♥Alexandra♥  - Om mig & min vardagღ

Alla inlägg under december 2009

Av Alexandra Brunander - 16 december 2009 23:43


Visst får man vara lite busig och

dricka rätt ur flaskan om man vill ha allt? :D

Av Alexandra Brunander - 16 december 2009 23:32

Jag har fått nare och vet ni vad?????

Det gör så j***vla ont, så jag dör nog snart! :O:P

Känns som om hela läpparna har blivit uppskurna och sen har man hällt salt i, asså då kanske ni förstår min smärta!

Har gått med LYPSYL (se filip, jah kan!) hela dagen men de bbill inte hjälpa, men ska göra det veckan ut, sen kommer jag inte orka mer utan då blir det ett dampryck istället hahah :P


Nu tycker jag synd om mig själv för de, så nu ska jag unna mig lite iskall julmust! 

Vad brukar ni göra när ni har de? Något tips? Vad använder ni för läppbalsam? :)

Av Alexandra Brunander - 16 december 2009 22:43

Kära tomten!  

Jag tycker att jag har varit väääärldens snällast tjej detta året så nu önskar jag mig detta av dig!


* En system kamera

* kläder ifrån gina tricot

* Nya hörlurar till mobilen/datan, mina gick sönder idag!  

* Britney Spears parfymen, fantasy eller vanilla från body shop

* Massa filmer

* Smycken

* En karlender

* En klocka

* Godis skulle inte heller sitta fel :P

* Underkläder


Snälla tomten  

Av Alexandra Brunander - 16 december 2009 22:07

Diggar min snygging bild jag hittade på mitt usb minne x)

 


Tänkte att ni kanske ville ha en lite beskrivning på mig, så tänkte att jag ger er de i detta inlägget för jag har ändå inget bättre för mig, so:n är gjord och inskickad så nu är jag pluggfri :D<3


Men iaf, här kommer lite information om little me! :D

Jag är en snäll, glad, rolig & positiv tjej som tänker framåt istället för att stå kvar och hacka på samma ruta, som en skiva som bara står och hackar, varför stå kvar när man kan gå mot ljusare och bättre tider? ;D

Sen så bjuder jag på mig själv och är mig själv! Gör bort mig rätt ofta, men vafan who cares? Man lever ju bara en gång! ;)

Kan ju erkänna en sak.. Har lite problem att prata och lära känna nya människor i en stor grupp när jag inte känner någon av dem, men efter ett tag så släpper de och de är enklare att prata med dem och tillsist är man vänner! :D


Jag har en mamma, pappa, lillebror och en kissemisse som är bäsT!

Sen har jag en underbar pojkvän som heter Mikael, han förgyller min vardag!*

Mina vänner är dem bästa som jag har!

Jag går första året på gymnasiet, på entreprenörsprogrammet och för er som inte vet vad det är så är det en linje som är förberedande för högskolan och man lär sig olika grunder. Man kan starta eget när man gått ut 3:an, man blir en treprenör/egen företagare! Diggar linjen något grymt! Är nöjd över mitt val!


Sen hum.. vad kan jag skriva mer? :p

Min favorit dricka är apelsinjuice, med fruktkött så klart, coca-cola & jul/påskmust!

Sen så älskar jag chilli con carne, korvstråganof(f) med ris, pizza och en massa annat! :D

Mitt favorit godis måste jag säga är svart/röda döskallar, choklad, lakrits och bubblizar :D Men om man ska säga något i helhel så är plockgodis det bästa!


Jag älskar att ha ordning och prydligt & rent! Känns så mysigt när det är rent och snyggt och speciellt nu på vintern, det är mörkt ute, ljusstaken i fönstret lyser och det blir ett sånt mysigt ljus i rummet :)

Levande ljus är det bästa som finns!

Något som är underbart de är att sitta i ett rum, ha mysstämning med ljus, filt/täcke och kuddar och sitta med någon nära kompis eller sin pojkvän och prata om olika saker eller kolla på en film, ååh det är bara så bäst!


Jag är väl inte som alla andra heller.. Eller ja är som många mmen inte alla har jag


märkt, men iaf, jag ÄLSKAR snön! Åååh det är det bästa som finns, och solen då men snö ser man ju så sällan så jag får världens glädje rus i hela kroppen när de är snö ute, vill bara ut i snön och aa.. vet inte men snö är det bästa som finns om vintern! :)

Där har ni lite fakta om mig, hoppas ni har fått en bra uppfattning om mig! ;D

Om de är något ni undrar över så är de bara att fråga :)

Känner att det blev vääääääääääääääldigt långt så avslutar här & nu! x)

Av Alexandra Brunander - 16 december 2009 21:28

Vet ni vad nu är det bara hum.. 17,18,19,20,21,22,23,24...  

8 dagar kvar till julafton!

Visst längtar man nu när det är så kort tid kvar? :D

Sen så är det ju bara.. 25,26,27,28,29,30,31.. 7 dagar efter de.. Alltså 8+7=15 dagar kvar tills det är nyårsafton och ett nytt år, visst låter det trevligt att börja om helt och hållet, att spräcka nollan till och med! :)

Woow, 2010, känns så ovant att skriva, har ju alltid varit 2 nollor, nu ska det bara vara 1 eller ja.. Efter varandra i alla fdall ;)


Har ni kommit på några nyårslöften än då? :)

Det har faktiskt inte jag :S MÅSTE tänka tänka tänka nu.. Som min minsta kusin alltid säger (hon kollar på Nalle Puh, hennes favorit!) tänk tänk tänk och så petar hon på huvudet, åååh det är så gulligt när hon gör de :)

Men iaf, jag ska allt tänka ut något smart och bra att ha som nyårslöfte! :D


Hur ska ni läsare fira eran nyårsafton? Familjen, vänner, fest, flick/pojkvänner? Jaa, hur brukar ni fira och hur ska ni göra i år? :)

Av Alexandra Brunander - 16 december 2009 21:16

Kom precis hem ifrån min älskling :) Lika kul som alltid!

Ska kanske fortsätta med SO:n nu, men egentligen behöver jag inte de.. Vi får se hur jag gör, borde kanske göra klart uppgiften jag är på ;D


Sen fick jag 2 kommentarer innan, tänkte att jag ska svara på dem :)


Kommentar 1. varför är det synd om din bror ? :O (Från Anonym)

Svar: Jo för det har hänt något med hans hals så han klarar knappt av att äta och dricka & prata, men de är bättre nu! Som tur är! :)


Kommentar 2. lite personliga inslag hade vart kul att läsa :D (från Anonym)

Svar: Vet inte riktigt vad du menar.. Men om du menar att jag ska skriva mer personligt i mina inlägg så ska jag väl kunna fixa de.. Men vore kul om du kommenterade igen och skrev lite mer exakt hur du ville att jag skulle skriva så att det blir rätt! :)


Sådär, hoppas ni fick svar på eran kommentar :)

Av Alexandra Brunander - 16 december 2009 10:49

Vad tycker ni?

Men iaf, nu är jag klar med uppgift 3, den var lättare än vad jag trodde, men den var svårare än alla andra i häftet. Nu har jag bara hum.. 3 eller 4 uppgifter kvar och de är enklare än dem andra jag har gjort innan så det ska nog gå bra ;D

Snart lunch, sen svenska och sen efter de har jag prov.. hjälp!


Jag önskar att man kunde kolla på klockan, se visarna rulla runt 4 varv jättesnabbt så att jag kan ta tåget här ifrån.. Vore perfekt!<3

 

Av Alexandra Brunander - 16 december 2009 10:23

Sitter och har samhäll, och det rullar på riktigt bra nu, så förhoppningsvis hinner jag med mycket på lektionen så jag inte behöver jobba som ett djur hemma sen imorgon, för idag vet jag inte om jag har ork eller tid!


Blev glad nyss för jag & Filip kollae upp maten och det blir julbord idag! :D

Min dag är räddad hahah xD Nej, men julbord är gott, och vem tackar nej till de? ;D

 

Fråga på, jag svarar på allt! :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Klockan är:

Bloglovin

bloglovin

Translate my blog into your own language:

Nedräkning

Presentation

Tjo!♥
Namnet är Alexandra & min blogg handlar om det mesta!

Jag är 17 år & går EP,
vilket jag trivs med! :)

Har även bdb, LaxenAlf, har lösen så fråga om ni vill veta!

Hoppas bloggen faller dig i smak!*

KRAM!♥

Bloggvärde

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
29
30 31
<<< December 2009 >>>

Bloggpartners

Kategorier

Besöksstatistik

Gästboken

Omröstning

Vart i Sverige bor du?
 Stockholm
 Göteborg
 Malmö
 Borås
 Kinna
 Fritsla
 Skåne
 Sundsvall
 Kalmar
 Öland
 Gottland
 Bohuslän
 Mark
 Dalarna
 Viskafors
 Kungsbacka
 Svansjö
 Gävle
 Kungälv
 Annat

Länkar

REKLAM!*

Dunken.se - Gratisbio.se

Arkiv

Senaste inläggen

Shoppa kläder!

Gratisfynda.se / GRATIS-SAKER

Gratisfynda.se

.

DrLove.se

Fråga på! :)

LaxenAlfs frågesida

hej

We love women

Ovido - Quiz & Flashcards