♥Alexandra♥  - Om mig & min vardagღ

Alla inlägg den 21 december 2009

Av Alexandra Brunander - 21 december 2009 23:49

Jag borde nog sova nu.. Men min mage värker

Jag saknar Mikael något jävelst.. :'(

Allt känns bara så konstigt av någon anledning och jag vet inte vad det är..

Jag kan bara inte få ur känslan ur kroppen.. Tror att det är rädslan som är påväg..

Om 2 dagar så är det 1 år sen, saknar inte tiden jag hade då, men om samma sak händer nu så vet jag inte vart jag tar vägen..

Är så rädd att det ska hända, jag behöver bli övertygad men hur? :(

Åååh... herregud.. hur ska detta gå, kommer bli en likadan jul nu.. Fast kanske inte riktigt.. Men nästan.. ååh jag måste sluta tänka.. Men de går inte.. Helvete..

Av Alexandra Brunander - 21 december 2009 23:13

Becky84:

Hur luckas du få stor text på dina inlägg? det blir aldrig så på min


Svar:

 Istället för att jag ska förklara det för dig med ord så tänkte jag att jag kan visa dig med hjälp av att jag förklarar lite enklare.


Först så skriver du något som t.ex Hej!

Om du då vill ha det "Hej":et med stor bokstäver så trycker du på Fontstorlek

Det är viktigt att du inte har markerat "Hej" med varken kursivstil, fetstil eller understruken, för då fungerar det inte.

Utan du måste ha den neutral! Med andra ord, gör ingenting med den, ha den som den var när du skrev texten, välj storlek och sen är det klart!


Hoppas du fick svar på din fråga och att det fungerar :)

Av Alexandra Brunander - 21 december 2009 22:22

Lyssnade på den låten precis och kom och tänka på Min älskade Mikael<3

Jag älskar dig såå, ååh jag vill bara ha dig hos mig!

Och nu är klockan 22:22 så det passar ju bra att jag tänker på dig ;)

 


Av Alexandra Brunander - 21 december 2009 21:39

Sitter och pratar med Joshua på msn och så kom vi på klassresan och då kom jag ihåg när jag var hungrig men så ville jag inte gå upp ur havet för det var så skönt så Miccke & Joshua var så snälla mot mig och hämtade chips som dom kastade till mig som jag fångade, kände mig som en anka man matar i parken xP

Men kul var de och alla fick sig ett gott skratt x)


Sen snackar vi även om bryggan :)

Av Alexandra Brunander - 21 december 2009 20:27

Och jag som inte ens är hungrig? :(

Av Alexandra Brunander - 21 december 2009 20:17

Man måste svara på varje fråga med första bokstaven i sitt namn!*


1. Vad heter du? Alexandra
2. Ett ord på fyra bokstäver: Amma
3. Flicknamn: Amanda
4. Pojknamn: Andrian
5. Yrke: Arkiolog
6. Mat: Annanasgratäng
7.Sak i badrummet: Ansiktsvatten
8. Plats/stad: Arvika
9. En orsak att vara sen: Avkapadbil
10. Något man skriker: Ankjävel!

11. Film: Alla älskar allis
12. Något man dricker: Absolut vodka (kommer inte på något annat?)
13. Band/Artist: Alicia Keys
14. Djur: Anka
15. Bil: Audi

Av Alexandra Brunander - 21 december 2009 20:04

Visst gjorde jag en vacker bild igår när mitt internet bara la av utan anledning? :S

 

 

Jag tycker att den är riktigt supernice ;D


Nu sitter jag och sms:ar med Olivia och jag hoppas att allt ordnar sig för er<3

Sen sitter jag och lyssnar på lite musik, just nu är det Johnny Cash - Hurt

Fast nu bytte de xP Så nu lyssnar jag på Infernal - From Paris to Berlin

Har verkligen någon sjukmagvärk, med andra ord, har lingon-veckan/röda-veckan/ kvinno-veckan, you name it! Och det gör oooont! Så nu ska jag gå runt lite och shit, det brukar hjälpa lite, kanske kan bädda sängen och lägga in mina kläder, då rör man ju på sig?

Det ska jag allt ta och göra, visst är det intressant och veta vad jag ska göra nu för att få bort min värk i magen?? x)

Av Alexandra Brunander - 21 december 2009 19:49

Jag är glad av flera anledningar! :)

tänkte att jag kunde skriva ner dem :)


* Jag lyssnar på musik som får mig på bra humör

* Jag känner att allt är enklare nu, kollade på bilder, insåg att jag tänker fel

* Vet att mina tankar inte är rätt, utan verkligheten är

* Rebecca ska göra en header till mig

* Statestiken börjar gå uppåt nu igen

* Jag hittade gamla bilder på mitt usb

* Det är julafton om 3 dagar

* Vi ska pynta huset om 2 dagar


Kan det bli bättre? :D

Fråga på, jag svarar på allt! :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Klockan är:

Bloglovin

bloglovin

Translate my blog into your own language:

Nedräkning

Presentation

Tjo!♥
Namnet är Alexandra & min blogg handlar om det mesta!

Jag är 17 år & går EP,
vilket jag trivs med! :)

Har även bdb, LaxenAlf, har lösen så fråga om ni vill veta!

Hoppas bloggen faller dig i smak!*

KRAM!♥

Bloggvärde

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
29
30 31
<<< December 2009 >>>

Bloggpartners

Kategorier

Besöksstatistik

Gästboken

Omröstning

Vart i Sverige bor du?
 Stockholm
 Göteborg
 Malmö
 Borås
 Kinna
 Fritsla
 Skåne
 Sundsvall
 Kalmar
 Öland
 Gottland
 Bohuslän
 Mark
 Dalarna
 Viskafors
 Kungsbacka
 Svansjö
 Gävle
 Kungälv
 Annat

Länkar

REKLAM!*

Dunken.se - Gratisbio.se

Arkiv

Senaste inläggen

Shoppa kläder!

Gratisfynda.se / GRATIS-SAKER

Gratisfynda.se

.

DrLove.se

Fråga på! :)

LaxenAlfs frågesida

Tidigare år

hej

We love women

Ovido - Quiz & Flashcards