♥Alexandra♥  - Om mig & min vardagღ

Alla inlägg den 4 december 2009

Av Alexandra Brunander - 4 december 2009 18:41

Nu ska jag gå och slå in paketen, bädda sängen och hum.. Ta på mig min röda klänning/tunika :D

Lite rött måste det vara, det är ju lill-julafton idag för oss :P

Ska man kanske ta tomteluvan? ;D


Men ni alla får ha en trevlig och mysig fredagkväll, puss på rumpen!*

Av Alexandra Brunander - 4 december 2009 18:37

Nu du, nu är det inte långt kvar tills jag är säker!

Av Alexandra Brunander - 4 december 2009 18:35

Här är vi alla på halloween ;D

Från vänster: Feli som djävel, jag som mumie, Olivia som mamman i Familjen Adams, Julia som häxa, Elin som ängel, Roxana som grön vampyr & Virre som vita damen!


Visst är vi snygga?? ;D

Av Alexandra Brunander - 4 december 2009 18:22

Nu drar jag om 50 minuter, eller nej 45, för det tar ungefär 5 minuter att gå ner till Lidbom ;)

Sen blir det tjejkväll hela kvällen och det tackar man itne nej till :)

Var så länge sen vi alla träffades, en månad sedan och det var på Olivias Halloween fest, kan slänga upp en snygging bild på oss med innan jag drar :P

Visst är jag snäll idag? :D


Lovade ju några bilder så här kommer dem, kolla med nöje :P

And you're not ;)

Listen up!

 

Åååh, vad jag stör mig på prickarna! :@

 

Jaa, jag kan få glädjeryck ibland ;D

hihih, jag har en ankkäft ;D

Jag ser någon i spegeln!! Juste, de är jag! :P

Alexandra Brunander!*
Av Alexandra Brunander - 4 december 2009 17:58

Nu blev det en ny header + bakgrund igen ;D

Innan var det ju denna

Och så hade jag denna som bakgrund

 

och så hade jag samma färg som det är på hjärtanen på mina rubriker

Men jag tröttnar snabbt på min design så nu blev det nytt igen :)


Vad tycks? :)

Av Alexandra Brunander - 4 december 2009 17:02

You are the light who shine in my life

You're the one I think about all the time

You make my day perfect, and wonderfull

And you are the one who see me for who I am!


I don't know what to do without you sweety!<3

 

Av Alexandra Brunander - 4 december 2009 16:56

Huvudvärken börjar komma, det gör den alltid när jag är FÖRglad eller när jag är trött och shit och just nu för tillfället är jag superglad, skulle kunna dela ut all glädje till varje person och ändå ha tillräckligt mycket kvar :D

Av Alexandra Brunander - 4 december 2009 16:43

Mina bilder är ju så sjukt snygga ;D

Slänger nog upp några här sen :P

Ska bara kolla igenom alla först :P


Vissa ser helt.. går inte förklara hur dom ser ut :P xD

Fråga på, jag svarar på allt! :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Klockan är:

Bloglovin

bloglovin

Translate my blog into your own language:

Nedräkning

Presentation

Tjo!♥
Namnet är Alexandra & min blogg handlar om det mesta!

Jag är 17 år & går EP,
vilket jag trivs med! :)

Har även bdb, LaxenAlf, har lösen så fråga om ni vill veta!

Hoppas bloggen faller dig i smak!*

KRAM!♥

Bloggvärde

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
29
30 31
<<< December 2009 >>>

Bloggpartners

Kategorier

Besöksstatistik

Gästboken

Omröstning

Vart i Sverige bor du?
 Stockholm
 Göteborg
 Malmö
 Borås
 Kinna
 Fritsla
 Skåne
 Sundsvall
 Kalmar
 Öland
 Gottland
 Bohuslän
 Mark
 Dalarna
 Viskafors
 Kungsbacka
 Svansjö
 Gävle
 Kungälv
 Annat

Länkar

REKLAM!*

Dunken.se - Gratisbio.se

Arkiv

Senaste inläggen

Shoppa kläder!

Gratisfynda.se / GRATIS-SAKER

Gratisfynda.se

.

DrLove.se

Fråga på! :)

LaxenAlfs frågesida

Tidigare år

hej

We love women

Ovido - Quiz & Flashcards