♥Alexandra♥  - Om mig & min vardagღ

Alla inlägg under december 2009

Av Alexandra Brunander - 10 december 2009 13:50

Jag vill ha mat och något som lindrar min huvudvärk!

Det gör ont som as och jag vill bara dö!! (inte bokstavligt talat)

Av Alexandra Brunander - 10 december 2009 13:44

****(”v”)****
**** `v’ ****
¨¨¨¨¨o¨¨¨¨¨
¨¨¨¨O¨¨¨¨¨¨
(”)_(”)_.-””-.,
’ , , ’; -._ , ’)_
(0_, )’ __. ’-._)


Tänker på dig<3

Av Alexandra Brunander - 10 december 2009 12:29

Har lektion nu, företagsekonimi.

Dagen började bra, men blev ett helvete!! :O

Berättar när jag kommer hem, tjohejsan!*

Av Alexandra Brunander - 9 december 2009 22:04

Mamma sitter och läser igenom min berättelse och hon grät nyss, det betyder att jag har lyckats!

Den är sorglig och så, och nu har jag fått miljontals med beröm, jag är lycklig! :D

Av Alexandra Brunander - 9 december 2009 20:58

Jag längtar efter dig! :(<3

Så kom hem nu!!!!

Hoppas hockeyn går bra idag ;) Heja BHC :P


Imorgon blir det troligtvis Borås med Filip, de är nice det! Han ska köpa julklapp till Louise och jag ska leta efter en perfekt julklapp till dig :)<3 Och då är det bra att dra med en killkompis för då kan han hjälpa till ;)

Vet inte hur länge vi ska stanna där, men det är nog inte superlänge, hoppas bara på att hitta julklappen han vill ha, för den verkar lite svår att hitta.. Men vi ska hitta den!


Funderar på en sak.. Ska kolla upp det sen :)

Och Mikael, KOM HEM NU!!!!<3


Saknar dig massor så nu blir det massa bilder på dig som jag kan kolla på jämt när du inte är hos mig!*

                                     


Åååh min älskling, du är så himla fin!

Av Alexandra Brunander - 9 december 2009 20:39

MAmma sitter bredvid mig och rättar min berättelse, jag vill inte se hur den ser ut efteråt xD Hon är bäst på att hitta mini-fel :P Men de har väl fördelar de med ;)


Pratar även med Ida, Fille & Patrick och lyssnar på musik, I just loooove music!*

Nu ska jag fortsätta hjälpa Filip och sen hum.. Antagligen rätta min berättelse :P

Ojojoj, ja vi får se hur allt går :)

Av Alexandra Brunander - 9 december 2009 19:50

Hemma igen :)

Fikat var jättegott, tack julia!

Blev julmust och chokladboll på Café blåklockan :)

Sen gick vi till skolan och kolla på lucian, den var bra & fin :) Fast våran va bättre! ;)


Nu sitter jag här, saknar Mikael, pratar massor med Patrick, var ju jättelängesen och med Filip. Jag rättar även min egna berättelse och snart ska mamma gör det med :)

Sen ska jag hjälpa Fille lite med hans berättelse så han kommer någonstans :P


 

Du är finast, och du är bara min älskling!<3

Av Alexandra Brunander - 9 december 2009 16:05

En vanlig dag - Ulrik


Började med att Lidbom lyssnade på den massor och jag gilla den inte alls.Sen kom man till skolan och då lyssnade Fredrika & Lovisa på den så nu gillar jag den med x)

Men men, så är det väl med det mesta, right? :P


Nu är jag hemma och mamma har lovat att läsa igenom min berättelse :) Ska nog läsa igenom den med och kolla så det ser bra ut, sen kommer mamma hitta fel, det vet jag :P Men, det är ju bättre hon gör de än läraren :P


Senare, runt 5 ska jag möta upp Lidbom och så ska vi gå och fika på Cafeét :D Sen drar vi till våran förra skola och kollar på deras lucia uppträdande, blir bra detta! ;)

Fråga på, jag svarar på allt! :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Klockan är:

Bloglovin

bloglovin

Translate my blog into your own language:

Nedräkning

Presentation

Tjo!♥
Namnet är Alexandra & min blogg handlar om det mesta!

Jag är 17 år & går EP,
vilket jag trivs med! :)

Har även bdb, LaxenAlf, har lösen så fråga om ni vill veta!

Hoppas bloggen faller dig i smak!*

KRAM!♥

Bloggvärde

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
29
30 31
<<< December 2009 >>>

Bloggpartners

Kategorier

Besöksstatistik

Gästboken

Omröstning

Vart i Sverige bor du?
 Stockholm
 Göteborg
 Malmö
 Borås
 Kinna
 Fritsla
 Skåne
 Sundsvall
 Kalmar
 Öland
 Gottland
 Bohuslän
 Mark
 Dalarna
 Viskafors
 Kungsbacka
 Svansjö
 Gävle
 Kungälv
 Annat

Länkar

REKLAM!*

Dunken.se - Gratisbio.se

Arkiv

Senaste inläggen

Shoppa kläder!

Gratisfynda.se / GRATIS-SAKER

Gratisfynda.se

.

DrLove.se

Fråga på! :)

LaxenAlfs frågesida

hej

We love women

Ovido - Quiz & Flashcards