♥Alexandra♥  - Om mig & min vardagღ

Alla inlägg den 25 december 2009

Av Alexandra Brunander - 25 december 2009 15:46

Nu har jag blåst hela håret, ska bara platta, sminka mig, byta kläder, städa upp på mitt rum och slänga ner lite skit i väskan, sen dra på kalas och sen till tåget! :D


Tror nog jag ska hinna detta, men måste sluta skriva då :P

Av Alexandra Brunander - 25 december 2009 15:20

Sitter i sängen och skådar ut över mitt golv och skrivbord.. Ingen vacker syn alls :P

Alla julklappar + kläder som jag har provat och slängt och tagit nya ligger lite överallt, jag måste verkligen städa, lovade mamma de och sen är det mycket roligare att komma hem till ett städat rum än ett stökigt, ellerhur? :)


Men oj shit! Tiden bara springer iväg ju :O

Ska åka om drygt en timma, och jag måste göra mig i ordning med!

Aja, får sluta skriva nu då så jag hinner med de, men jag slänger nog in ett inlägg innan jag drar hemmifrån, visst är jag snäll? ;)

Jaja, ha det bäst!<3

Av Alexandra Brunander - 25 december 2009 15:17

Vill ha tillbaka snön :(

Just nu är det lite snö kvar, men allt håller på att försvinna, slasket är på G..

Inte kul,., Då blir de blött, tråkigt, grått och man har inget humör att göra något på, man sätter på en film och ligger i sängen hela dagen...


Sitter och pratar med Lidbom på msn, massa trevligt! :D

Vi har massa planer :P

Av Alexandra Brunander - 25 december 2009 15:07

1. Han är så snygg! --->  


2. Min kille är snyggare! --->  


3. Min mamma är snäll! :D


4. Jag älskar min kamera!<3


5. Det är drygt att ladda upp bilderna på bloggen som man har tagit med kameran eftersom att dem är större än t.ex dom två som jag la in i detta inlägget


6. Jag hatat mascara under ögonen :P

Av Alexandra Brunander - 25 december 2009 15:04

Nu har jag duschat och känner mig fräsch 

Ska vänta på att mitt hår torkar lite till, sen ska jag ner och blåsa de & platta :)

Sen blir det till att fixa mig, packa ner lite shit och städa upp lite på rummet :)

Kom på att jag ska på kalas imorgon med.. Hos min farbror, eller vi ska käka julmat där.. Så jag måste åka ifrån Mikael md 13:06 tåget :'(    VILL INTE!

Men jag antar att jag måste, annars hade ju inte mamma sagt när jag skulle hem..

Av Alexandra Brunander - 25 december 2009 15:03


Vad har ni läsare fått i julklapp? :)

Av Alexandra Brunander - 25 december 2009 12:24

God morgon folket! :)

Känns som en bra dag idag av någon anledning, kan de bero på gårdagen? Eller kanske beror de på att jag ska åka till min saknade sötnos kl.19:11?  Eller på att jag precis såg mejlet han skickade i natt? Eller båda två kanske? Jag vet inte, men dagen känns bra iaf :)


Idag ska jag först gå ner nu och äta frukost, men jag är inte hungrig :( Men måste!

Sen ska jag gå och möta upp Lidbom och lämna hennes kort vid 14:00 och senare idag ska jag på kalas hos sötan (Lillkusinen) :) Efter kalaset drar jag! :D

Så jag ska plocka ihop lite shit med som jag ska släpa med maj ;D

 

Av Alexandra Brunander - 25 december 2009 02:38

Här har ni mina julklappar som jag har fått idag! :D<3

Kameran är inte med, eftersom jag tar bilden med den! ;D  

Jag fick:

En After Eight karton

3 Filmer, Sweeny Todd, I could never be Your women & Ice Age 3 ;)

Min älskade Nikon D3000 + väska, minneskort och tillbehör

Stickad grå tröja från Gina Tricot

Svart T-shirt med tryck från Gina Tricot :)

Rutig tröja från Gina Tricot

Kalender, 2010

En bok, Aldrig mera äcklig, kommer älska den boken!<3

Hår spray

Halsband, silver hjärta (äkta) och ett som är fejk silver

Armband med berlocker på

10 små armband

2 ringar i äkta silver

Svarta Tights från Gina Tricot

Rosa Deoderant, LDB

Läppbalsam ifrån Body shop

Vanilj hud-lotion

Mango hud-lotion + duschkräm


Det var nog det hela! :)

Fråga på, jag svarar på allt! :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Klockan är:

Bloglovin

bloglovin

Translate my blog into your own language:

Nedräkning

Presentation

Tjo!♥
Namnet är Alexandra & min blogg handlar om det mesta!

Jag är 17 år & går EP,
vilket jag trivs med! :)

Har även bdb, LaxenAlf, har lösen så fråga om ni vill veta!

Hoppas bloggen faller dig i smak!*

KRAM!♥

Bloggvärde

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
29
30 31
<<< December 2009 >>>

Bloggpartners

Kategorier

Besöksstatistik

Gästboken

Omröstning

Vart i Sverige bor du?
 Stockholm
 Göteborg
 Malmö
 Borås
 Kinna
 Fritsla
 Skåne
 Sundsvall
 Kalmar
 Öland
 Gottland
 Bohuslän
 Mark
 Dalarna
 Viskafors
 Kungsbacka
 Svansjö
 Gävle
 Kungälv
 Annat

Länkar

REKLAM!*

Dunken.se - Gratisbio.se

Arkiv

Senaste inläggen

Shoppa kläder!

Gratisfynda.se / GRATIS-SAKER

Gratisfynda.se

.

DrLove.se

Fråga på! :)

LaxenAlfs frågesida

Tidigare år

hej

We love women

Ovido - Quiz & Flashcards