♥Alexandra♥  - Om mig & min vardagღ

Alla inlägg den 22 december 2009

Av Alexandra Brunander - 22 december 2009 23:05

Det är de jag ska göra nu!

Poppade popcorn står bredvid mig, och så har ajg gyllt ett 0,4 liters glas med fruktjuice och så ska jag spela lite tv-spel innan jag går och lägger mig :p

Vet inte vad de blir för spel, men något roligt i alla fall ;D


Ni andra får sova så gott, pusshej!*

Av Alexandra Brunander - 22 december 2009 22:24

När jag bestämmer mig för något så blir de alltid så att jag tar något emellan och så blir de aldrig av.. Skiiiitstörande juu!

Men jag orkar ingenting nu :(

Så vet ni vad? Jag ser till att jag går och lägger mig en bra tid idag och så går jag upp i tid imorgon och inte klockan 2 som idag, och så fixar jag md allting då istället :)

Visst låter de som en bra idé??? :)

De tycker iaf jag!

Av Alexandra Brunander - 22 december 2009 22:06

Denna dagen har varit seg och har bara varit jobbig..

Har haft så ont i magen, har inte orkat göra något så har kollat 8 avsnitt av Andra avenyn och shit..


Ska slå in lite julklappar nu iaf, så har jag de gjort :)

Måste röjja upp på golvet först :P

Men de går fort! :)

 

Av Alexandra Brunander - 22 december 2009 18:45

Nu blir jag sur på de programmet :O

Allting blir helt fel! Dem kan ju inte sätta dig lotta!

Det är ju inte ens Lotta som har gjort de!


Vad gör ni andra? :P

Av Alexandra Brunander - 22 december 2009 17:20

Jag har kommit fram till en sak, och vet ni vad det är?

De är att jag är den lyckligaste tjejen på jorden!

Jag har den finaste och den mest underbaraste pojkvännen i världen, jag är glad, jag behöver inte vara orolig och allt är perfekt, jag kommer ha den bästa julen någonsin!



I love you baby<3

Av Alexandra Brunander - 22 december 2009 16:29

Nu har jag kollar 3 avsnitt, vilket betyder att jag bara har 5st till + det jag precis började med :) Så snart är jag med i matchen igen ;)


Sen har jag plockat ur diskmaskinen och efter detta avsnittet ska jag upp och fixa min säng :) Efter de ska jag nog börja med julgodiset :D


Min mage gör ont och jag vill bara spy.. Är inte sugen på mat alls men ändå så får jag sånt ryck att jag måste äta (det är på morgonen och på kvällen) men under dagen så mår jag bara skitilla och är äcklad av mat :S

Måste ändras på direkt!

Av Alexandra Brunander - 22 december 2009 15:30

Det sms:et / svaret gjorde allt!

Jag är säker på de nu och jag behöver inte vara rädd, tack älskling<3

Av Alexandra Brunander - 22 december 2009 15:20

Det är vad som står på bordet just nu :p

Har inte orkat ställa in de igen efter att jag käkade,

men ska snart ställa undan de! :)


Mamma sitter bredvid mig och går igenom räkningar och jag ska snart gå i och kolla om jag kan kolla mitt kort på internet, vet inte om de går ännu. Så det blir intressant och se. Sen ska jag också kolla upp några andra saker, t.ex mobilräkningen och så :)


Vad har ni andra för er? :)

Fråga på, jag svarar på allt! :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Klockan är:

Bloglovin

bloglovin

Translate my blog into your own language:

Nedräkning

Presentation

Tjo!♥
Namnet är Alexandra & min blogg handlar om det mesta!

Jag är 17 år & går EP,
vilket jag trivs med! :)

Har även bdb, LaxenAlf, har lösen så fråga om ni vill veta!

Hoppas bloggen faller dig i smak!*

KRAM!♥

Bloggvärde

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
29
30 31
<<< December 2009 >>>

Bloggpartners

Kategorier

Besöksstatistik

Gästboken

Omröstning

Vart i Sverige bor du?
 Stockholm
 Göteborg
 Malmö
 Borås
 Kinna
 Fritsla
 Skåne
 Sundsvall
 Kalmar
 Öland
 Gottland
 Bohuslän
 Mark
 Dalarna
 Viskafors
 Kungsbacka
 Svansjö
 Gävle
 Kungälv
 Annat

Länkar

REKLAM!*

Dunken.se - Gratisbio.se

Arkiv

Senaste inläggen

Shoppa kläder!

Gratisfynda.se / GRATIS-SAKER

Gratisfynda.se

.

DrLove.se

Fråga på! :)

LaxenAlfs frågesida

Tidigare år

hej

We love women

Ovido - Quiz & Flashcards