♥Alexandra♥  - Om mig & min vardagღ

Alla inlägg den 23 december 2009

Av Alexandra Brunander - 23 december 2009 23:43

Nu är det 17 minuter kvar tills de är julafton och jag ska ploka ihop nu! :)

Ska lägga mig i sängen och blunda och somna och längta efter tomten ;)


God jul allihopa! :D

Av Alexandra Brunander - 23 december 2009 23:06

We Wish You a Merry♪♫•*¨*•.¸¸♥ ¸¸.•*¨*•♫♪ Christmas♪♫•*¨*•.¸¸♥ ¸¸.•*¨*•♫♪We Wish You a Merry ♪♫•*¨*•.¸¸♥ ¸¸.•*¨*•♫♪Christmas ♥ ♥ ♥We Wish You A Merry ♪♫•*¨*•.¸¸♥ ¸¸.•*¨*•♫♪Christmas ♪♫•*¨*•.¸¸♥ ¸¸.•*¨*•♫♪...And A Happy New Year!♪♫•*¨*•.¸¸♥ ¸¸.•*¨*•♫♪...

Av Alexandra Brunander - 23 december 2009 22:33

Hatar när folk påpekar att jag ser trött ut, äter fel, äter för mycket och sånt!

Snälla håll käften om de, håll de för er själva för jag vill inte veta de!


Ser jag trött ut så har jag ju en anledning till de?

Äter jag fel så vet jag ju varför och äter jag för mycket så har jag anledning till de med!

Jag har anledningar till vad jag gör och hur jag ser ut, så var tysta om era åsikter!

Säg saker man blir glad av istället för sur/arg/ledsen/förbannad!

Av Alexandra Brunander - 23 december 2009 22:21

Nu är julklapparna klara, har även slagit in älsklingens som han ska få :)

Känner mig helt klar nu, så nu kan dagen storma mig! ;)


Mamma håller på med sina julklappar, brorsan städar fortfarande sitt rum x)

Han ska snart börja med sina julklappar, och jag har sett hans påse, den är stor! :P

Pappa vet ja inte vad han har för sig, men är rätt sur på honom för stunden så aa.. Bättre att hålla avstånd än att bråka..


God Jul gott folk! 

Av Alexandra Brunander - 23 december 2009 21:56

Nu har vi klätt granen, fixat i huset och ätit julskinkan!<3

Nu är det bara att vänta in den rätta dagen :)

Ska slå in resten av paketen :) Är snart klar!


Hur har ni det nu innan jul? :)

Av Alexandra Brunander - 23 december 2009 20:10


Nu ska börja slå in mina paket ! :D

Ska ner och hämta inslagningspapper och sånt :)

Av Alexandra Brunander - 23 december 2009 19:16

Nu ska jag ner och vara lite social med mina familj :)

Alla har varit på dåligt humör sen brorsan & pappa kom hem, vet inte varför, tror de är brorsan fel för han är som en tsunami!

Han är arg, svär, irriterar sig på allting, får andra att bli sura och blä..

Men men, han lär väl lugna ner sig :p

Han har väl någon sorts terapi just nu, han har fått för sig att slänga ut allting och möblera om i sitt rum.. NU!

Lite kul att se faktiskt :P

Av Alexandra Brunander - 23 december 2009 19:04

Här kommer lite bilder :)

Kommer ta mer sen när hela huset är i julstämning :)


Men här kommer några :)

Här har jag börjat med lite julgodis :)

Hade färgerna röd,grön,gul och vit :)

   

Sen kom pappa hem med Pizza ;D

Måste ju äta något gott innan man blir helt hjärntvättad av all julmat :P

   

 

Tada, visst är jag duktig?? :D

Hade slut på fantasi så blev rätt mycket som är lika varandra,

men jag skrev faktikst God Jul på bricka nr.2 ;D

Mammas gulliga små lyktor som står i trappan upp :)

 


Fråga på, jag svarar på allt! :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Klockan är:

Bloglovin

bloglovin

Translate my blog into your own language:

Nedräkning

Presentation

Tjo!♥
Namnet är Alexandra & min blogg handlar om det mesta!

Jag är 17 år & går EP,
vilket jag trivs med! :)

Har även bdb, LaxenAlf, har lösen så fråga om ni vill veta!

Hoppas bloggen faller dig i smak!*

KRAM!♥

Bloggvärde

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
29
30 31
<<< December 2009 >>>

Bloggpartners

Kategorier

Besöksstatistik

Gästboken

Omröstning

Vart i Sverige bor du?
 Stockholm
 Göteborg
 Malmö
 Borås
 Kinna
 Fritsla
 Skåne
 Sundsvall
 Kalmar
 Öland
 Gottland
 Bohuslän
 Mark
 Dalarna
 Viskafors
 Kungsbacka
 Svansjö
 Gävle
 Kungälv
 Annat

Länkar

REKLAM!*

Dunken.se - Gratisbio.se

Arkiv

Senaste inläggen

Shoppa kläder!

Gratisfynda.se / GRATIS-SAKER

Gratisfynda.se

.

DrLove.se

Fråga på! :)

LaxenAlfs frågesida

Tidigare år

hej

We love women

Ovido - Quiz & Flashcards