♥Alexandra♥  - Om mig & min vardagღ

Alla inlägg under december 2009

Av Alexandra Brunander - 31 december 2009 13:17

Här kommer då mitt första videoinlägg!

blev väl sådär och jag låter inte så glad, men det funkar! :)



Vad tycker ni?

Ska jag ändra på någonting?

Av Alexandra Brunander - 31 december 2009 12:49

Nu har jag duschat, ätit och blåst mitt hår :) Duktigt!*

Nu står jag i kvalet om jag ska platta de eller inte.. Men de blir nog bäst så jag går och gör de nu :)

Sen ska jag sätta på lite smink, välja kläder inför ikväll (det kommer inte bli lätt!)


Skriver mer sen, och om jag inte hinner så kör jag på ett video-inlägg ;D

Mitt första, duhduhduuuuh (dramatisk musik) hahha :P

Av Alexandra Brunander - 31 december 2009 11:38

Bloggen för idag blir..... Carro! :)


Jag heter Carolin & är 13 år. Min blogg handlar om mig, mina kompisar, om photoshop och bilder jag tar!

Av Alexandra Brunander - 31 december 2009 11:31

Nu har jag vaknat, ska ner och duscha & slänga i mig lite frulle ;)

Och för er som vill veta så hör jag TV:en ifrån köket, det är bullerbyn som visas :P

Hörs sen!*

Av Alexandra Brunander - 31 december 2009 02:23

då kommer ju mitt videoinlägg om jag klarar mig igenom något så att de blir bra :P

Sen ska jag visa er hur jag ska se ut imorgon, det kanske jag kan slänga in i videon?


Nu ska jag iaf säga godnatt här på bloggen och så ska jag säga godnatt till folket på msn och så måste jag ju tala om att min lilla "annons" funka bra, har hittat någon att mejla med nu! ;)

Sen så har jag fått en egen liten telefon-linje av Patrick som jag kan ringa dygnet runt, om jag inte kan sova så lovade han att läsa sagor för mig, ;P Vi är roliga vi!


Ne nu får jag säga hejdå! 

Vi hörs imorgon, sov så gott, och lev livet! ;)<3

Av Alexandra Brunander - 31 december 2009 02:12

Ni som vill mejla mig, här har ni min adress :)

alexandrabrunander@hotmail.com

Av Alexandra Brunander - 31 december 2009 02:07

 

Jag älskar dig mest av Allt!*

Du betyder så mycket för mig, att bara kolla på dig värmer i hjärtat!

Av Alexandra Brunander - 31 december 2009 02:04


Som de disney-freak jag är så älskar jag den låten! :)<3

Fråga på, jag svarar på allt! :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Klockan är:

Bloglovin

bloglovin

Translate my blog into your own language:

Nedräkning

Presentation

Tjo!♥
Namnet är Alexandra & min blogg handlar om det mesta!

Jag är 17 år & går EP,
vilket jag trivs med! :)

Har även bdb, LaxenAlf, har lösen så fråga om ni vill veta!

Hoppas bloggen faller dig i smak!*

KRAM!♥

Bloggvärde

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
29
30 31
<<< December 2009 >>>

Bloggpartners

Kategorier

Besöksstatistik

Gästboken

Omröstning

Vart i Sverige bor du?
 Stockholm
 Göteborg
 Malmö
 Borås
 Kinna
 Fritsla
 Skåne
 Sundsvall
 Kalmar
 Öland
 Gottland
 Bohuslän
 Mark
 Dalarna
 Viskafors
 Kungsbacka
 Svansjö
 Gävle
 Kungälv
 Annat

Länkar

REKLAM!*

Dunken.se - Gratisbio.se

Arkiv

Senaste inläggen

Shoppa kläder!

Gratisfynda.se / GRATIS-SAKER

Gratisfynda.se

.

DrLove.se

Fråga på! :)

LaxenAlfs frågesida

Tidigare år

hej

We love women

Skapa flashcards