♥Alexandra♥  - Om mig & min vardagღ

Alla inlägg under december 2009

Av Alexandra Brunander - 17 december 2009 10:02

Har företagsekonomi nu, ska jobba röver av mig så får vi sluta tidigare! :D

Blir gröt i skolan idag och till de säger jag ...

Får hoppas på att det finns mackor som jag kan trycka i mig istället :P

Nu ska jag jobba, så byebye! :)

Av Alexandra Brunander - 17 december 2009 09:28

Nu börjar vi snart och då kan jag cepa med Fillefjong! :D (hans nya smeknamn)

Yeeayb nu kom han med :P

Av Alexandra Brunander - 17 december 2009 09:20

Sitter i skolan nu med Lovisa, vi är dem enda som är här x)

Vi börjar inte föräns om hum.. vi börjar 9:45 och min buss kommer alltid 9:10 så det är rätt tråkigt att sitta själv..

Men jag hittade Lovisa i ett grupprum så sittet och tjötar lite med henne! :);)


Av Alexandra Brunander - 17 december 2009 00:47

Röjde lite på skrivbordet och så börjar 2 skriva till mig, fredrik coh victor, fredrik vet ja vem de är men den där victor har ajg ingen aning om, de är lite skumt :S

Ingen av oss vet hur vi har fått tag i varandras msn, och han bor i stockholm :P

Har aldrig pratat med människan innan, jag kommer ihåg ansikten bra, men han har jag aldrig sett x)


Fick en bild på honom, men känner inte igen han på den heller xP

 

Någon som känner honom?

Stockholmare, heter Victor och han ser muskulös ut :p

Jag gör det då inte x)


Hahahh det låter ju som värsta dateing service ju xD Stockholmaren Victor. Han är muskulör och trevlig. Kontakta om du känner något woow inom dig ;D

Hahahha ååh vad kul jag har det, jag är för trött för detta, bör nog gå och lägga mig nu, men detta var ju kul.. Men nej! Alexandra gå och lägg dig nu! Okej, om jag måste så.. Sov gott alla underbara läsare, vi hörs imorgon igen, lovar!


Puss på er! :)

Av Alexandra Brunander - 17 december 2009 00:31

Nu ska jag lägga in mina kläder i garderoben, städa upp lite snabbt, göra mig i ordning för sängen och sen ska jag upp klockan 7 imorgon och duscha och göra mig i ordning och sen tar jag 8:47 bussen till skolan, jag är coolingen själv, right??? 

Av Alexandra Brunander - 17 december 2009 00:29

 

Vet ni vad det betyder?

Jo det betyder att jag precis kom på att jag hade

för brottom imorses att jag glömde ta mitt p-pillet!

Men nu har jag tagit det så det är lugna puckar men...

Ajabaja Alexandra, sånt får man inte slarva med!!!!   

Av Alexandra Brunander - 17 december 2009 00:27

Känner att det blir ganska så länge inlägg nu idag.. Men tror ni överlever de, skriver ju inte överdrivet långt, det går ju faktiskt att läsa och om ni inte vill eller orkar läsa så avbryter man ju bara, ellerhur?? 

Av Alexandra Brunander - 17 december 2009 00:16

Sitter vid min skrivbord i mitt rum och dunkar musik ;D Så sjuktbra!

Lyssnar just nu på Blondie - One way or another ;)

Lyssnar inte så högt så någon vaknar, då blir det kalabalik i huset :O x)

Jag borde städa mitt rum, för vill ni veta hur det ser ut?

Joo nu ska jag förklara för er..


Börjar med golvet, där ligger mitt överkast + kuddar som jag brukar ha i sängen, sen så står det en påse med julklappar i, och lite kläder sen är det inte mer än vad som ska vara där.


I SÄNGEN

Där ligger just nu miljoner klädesplagg som jag inte orkat lägga in i garderoben (kommer från tvätten), sen så är sängen obäddad, som jag skrev så ligger de som ska va i sängen nu på golvet :P Sen ligger även min dataväska i sängen :p


NATTUSBORDET BREDVID SÄNGEN

Där på så finns det just nu pennor, smink, hunden ifrån Mikael, p-piller, rengöringsvatten, pads, glasögon och ett skrivblock + toffsar


SKRIVBORDET

Här på står ju då min dator, fast de ska den ju göra så den räknar vi bort, datorn, sen står det en tom julmustflaska 1,4 liters, massa skrivblock och papper som jag knappt har någon aning om vad det står på :P

Sen står det även 2 plastburkar som det vart godis i, ser ut som sånna burkar man köper i affären med inlagda räkor/kräfter i xP, USB-minnen, toffsar och min mobil :p


Borde nog städa lite, men orkar man de nu när klockan är 00:24?

Mamma kommer få damp på mig imorgon bitti för hon kommer vakna av de, fast jag vill ha det gjort så att jag kan storstäda när jag kommer hem imorgon, ska dammsuga och damma och lite sånt :P

Mikael gjorde de idag i sitt rum när jag kom dit och då tänkte jag "det behöver faktiskt jag med göra" så de ska jag hitta på i morgon eftersom jag fick ledig tid :D

Hade planerat att plugga hela dagen för att bli klar, men den skulle ju in idag så då plugga jag klart de idag så aa, inga mer läxor för i år :D JIPPI!!!

Fråga på, jag svarar på allt! :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Klockan är:

Bloglovin

bloglovin

Translate my blog into your own language:

Nedräkning

Presentation

Tjo!♥
Namnet är Alexandra & min blogg handlar om det mesta!

Jag är 17 år & går EP,
vilket jag trivs med! :)

Har även bdb, LaxenAlf, har lösen så fråga om ni vill veta!

Hoppas bloggen faller dig i smak!*

KRAM!♥

Bloggvärde

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
29
30 31
<<< December 2009 >>>

Bloggpartners

Kategorier

Besöksstatistik

Gästboken

Omröstning

Vart i Sverige bor du?
 Stockholm
 Göteborg
 Malmö
 Borås
 Kinna
 Fritsla
 Skåne
 Sundsvall
 Kalmar
 Öland
 Gottland
 Bohuslän
 Mark
 Dalarna
 Viskafors
 Kungsbacka
 Svansjö
 Gävle
 Kungälv
 Annat

Länkar

REKLAM!*

Dunken.se - Gratisbio.se

Arkiv

Senaste inläggen

Shoppa kläder!

Gratisfynda.se / GRATIS-SAKER

Gratisfynda.se

.

DrLove.se

Fråga på! :)

LaxenAlfs frågesida

hej

We love women

Ovido - Quiz & Flashcards