♥Alexandra♥  - Om mig & min vardagღ

Alla inlägg den 15 december 2009

Av Alexandra Brunander - 15 december 2009 21:16

Skulle vara kul och veta vilka det är som läser min blogg, därför så om ni har en blogg så skulle ni kunna kommentera den och så kan jag gå in och kolla på eran :)


Ni får gärna skriva ändå, även om ni inte har blogg! :)

Av Alexandra Brunander - 15 december 2009 20:49


Ååååh, den är ju bara så bra, kan inte sluta lyssna på den!

Filmen är super den med!<3 (Filmen - Never Back Down)

Av Alexandra Brunander - 15 december 2009 19:47

Fick ett "klagomål" eller vad man ska kalla de, så nu ska jag bättra mig på de :)

Personen tyckte att jag skulle säga mer vilka det är jag skriver om, så ska börja med det nu :)

Av Alexandra Brunander - 15 december 2009 19:12

Vad fel man kan ha om folk, man tror och är 100% säker på att det är så

Sen får man slaget i ansiktet, inser att det var helt fel..!

Av Alexandra Brunander - 15 december 2009 19:05

Har gjort lite samhäll, men de är svårt för det står

ingenstans vad de olika sakerna har för makt -.-''

Och det handlar om politik, vilket jag inte alls är bra på!

Eftersom jag inte är intresserad utav de så har jag inte lagt

ner mycket energi på att lära mig om de i grundskolan,

men de borde jag väl ha gjort känner jag nu..

 


Nu väntar jag på att maten ska bli klar nere, mamma gör

varma mackor med olika godsakeruppepå, nomnom!

Sen efter maten så måste jag nog fortsätta med min samhäll..

Längtar verkligen inte dit, men något som jag längtar tills, det är

tills imorgon för då ska jag åka till Mikael efter skolan, myyyys!<3

Av Alexandra Brunander - 15 december 2009 17:45

Sitter här vid datorn, lyssnar på musik, chattar & äter lite godis (A)

Finns 4 sorter och det är:

Svart/Röda döskallar

Lakritsstjärnor med salt över

Bubblizar, flaskor som är rosa och turkosa

Salta kuddar


Visst låter de gott?? :D


Vad gör ni andra? :D

Av Alexandra Brunander - 15 december 2009 17:21

Har fått en del kommentarer och nu är jag glad :)

Det va glädjande att höra saker om min blogg, att ni gillar den och sånt :D

Så nu lovar jag er, jag ska inte lägga ner bloggen! :)


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Nu är jag hemma ifrån skolan, hade bild sista lektionen, det gick bra,

men vet inte vilket betyg jag fick, hon sa bara; Den här bilden fick du

ett stort + på, den är jag stolt över att du har gjort!

Det känns skönt att höra ;D

Sen hade vi matte-prov med.. Vet inte hur de gick! :S

Imorgon har vi Info & Layout prov, jag kommer avlida!

Sen måste jag hinna klart med all Samhäll tills på torsdag och de är

en massa kvar, hur ska detta gå? Men de klarar jag säkert! ;)


Ska äta macka nu och sen ska jag plugga lite granna :)

Ha en fortsatt trevlig dag, skrver mer senare! :)

Av Alexandra Brunander - 15 december 2009 12:13

Har samhäll nu, lyssnar på musik och jobbar ;D

Nu ska jag fortsätta jobba, hejdå!


Tycker synd om min lillebror!

Fråga på, jag svarar på allt! :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Klockan är:

Bloglovin

bloglovin

Translate my blog into your own language:

Nedräkning

Presentation

Tjo!♥
Namnet är Alexandra & min blogg handlar om det mesta!

Jag är 17 år & går EP,
vilket jag trivs med! :)

Har även bdb, LaxenAlf, har lösen så fråga om ni vill veta!

Hoppas bloggen faller dig i smak!*

KRAM!♥

Bloggvärde

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
29
30 31
<<< December 2009 >>>

Bloggpartners

Kategorier

Besöksstatistik

Gästboken

Omröstning

Vart i Sverige bor du?
 Stockholm
 Göteborg
 Malmö
 Borås
 Kinna
 Fritsla
 Skåne
 Sundsvall
 Kalmar
 Öland
 Gottland
 Bohuslän
 Mark
 Dalarna
 Viskafors
 Kungsbacka
 Svansjö
 Gävle
 Kungälv
 Annat

Länkar

REKLAM!*

Dunken.se - Gratisbio.se

Arkiv

Senaste inläggen

Shoppa kläder!

Gratisfynda.se / GRATIS-SAKER

Gratisfynda.se

.

DrLove.se

Fråga på! :)

LaxenAlfs frågesida

Tidigare år

hej

We love women

Ovido - Quiz & Flashcards