♥Alexandra♥  - Om mig & min vardagღ

Alla inlägg under oktober 2009

Av Alexandra Brunander - 31 oktober 2009 16:10

Nu drar jag till InnebandyNatta med Virre :)

Nu ska tankarna bort, iaf för stunden!


Ha en bra eftermiddag och Mikael, lycka till med din tatto ;)

Av Alexandra Brunander - 31 oktober 2009 15:56

 


Nu när jag har gjort en sån fin bild så tycker

jag att ni ska kolla på den och göra som den säger ;)

Man blir ju så glad när man ser att man har fått kommentarer på något inlägg!

Av Alexandra Brunander - 31 oktober 2009 15:32

Kan man bry sig mindre?

Nej, tror inte riktigt de..


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


Det blir innebandynatta, orkar inte vara hemma..

Måste rensa tankarna för just nu går ingenting bra.

Jag målade mina ögon med mascara och sånt och ehm..

Det blev inte lika bra som alltid, tack vare tankarna som

snurrar runt i mitt huvud.. Jag orkar faktikst inte med dom!


Please, someone, make them stop!

Av Alexandra Brunander - 31 oktober 2009 15:13

   

Denna dagen kommer gå sjukt fort känner jag!*

Vaknade ju klockan 13, och nu är klockan 15:13 :O

Ojojoj, men men, nu håller jag på och gör mig i ordning :)

Så ska sätta på lite mer musik och fixa maj ;D



Av Alexandra Brunander - 31 oktober 2009 14:48


Låten är faktiskt bra<3


Av Alexandra Brunander - 31 oktober 2009 14:46

Du kan bara gå och bjdfjhtjgbt!

Jag tänker inte gå på någon fest tillsammans med dig.

Vi är väl vänner men jag orkar inte se din flickvän, hon stör mig!

Det räcker med att jag ser henne på Facebook typ hela tiden, vill

inte se hur ni håller på!


Så festen tillsammans med dig i kinnarumma kan du glömma!

Av Alexandra Brunander - 31 oktober 2009 14:34

Varför blir alla sura?

Jag gör ju bara de som blir bäst..

Jag försöker få allt att gå runt men om jag inte

kan så har jag sabbat hela eran dag typ ju...


Ååååh, vill inte vara tjej! Det är jobbigt!

Av Alexandra Brunander - 31 oktober 2009 14:29

Hahah för första gången eller nej men nästan så finns jag med på alla listorna ;D

Se här:

Plats 73 på mest besökta

Plats 1 på mest inlägg

Plats 15 på mest kommenterade



NICE ;D

Fråga på, jag svarar på allt! :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Klockan är:

Bloglovin

bloglovin

Translate my blog into your own language:

Nedräkning

Presentation

Tjo!♥
Namnet är Alexandra & min blogg handlar om det mesta!

Jag är 17 år & går EP,
vilket jag trivs med! :)

Har även bdb, LaxenAlf, har lösen så fråga om ni vill veta!

Hoppas bloggen faller dig i smak!*

KRAM!♥

Bloggvärde

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24 25
26
27
28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Bloggpartners

Kategorier

Besöksstatistik

Gästboken

Omröstning

Vart i Sverige bor du?
 Stockholm
 Göteborg
 Malmö
 Borås
 Kinna
 Fritsla
 Skåne
 Sundsvall
 Kalmar
 Öland
 Gottland
 Bohuslän
 Mark
 Dalarna
 Viskafors
 Kungsbacka
 Svansjö
 Gävle
 Kungälv
 Annat

Länkar

REKLAM!*

Dunken.se - Gratisbio.se

Arkiv

Senaste inläggen

Shoppa kläder!

Gratisfynda.se / GRATIS-SAKER

Gratisfynda.se

.

DrLove.se

Fråga på! :)

LaxenAlfs frågesida

Tidigare år

hej

We love women

Skapa flashcards