♥Alexandra♥  - Om mig & min vardagღ

Alla inlägg den 8 december 2009

Av Alexandra Brunander - 8 december 2009 23:27

Gillar ni när det är mycket bilder i bloggen? Att jag slänger in lite bilder då och då, elelr vill ni ha bild i varje inlägg eller kanske inga bilder alls?


Vad tycker n? :)

Skulle vara kul och skönt att veta så kan jag göra så att ni tycker de är bra med :)


Kalle med Walking in Memphis               Erik - Run to the hills


     

Av Alexandra Brunander - 8 december 2009 23:12

Jag & Filip satt och pratade om P-piller innan lektionen började, sen gick vi in på lektion och så prata vi om något emellan och sen är vi tysta, sen säger filip


F- Men det är ju bra att ha det för då vet man ju när man få det

A- Huh? Aha du menar prov?

F - Vadå prov? Alrexandra mår du bra?

A - vad snackar du om? Sa inte du att det var bra att gå EP?

F - Eh? Nej? Jag sa att et är bra med pillrena för då vet du när du fåt DET


Hahahah det var sjuktkul!

Av Alexandra Brunander - 8 december 2009 23:06

Förhörde precis brorsan ändå!

Sms:ar med Lidbom och lyssnar på julmusik :D

Nu är de jag såg mamma kyssa tomten ;) Den är bra!


Imorgon ska min gamla skola ha deras lucia framförande, vill kolla men vet inte när det börjar på kvällen och om jag har otur så var de idag "/

Får fråga någon i 9:an, ska kolla msn, och Elise var inne så nu hoppas jag på ett svar :D Ett bra svar!


Yeeeeeeess! Det är imorgon klockan 18:00, JAG SKA DIT OCH KOLLA!! :D

Någon mer som ska dit?? :)

Av Alexandra Brunander - 8 december 2009 22:24

Hör att pappa sitter där ute och förhör brorsan så jag slipper nog, tack för de :D

Kollade nyss eller jaa, det var slut för 25 minuter sedan, men då tittade jag på esperate Housewifes, det var sjuktbra :O Längtar tills nästa vecka!<3


Nu sitter jag i soffan nere och chattar med min sötnöt på msn & spelar något konstigt spel på Jesper, jag är på level 6 eller 7 ;) Ska nog gå och göra mig en macka eller så blir det kanske till och med 2? ;P

Av Alexandra Brunander - 8 december 2009 22:09

Ska förhöra min bror snart på olika partier och sånt. Visst håller vi på med sånt i samhällen i skolan just nu så jag kan ju lite, men inte mycket..

Får se hur detta går :)

Av Alexandra Brunander - 8 december 2009 21:23

I helgen ska jag sova hos min älskling, de ska inte ni :D<3

Gammal bild på honom, men han är söt ändå :)

Av Alexandra Brunander - 8 december 2009 20:53

Felicia vad menar du??


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


Kom precis hem ifrån min älskling :D<3 Han är bara underbart bäst!*

Vi kollade på Alpha Dog och den var med bra, men inte när han dog :O

Men den får ändå 10 av 10 ;)

Nu sitter jag i TV-rummet med mamma och äter lite godis och dricker ramlösa med smak av ramlösa & lime :) NomNom!*

Av Alexandra Brunander - 8 december 2009 12:47

Tills vi möts igen sitter jag och räknar dar.
Du är speciell, för mig helt underbar.

  

Fråga på, jag svarar på allt! :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Klockan är:

Bloglovin

bloglovin

Translate my blog into your own language:

Nedräkning

Presentation

Tjo!♥
Namnet är Alexandra & min blogg handlar om det mesta!

Jag är 17 år & går EP,
vilket jag trivs med! :)

Har även bdb, LaxenAlf, har lösen så fråga om ni vill veta!

Hoppas bloggen faller dig i smak!*

KRAM!♥

Bloggvärde

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
29
30 31
<<< December 2009 >>>

Bloggpartners

Kategorier

Besöksstatistik

Gästboken

Omröstning

Vart i Sverige bor du?
 Stockholm
 Göteborg
 Malmö
 Borås
 Kinna
 Fritsla
 Skåne
 Sundsvall
 Kalmar
 Öland
 Gottland
 Bohuslän
 Mark
 Dalarna
 Viskafors
 Kungsbacka
 Svansjö
 Gävle
 Kungälv
 Annat

Länkar

REKLAM!*

Dunken.se - Gratisbio.se

Arkiv

Senaste inläggen

Shoppa kläder!

Gratisfynda.se / GRATIS-SAKER

Gratisfynda.se

.

DrLove.se

Fråga på! :)

LaxenAlfs frågesida

Tidigare år

hej

We love women

Skapa flashcards