♥Alexandra♥  - Om mig & min vardagღ

Alla inlägg den 2 december 2009

Av Alexandra Brunander - 2 december 2009 21:15

Nu blir det läggdags för mig

kommer somna direkt, duktigt av mig när klockan är 21:15 :)


God natt mina vänner :)<3

Av Alexandra Brunander - 2 december 2009 20:59

Sitter och pratar med Victor och och Mikael på msn och ska nog snart sova, annars kommer jag somna när jag klipper mig imorgon för inatt blev det dåligt med sömn :P


Men jag ska vara uppe en stund till iaf ;)

Av Alexandra Brunander - 2 december 2009 20:01

Nu har jag pluggat klart matten, enlig mig ;)

Gör resten på hum.. imorgon och på lektionen på fredag :)

Av Alexandra Brunander - 2 december 2009 18:42

Min mamma är bäst i världen! :D


Kan verkligen prata med henne om allting och det är skönt! :)

Sen så kan hon bara få för sig saker, som nu, nu står hon bakom mig och gör pannkakor :P

Och så kollar vi på system kameror ;P

Av Alexandra Brunander - 2 december 2009 18:35

 

Jag är coolast för jag kan dricka mest juice! ;)


Nu ska jag packa ihop allting i köket och gå upp på mitt rum och plugga matte "/ Sen måste jag röjja upp på mitt rum med och det gillas inte! Men men, det måste göras för gillar inte hur det är nu! :P

Senare ikväll ska jag prata med Mikael på msn, det har jag bestämt! :) Och det vill han med så de är lugnt! ;)

Nej nu får jag se till att sluta skriva på detta inlägget annars kommer jag ju aldrig bli klar med allting :P

Men jag skriver lite senare eller undertiden jag pluggar, för har ju musik på datorn så jag kanske slänger in ett inlägg då och då, men ska försöka stå emot ;) Ni får ha det så bra så länge!  

             
Peace out!

Av Alexandra Brunander - 2 december 2009 18:31

Han kryper alltid in i ICA-påsarna när mamma har handlat, varje gång :P

Det är så gulligt för han ligger där i tills han antingen får mat eller om mamma behöver lägga in påsen i skåpet! :P

Vet att det inte bara är min katt som är sån, någon som vet varör dom gillar det? :)

Av Alexandra Brunander - 2 december 2009 18:28

Hur kommer det sig att vi tjejer tycker om att gå runt i våra killars/killkompisars/brorsors, ja killars tröjor??


Är det kanske för att dom är större? Skönare? Varmare?

Jag vet inte, men jag bara älskar dem!<3

Killtröjor är bäst!

Och nu menar jag luvtröjor med & utan dragkedja! :)

Av Alexandra Brunander - 2 december 2009 17:39

jag    

2009 börjar gå mot sitt slut,
här är en sammanfattning av ditt 2009!


1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?: massor :D
2. Höll du några av dina nyårslöften?: Nej.. Bröt det
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?: nej
4. Dog någon som stod dig nära?: nej
5. Vilka länder besökte du?: Tror inte jag vart någonstans mer än Sverige:P
6. Är det något du saknar år 2009 som du vill ha år 2010?: hm.. vet inte, detta året har vart ganska bra :)
7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas?: Några stycken
8. Vad var din största framgång 2009?: vet inte :o
9. Största misstaget?: Lita på dig
10. Har du varit sjuk eller skadat dig?: japp
11. Bästa köpet?: Min mobil eller alla kläder :P
12. Vad spenderade du mest pengar på?: kläder :P
13. Gjorde någonting dig riktigt glad?: yes!
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009?: Svennebanan!
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?: gladare :)
16. Vad önskar du att du gjort mer?: Gjort mer som jag vill!
17. Vad önskar du att du gjort mindre?: hm.. lagt pengar på onödiga saker!
18. Hur tillbringar du julen?: Med min släkt! :)
19. Blev du kär i år?: jaa :)
20. Favoritprogram på TV?: Desperate Housewifes såklart ;D
21. Bästa boken du läste i år?: Äcklig, den är bra :O
22. Största musikaliska upptäckten?: Story of the year och Crossfade
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år?: Pengar & kläder
25. Något du önskade dig men inte fick?: hm.. var det säkert, men kommer inte ihåg
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2008?: Fira med pappa :)
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?: finns det väl alltid
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2009?: Bra fråga :P
29. Vad fick dig att må bra?: hhhhhhhhöm.. massor.. :D
30. Vilken kändis var du mest sugen på?: State of Drama Erik xD
31. Vem saknade du?: Åhh jag har saknat många detta året
32. De bästa nya människorna du träffade? Alla nya personer har varit bäst att träffa! :D

Fråga på, jag svarar på allt! :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Klockan är:

Bloglovin

bloglovin

Translate my blog into your own language:

Nedräkning

Presentation

Tjo!♥
Namnet är Alexandra & min blogg handlar om det mesta!

Jag är 17 år & går EP,
vilket jag trivs med! :)

Har även bdb, LaxenAlf, har lösen så fråga om ni vill veta!

Hoppas bloggen faller dig i smak!*

KRAM!♥

Bloggvärde

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
29
30 31
<<< December 2009 >>>

Bloggpartners

Kategorier

Besöksstatistik

Gästboken

Omröstning

Vart i Sverige bor du?
 Stockholm
 Göteborg
 Malmö
 Borås
 Kinna
 Fritsla
 Skåne
 Sundsvall
 Kalmar
 Öland
 Gottland
 Bohuslän
 Mark
 Dalarna
 Viskafors
 Kungsbacka
 Svansjö
 Gävle
 Kungälv
 Annat

Länkar

REKLAM!*

Dunken.se - Gratisbio.se

Arkiv

Senaste inläggen

Shoppa kläder!

Gratisfynda.se / GRATIS-SAKER

Gratisfynda.se

.

DrLove.se

Fråga på! :)

LaxenAlfs frågesida

Tidigare år

hej

We love women

Ovido - Quiz & Flashcards