♥Alexandra♥  - Om mig & min vardagღ

Alla inlägg under december 2009

Av Alexandra Brunander - 21 december 2009 16:41

Nu har Lidbom dratt hem för att pynta granen + huset, det låter mys det! :)

Själv sitter jag i min ensamhet och lyssnar på musik :P

Lyssnar just nu på Sean Kingston - Fire Burning! :)


Den är faktikst bra, hur många håller med mig? ;)




Det har verkligen snöat massor idag :O

Stora snöflingor kan man ju säga, var 5x5 i diametern, nice ;D

Och det snöar fortfarande så det känns gött!

Av Alexandra Brunander - 21 december 2009 13:44

Visst låter det bra? :D

Vi har värsta mysigt!

Hoppas ni har det bra ni med! :)

Av Alexandra Brunander - 21 december 2009 12:22

Det snöar ute, och vad betyder de?

Jo att det lätt kommer vara snö på julafton! :D

Av Alexandra Brunander - 21 december 2009 12:15

Nu ska jag gå och göra mig i ordning för vet ni? :D

12:40 ska jag gå och möta Lidbom, och då ska vi gå till affären och köpa lite godis, gå hem till mig och ha det bäst! :)


Ni andra får ha en bra dag om jag inte skriver något när hon är här, vem vet?

Det återstår att se :)

Men nu måste jag göra mig i ordning annars kommer jag aldrig här ifrån :P

Men vi hörs senare!


Peace and love!*

Av Alexandra Brunander - 21 december 2009 12:09

Eller hur? :D

Sitter eller ne, jag satt och åt frukost framför TV.n nyss.

Det blev jordgubbsfil + flingor med röda bär i, nomnom och så kollade jag först på Jims värld på 6:an, men när de tog slut blev det barnprogram på disney channel ;D

Men det kan vara lite mysigt ibland, speciellt när man är trött, har mjukiskläder på sig och inte orkar vara orginell, då gör man som man själv vill :D


Här är bilder på programmen ;D

 

Av Alexandra Brunander - 21 december 2009 11:59

God morgon/förmiddag :D

Vaknade klockan 11 av att telefonen ringde


Jag - Jaa hallå?

Jag - Det är Alexandra?

Den som ringde - Anders, är det du?

Jag - Ehm nej? Det är Alexandra

Den som ringde - Jaha, men jag har kommit hem till Anders?

Jag - Ja det har du

Den som ringde - Okej, då skulle jag vilja prata med honom om de är ok?

Jag - Nej, för han är inte hemma

Den som ringde - Nehe, ja men då ringer jag till hans jobb. Det gäller sjukblablabla (hörde inte vad hon sa, men det handlade om någon sjukförsäkring eller något)

Jag - Okej gör du så

Den som ringde - Ja det ska jag göra

Jag - Mm, hejdå

*LA PÅ LUREN*


1. Jag svarade när jag var helt nyvaken, man låter döende när man gör de xD

2. Ofta hon säger, Anders är det du?

3. Det tog lång tid för henne att fråga om pappa var där :P

Av Alexandra Brunander - 21 december 2009 01:36

Jag kan inte låta bli!  

Nu blev det 4 grupper te på facebook ;D

Av Alexandra Brunander - 21 december 2009 01:30

Du vet att du lever i 2009 när:





  1. Varje gång du går på fest kan du dagen efter se bilder på dig på facebook, bdb mm








2. Du har inte spelat harpan med riktiga kort på flera år.








3. Anledningen till att du inte har kontakt med folk är för att du har dem på msn.








4. Du letar genom hela huset för att hitta fjärrkontrollen till tv'n i stället för att trycka på en knapp på tv'n.








6. Din eftermiddagsaktivitet är data och du är alltid inloggad på msn även fast du inte är där.








7. Du läser listan flinar och nickar.








8. Du tänker på hur sjuk det egentligen är att sitta och läsa den här listan.








9. Du var för upptagen för att märka att nummer 5 fattas.








10. Du kollade tillbaka för att se att det var sant.








11. Nu skrattar du åt dig själv.



Fråga på, jag svarar på allt! :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Klockan är:

Bloglovin

bloglovin

Translate my blog into your own language:

Nedräkning

Presentation

Tjo!♥
Namnet är Alexandra & min blogg handlar om det mesta!

Jag är 17 år & går EP,
vilket jag trivs med! :)

Har även bdb, LaxenAlf, har lösen så fråga om ni vill veta!

Hoppas bloggen faller dig i smak!*

KRAM!♥

Bloggvärde

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
29
30 31
<<< December 2009 >>>

Bloggpartners

Kategorier

Besöksstatistik

Gästboken

Omröstning

Vart i Sverige bor du?
 Stockholm
 Göteborg
 Malmö
 Borås
 Kinna
 Fritsla
 Skåne
 Sundsvall
 Kalmar
 Öland
 Gottland
 Bohuslän
 Mark
 Dalarna
 Viskafors
 Kungsbacka
 Svansjö
 Gävle
 Kungälv
 Annat

Länkar

REKLAM!*

Dunken.se - Gratisbio.se

Arkiv

Senaste inläggen

Shoppa kläder!

Gratisfynda.se / GRATIS-SAKER

Gratisfynda.se

.

DrLove.se

Fråga på! :)

LaxenAlfs frågesida

hej

We love women

Ovido - Quiz & Flashcards