♥Alexandra♥  - Om mig & min vardagღ

Alla inlägg under december 2009

Av Alexandra Brunander - 18 december 2009 13:41

Jag har så jävla kul! :P

Mikael & Poppe är roliga när dom pratar och cepar :p

Av Alexandra Brunander - 18 december 2009 13:04

Sitter och snackar eller rättare sagt, jag lyssnar på Mikael & hans Tibia kompis från Skåne, låter som han är där ifrån :P

Dem snackar om spelet och jag fattar 2% av allt xD


Sen kritiserar dom mig för att jag skriver för mycket, skriver tydligen flera A4 i sekunden :P

Av Alexandra Brunander - 18 december 2009 12:59

Alltid lika cepe och roliga! :D

                                           


Vi är bra fotomodeller, någon som vill hyra oss som modeller? :D

Och, det ni ser på bordet, det är energidricka från dem burkarna på bordet! :P

Av Alexandra Brunander - 18 december 2009 12:29

Tänkte ladda upp lite bilder som jag har i min mobil :)

       

Lägger in mer snart! :)

Av Alexandra Brunander - 18 december 2009 12:22

Det ligger nog 1dm med hög snö utomhus :D

Ååh jag är så lycklig! Älskar snön! :)<3


Ville bara säga de, och så vill jag tillägga att jag vill ha 1meter snö! 

Snön  

Av Alexandra Brunander - 18 december 2009 11:51

Blir så trött på bloggplatsen.se!

Igår kunde jag inte logga in, det stod att det var fel på sidan och så stängdes den ner, i både firefox och explorer! :@ Kunde öppna allt annat, utom det!!

Sen nyss så kom de upp att anslutningarna är fel till sidan, BARA den sidan!

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Sådär, då har man skaffat skype med xD

Kommer hata de, det vet jag redan nu för tycker inte om att prata framför en dator:p

Av Alexandra Brunander - 18 december 2009 11:16

Nu har jag kommit hem och vet ni?

Har ÄNTLIGEN jullov!:D

Visst är det skönt? :D (för er som fick de idag eller redan fått de)

Nu vet jag dock inte vad jag ska hitta på? "/

Hum.. Kanske sätter mig och kollar på en film, men de är tråkigt att göra själv :(

Vill åka till Mikael men tåget går 14:38 så det är ingen idé typ för ska käka pizza med tjejerna 18:00 så det är ingen idé.. Men jag får ta och åka till honom imorgon! :)<3


Ne nu ska jag hitta på något att göra :) Puss på er!*

   

Av Alexandra Brunander - 17 december 2009 21:27

HAhah jaa precis så känner jag mig nu! Min rygg gör så ont så det känns som om den ska gå av vilken minut som helst, har städat mycket framåtböjd nu i slutet, de ångrar jag som tusingen nu! :O

Men men, de är lätt att vara efterklok ;)


Nu ska ja chatta med Fillefjong & min sötnos :D

Ska hämta oboy och macka med! :)

Hoppas ni har haft en trevligt och kul kväll! :)

Fråga på, jag svarar på allt! :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Klockan är:

Bloglovin

bloglovin

Translate my blog into your own language:

Nedräkning

Presentation

Tjo!♥
Namnet är Alexandra & min blogg handlar om det mesta!

Jag är 17 år & går EP,
vilket jag trivs med! :)

Har även bdb, LaxenAlf, har lösen så fråga om ni vill veta!

Hoppas bloggen faller dig i smak!*

KRAM!♥

Bloggvärde

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
29
30 31
<<< December 2009 >>>

Bloggpartners

Kategorier

Besöksstatistik

Gästboken

Omröstning

Vart i Sverige bor du?
 Stockholm
 Göteborg
 Malmö
 Borås
 Kinna
 Fritsla
 Skåne
 Sundsvall
 Kalmar
 Öland
 Gottland
 Bohuslän
 Mark
 Dalarna
 Viskafors
 Kungsbacka
 Svansjö
 Gävle
 Kungälv
 Annat

Länkar

REKLAM!*

Dunken.se - Gratisbio.se

Arkiv

Senaste inläggen

Shoppa kläder!

Gratisfynda.se / GRATIS-SAKER

Gratisfynda.se

.

DrLove.se

Fråga på! :)

LaxenAlfs frågesida

hej

We love women

Ovido - Quiz & Flashcards