♥Alexandra♥  - Om mig & min vardagღ

Alla inlägg den 10 december 2009

Av Alexandra Brunander - 10 december 2009 21:11

 


Känner att det inte är så stor idé att vara uppe längre?

1. Finns inget att göra på datorn.. Skriver bara lite onödiga inlägg, ni kanske finner nöje i dom, inte vet jag men :P Men aa.. inget annat händer..


2. Pratar lite julklappar med Filip, men nu har jag kommit på en så nu kommer jag bara bli tråk på msn..


3. Jag börjar bli trött


4. Ingen är hemma som man kan tjöta med.. Det är massa trök


Så nu funderar jag på att krypa ner och somna, och imorgon när man vaknar så är et inte många timmar kvar innan man åker med tåget hem till älsklingen! :D<3

Ska packa ihop lite grejer först, sen ta mig en dusch och hoppa ner i sängen!

Ska prata klart om lördagen med Mikael bara :)


Men lägger inte in mer inlägg nu, men ni får sova så gott när ni nu ska göra det. och så hörs vi kanske i helgen om jag snor hans dator :P

Annars hörs vi på söndag någongång ;)

God natt och sov så gott :)

Puss & Kram

Av Alexandra Brunander - 10 december 2009 21:07

Man vet när man gör rätt och fel. Man vet även vad som är rätt och fel.

Jag har gjort rätt, tänkt rätt och gör rätt. Jag mår så bra så nu :)


Du är det bästa och du finns i mitt huvud hela tiden, och i mitt hjärta för alltid!*<3

Av Alexandra Brunander - 10 december 2009 20:39

ROSA! :D


Tog mitt rosa Sassy som jag fick med någon tidning ;)

Här är en bild, tog den ifrån google, jag använder det mörka lacket! :)

 

Av Alexandra Brunander - 10 december 2009 20:32

Det ska jag göra nu :)

Först ska jag tvätta av mig mitt smink och så ska jag ta på myskläder, fast det har jag redan så det behöver jag ju inte ha, smart jag är x)


Sen ska jag måla mina naglar på nytt, det lila-aktiga var inte snyggt längre, nu är frågan vilket jag ska ha? :S

 

Av Alexandra Brunander - 10 december 2009 19:36

Har gjort mycket nu på min SO läxa, men nu tar det stopp!

Går ju inte längre!

Vi ska förklara ord, och dem 3 sista orden finns inte ens i boken? Hur har lärarn tänkt sig det egentligen?

Av Alexandra Brunander - 10 december 2009 18:53

Alltså med andra ord, jag ska göra tråkig SO, men måste lbi klar med det så jag kan lämna in de på tisdag :)

Har en del kvar så nu ska jag sätta igång, har ju ingen som kan störa mig så :)


Men jag tycker att ni ska kommentera mera! :D

 

Av Alexandra Brunander - 10 december 2009 18:44

Kollade igenom min mobil och jaa.. Filip är min hemliga fotograf xD

Inga super bilder men aa :P


Här har han lyckats bra ;)

 

Jag är ett godismonster ;D som äter sakta!

Försöker du sno mitt godis, nu ska jag ge dig min arg-blick!

   

Ehm.. den går inte förklara :P

 

Wooooow, en plastpåse!

 

Man måste vara koncentrerad när man ska göra ett litet hål i påsen!

 

Åååh jag är så kär!*

    


Filip som har tagit korten och redigerat den sista :P

Av Alexandra Brunander - 10 december 2009 18:36

Jag var trött på middagsrasten så somnade på bordet när vi väntade på lektionen i korridoren x) Det jag kommer ihåg är att han pratade om Lucian eller något och så kom jag och tänka på något, och helt plötsligt prata jag om apelsiner och tyckte att han var störd som inte förstod xD

 


Jag är bara så lyckad :P Sen vaknade jag av att Nathalie stod och prata med Filip och när jag vände upp huvudet så var hennes kommentar " nej men så trött du ser du"

hahaha konstigt? Sovit i 35 minuter xD

Fråga på, jag svarar på allt! :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Klockan är:

Bloglovin

bloglovin

Translate my blog into your own language:

Nedräkning

Presentation

Tjo!♥
Namnet är Alexandra & min blogg handlar om det mesta!

Jag är 17 år & går EP,
vilket jag trivs med! :)

Har även bdb, LaxenAlf, har lösen så fråga om ni vill veta!

Hoppas bloggen faller dig i smak!*

KRAM!♥

Bloggvärde

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
29
30 31
<<< December 2009 >>>

Bloggpartners

Kategorier

Besöksstatistik

Gästboken

Omröstning

Vart i Sverige bor du?
 Stockholm
 Göteborg
 Malmö
 Borås
 Kinna
 Fritsla
 Skåne
 Sundsvall
 Kalmar
 Öland
 Gottland
 Bohuslän
 Mark
 Dalarna
 Viskafors
 Kungsbacka
 Svansjö
 Gävle
 Kungälv
 Annat

Länkar

REKLAM!*

Dunken.se - Gratisbio.se

Arkiv

Senaste inläggen

Shoppa kläder!

Gratisfynda.se / GRATIS-SAKER

Gratisfynda.se

.

DrLove.se

Fråga på! :)

LaxenAlfs frågesida

Tidigare år

hej

We love women

Ovido - Quiz & Flashcards