♥Alexandra♥  - Om mig & min vardagღ

Alla inlägg under maj 2009

Av Alexandra Brunander - 31 maj 2009 21:00

Hej! (:

Kvällen igår var den roligaste på länge, shit va vi skrattade och hade oss, tack för kvällen och våran Mongoklubbfilm finns på youtube om någon vill se den :P

Sök på MongoKlubben så kommer den upp, eller aa de kommer bara upp en film så aa de är våran :P Man hör inte så bra i början men sen hörs det bättre :) 


Idag har jag solat i det varma vädret, men det har ju vart sjukt varmt :O Har fått gå in massa gånger och svalka mig, tror jag har dushat 3 eller 4 gånger idag i iskallt vatten hahah :P Sen vid 17:30 åkte jag och mamma till mormor & morfar och firade morsdag, lekte massa med Stina :D<3


Nu ska jag chatta med folket på msn och sen hum.. kolla DH :D Måste kolla klart så feli kan få säsong 1 och jag 2:an så jag kan fortsätta :P

Ska kolla klart på alla säsonger nu på sommatlovet ;) Och nej jag vet, jag har inget liv :P

Av Alexandra Brunander - 30 maj 2009 13:21

Hejsan hoppas :P

Dagen har vart helt underbar hittills :D<3

Vaknade vid 10 någonting och sen satt jag ute och åt grukost och sen solade jag en stund :)

Sen tog jag cykeln och cyklade upp med lidbom till affären och handlade lite, felicia kom dit med moppen :) Kul och höra om hennes kväll :P


Nu ska jag göra mig i ordning och cykla till kyrkan, 8:orna ska ha konfirmation och jag ska hjälpa till me mickarna :P
Sen ikväll blir det grillkväll med några utav tjejerna hos feli och så ska vi mixtra ihop engelskafilmen med :) KulKul :)


Låten nedanför är så himla bra<3

Av Alexandra Brunander - 29 maj 2009 19:09

Heeeeej! :D

Jag är på toppen humör :P

Vet faktiskt inte varför, har vart de hela dagen :D

Eller nej, var inte det runt 12:40-13:25 för jag hade ryck på Torkel & Peter!

Dem hade slarvat bort vårat kassetband som vi spelar in våran engelska film på så vi var alla rätt irriterade där ett tag men så hittade Torkel det inne på Elins arbetsbord.

Fatta hur glada vi blev :P

Vi hade typs spelat in 10-15 minuter och filmen var nästan klar, men nu så är den klar :D Vi spelade in det sista nu efter skolan hemma hos Lidbom :)

När jag kom hem freshade jag upp mig, tog en dusch och rakade benen och shit :P Så nu är man fixad ;)

Richard skulle kommit idag med men han har ingen som kan köra hit han och jag orkar och kan inte åka till han så det får bli en annan gång :)


Idag är jag, pappa & brorsan hemma, mamma är uppe i stugan. Ville åkt med men kunde inte för ska på grillfest imorgon och så måste jag redigera våran engelskafilm, ska göra det på festen imorgon med några :) KulKul :P


             ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


Jag fattar inte hur jag ska tolka detta? :S

Jaja, vi får se vad som händer och sker :)

Av Alexandra Brunander - 26 maj 2009 18:48

Hejsan!

Skolan har vart som alla andra dagar förutom att vi övade med bandet lite mer idag eftersom våran soare är på torsdag, kan tyvärr bara vara med på en uppvisning :( Ska till gymnasiet på EP-dagen och träffa andra som ska gå där och bla bla bla, de är massa men orkar inte berätta :P


Efter skolan åkte jag, feli, maike och lidbom till borås och hade de kul. Maike och feli köpte mest tror jag :P Sen lidbom och sist jag för jag köpte bara en pajbit hahaha :P 

När jag satt i bussen pratade jag med Mathias om allting och nu är de slut.. Det kändes fel och jag visste inte hur jag ville ha de för jag va osäker på allting.. Jag fattade de inte riktigt när jag satt i bussen och hela vägen hem men när jag kollar igenom bilderna på honom & mig och elida så gråter jag i floder, vet inte vad jag vill. Ena stunden är de ok sen är de ett helvete och så går de så upp och ner.. Faaaan :'(<3 

Av Alexandra Brunander - 24 maj 2009 20:30

Måste bara skriva att när man tänker igenom allt så har vi två väldigt mycket gemensamt. Måste prata mer om detta med dig igen.. Får nog bli nästa år


(Har med Elida och göra men vad de handlar om säger jag inte!) 

Av Alexandra Brunander - 24 maj 2009 19:56

Tada! (:
Nu är lilla jag hemma igen :)

Ångrar verkligen inte att jag åkte med, roligaste resan nästan :D

Allt har varit bra (förutom att jag blev sjösjuk 2 ggr) och helt underbart :)

När vi hade förbön på kvällen bestämde jag mig för att jag inte skulle gå på den utan jag skulle bara sjunga lovsångerna (pga att jag börjar lipa varje gång) men Mathias fick mig att gå fram till Greg ändå och jag ångrar de inte efteråt. Jag bad om att han skulle be om några saker (har alltid sagt att dem bara ska be och inte om något särskilt men denna gången sa jag exakt) och jag började gråta som en tok, han sa saker som träffade mig rätt i hjärtat och han sa saker som jag verkligen behövde höra. Sen när han hade bett klart kramade han om mig och sen så sa han lite annat som jag inte bett han att be om eller något men då sa han saker där som jag har funderat fruktansvärt mycket över och jag blev helt paff och började lipa ännu mer och fick då mer kramar och sen kunde ja inte sluta lipa... Så satt och pratade med Elenor en stund och bla bla bla, orkar itne berätta allt som hände efter de. Men en sak är säker, jag kommer aldrig glömma den förbönen! ALDRIG

Sen kan jag tillägga att jag har nog aldrig skadat mig så mycket som denna resan hahahahahah xD

Jag skrev ju innnan att jag var rädd och inte ville åka, jag är tacksam för att jag åkte med för jag hade haft roligast i världen :D

Har blivit massa solbränd :D


             ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

 Nu sitter jag och dricker coca cola för att kunan hålla mig vaken men ska nog snart ner och kolla på DH som jag missade i tisdags som mamma spelade in åt mig tidigare idag :D.. Vi kom hem vid 17:30! Saknar allt så himla mycket :( Vill tillbaka nu igen! :'(

Lägger upp bilder senare

Puusssa!<3

Av Alexandra Brunander - 19 maj 2009 16:03

Hejsvejs i lingonskogens alla hörn! :P

Idag har jag haft elevensval, hade det igår med men var inte på humör för att skriva något seriöst, som ni nog förstod..

Men har elevensval mån-ons och sen tors-söndag åker jag till Elida, får se hur de blir men jag har ju Mathias och alla dom andra med ombord så det borde bli kul :)

Hade syslöjd hela dagen igår och idag hade jag soare från 8:10 till 10:30 sen drog jag till syslöjden för de va tråkigt att träna, förlåt men jag tycker inte de är kul och öva men men får bita ihop, soaren är på torsdag nästa vecka, får se hur det blir med bandet men jag tror de kommer gå bra :P


Nu ska jag börja packa, borde gjort de när jag kom hem för en timme sedan men orkade inte så gjorde lite mat och satte mig här men nu ska jag packa, har ungefär 1h & 35 min på mig att hitta allting och få ner de i väskor. Hoppas jag hinner klart tills klockan 17:45 för då ska jag möta Lidbom uppe på grusvägen ovanför mig och så ska vi gå till smeatorpet för de är klassträff där idag, vi ska spela brännboll (HATAR BRÄNNBOLL), grilla korv, prata om våran klassresa till Gotland & ha massa kul! :D


Fick ta hem min filt & mitt linne som jag har gjort i slöjden idag :D Filten har tagit en massa tid att göra, började på den innan jul :S Men men, den blev helt ok och linnet gjorde jag igår på lektionen :) Nu broderar jag en groda som håller i ett hjärta, och ja jaghatar grodor men den va söt och tecknad så då är den ofarlig (A)

Jaja, nu måste jag dra och packa

Ha de bäst och kyss en häst! Puusssa!<3



             ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Mathias, förlåt för hur jag har vart nu i hum.. 1 vecka? Men aa, du kan få en bra förklaring när vi ses imorgon för vill prata med dig om de och NEJ jag tänker inte göra slut med dig för du är den mest underbaraste människan jag vet<3 Älskar dig av hela mitt hjärta!

Av Alexandra Brunander - 18 maj 2009 20:38

Jag vill inte, seriöst jag vill hoppa av!

Varje gång jag hör eller ser ordet Elida får jag panik

Jag mår skitdåligt, vill bara explodera, kan inte vara still, bara lipar och vet inte vart jag ska ta vägen! 

Vill bort, vill inte dit


Varför sa jag JA från första början när jag visste att jag inte ville med? :'( 

Fråga på, jag svarar på allt! :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Klockan är:

Bloglovin

bloglovin

Translate my blog into your own language:

Nedräkning

Presentation

Tjo!♥
Namnet är Alexandra & min blogg handlar om det mesta!

Jag är 17 år & går EP,
vilket jag trivs med! :)

Har även bdb, LaxenAlf, har lösen så fråga om ni vill veta!

Hoppas bloggen faller dig i smak!*

KRAM!♥

Bloggvärde

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Maj 2009 >>>

Bloggpartners

Kategorier

Besöksstatistik

Gästboken

Omröstning

Vart i Sverige bor du?
 Stockholm
 Göteborg
 Malmö
 Borås
 Kinna
 Fritsla
 Skåne
 Sundsvall
 Kalmar
 Öland
 Gottland
 Bohuslän
 Mark
 Dalarna
 Viskafors
 Kungsbacka
 Svansjö
 Gävle
 Kungälv
 Annat

Länkar

REKLAM!*

Dunken.se - Gratisbio.se

Arkiv

Senaste inläggen

Shoppa kläder!

Gratisfynda.se / GRATIS-SAKER

Gratisfynda.se

.

DrLove.se

Fråga på! :)

LaxenAlfs frågesida

Tidigare år

hej

We love women

Skapa flashcards