håg dem eller har ni lagt dem i favoriter som finns på internet?

Av Alexandra Brunander - 27 december 2009 21:45

Musik kan verkligen få en att byta humör hur enkelt som helst, man behöver bara byta låt så kan det betyda att man byter känslor/humör och en massa.. Det tycker iaf jag är rätt otroligt! :)

Av Alexandra Brunander - 27 december 2009 21:30

Nu är min huvudvärk tillbaka igen.. Det är någonting som inte står rätt till..

Nu har jag haft huvudvärk i 2 månader och 20 dagar, sen den 7 oktober!

Orkar faan inte med de mer, har de varje dag och jag vill inte ta huvudvärkstabletter eller något sånt, vill klara av det själv!

Men snart orkar jag inte mer.. Tänk er själva, ha de varje dag i nästan 3 månader..


----------------------------------------------------------------------------------------


Bjuder på en knäpp bild på mig & brorsan!  

Av Alexandra Brunander - 27 december 2009 20:52

Det är verkligen nice!!

Fast jag kan ju hålla med vissa av er.. Det skulle varit godare med små godis ;)


Av Alexandra Brunander - 27 december 2009 18:20

Sitter nu i min säng meedd täcke och musik :) Mycket myyys!*

Ska nog sätta på en rulle, antingen Ice Age 3 eller Sweeny Todd, har inte bestämt än!


Vill ha Mikael hos mig<3

Av Alexandra Brunander - 27 december 2009 18:01

Säger bara "Herregud!"

Ni kan läsa om det här på aftonbladets hemsida

Av Alexandra Brunander - 27 december 2009 17:32

 

36 frågor om din pojkvän

1. Hur gammal är han - 17
2. Vad kallar du honom - Mikael, sötnos & älskling
3. Vad har han för ögonfärg - typ gröna
4. Hur länge har ni känt varandra - Vi har snackat med varandra sen förra sommaren typ
5. Hur länge har ni varit tillsammans - 21 dagar<3
6. Hur träffades ni - Snacka först en del på msn och sensågs vi i borås några gånger och sen hemma hos varandra :)
8. Dricker han alkohol - händer väl
9. Röker han - någon gång ibland
10. Har du vart hemma hos honom - mååånga gånger
11. Vad gör ni när ni är hos dig - ÄR inte ofta här, men vi gör väl ungefär samma som hos han :)
12. Är han snygg - Ohja!
13. Är han en jävel på att kyssas? - Yees ;)
14. När pratade du med honom senast - nu, på msn :P
15. Har han ätstörningar - nej
16. Har han sexig kropp - Ohja!
17. Vad lyssnar han på för musik - Angerfist och massa techno grejs :P
18. Vad är han bra på - allt!
19. Vad gillar han för filmer - Bra filmer, typ action, komedi och sånt :)
20. Vad tycker han bäst om hos dig - Mig :D
21. Brukar han ge dig komlimanger - jadå
22. Har du gråtit i hans famn - nästan
23. Har du vaknat upp med honom bredvid/i hans famn - jaa, många gånger<3
24. Charmig, blyg eller otrevlig - charmig :)
25. Har han träffat din mamma eller pappa - jaa
26. Gillar dom honom - Jaa de gör dom! :)
27. Vad gillar han för mat - sllt möjligt, men inte böner :P
27. Tar han hand om dig - yees <3
29. Pratar ni om allt - aa
30. Har ni bråkat någon gång - nope
31. Känner du honom väl - Ja, de tror jag nog :)
32. Tycker du om honom - nej, jag älskar honom massor!<3
33. Tycker han om dig - ja de gör han! :)
34. Bråkar ni ofta - Nej, aldrig
35. Gör du allt för honom - aa.
36. Kommer ni alltid vara tillsammans? Klart!<3

Fråga på, jag svarar på allt! :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Klockan är:

Bloglovin

bloglovin

Translate my blog into your own language:

Nedräkning

Presentation

Tjo!♥
Namnet är Alexandra & min blogg handlar om det mesta!

Jag är 17 år & går EP,
vilket jag trivs med! :)

Har även bdb, LaxenAlf, har lösen så fråga om ni vill veta!

Hoppas bloggen faller dig i smak!*

KRAM!♥

Bloggvärde

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
29
30 31
<<< December 2009 >>>

Bloggpartners

Kategorier

Besöksstatistik

Gästboken

Omröstning

Vart i Sverige bor du?
 Stockholm
 Göteborg
 Malmö
 Borås
 Kinna
 Fritsla
 Skåne
 Sundsvall
 Kalmar
 Öland
 Gottland
 Bohuslän
 Mark
 Dalarna
 Viskafors
 Kungsbacka
 Svansjö
 Gävle
 Kungälv
 Annat

Länkar

REKLAM!*

Dunken.se - Gratisbio.se

Arkiv

Senaste inläggen

Shoppa kläder!

Gratisfynda.se / GRATIS-SAKER

Gratisfynda.se

.

DrLove.se

Fråga på! :)

LaxenAlfs frågesida

Tidigare år

hej

We love women

Ovido - Quiz & Flashcards