♥Alexandra♥  - Om mig & min vardagღ

Alla inlägg under januari 2010

Av Alexandra Brunander - 31 januari 2010 23:04

Kollade lite på mitt skrivbord precis och såg min faktura, fick panik för trodde datumet hade gått ut, men tur nog så hade de inte de :)

Ska skicka in den imorgon hade jag tänkt!! :)


BILDER!*

Jag har aldrig sagt att jag är normal!






         


    



Av Alexandra Brunander - 31 januari 2010 22:54

Nu ska jag redigera lite bilder innan jag går till sängs :)

Sitter och funderar på om man ska ha

hångande hår eller flätor imorgon? :)

Vi får väl se hur de blir :)

Sen får man fundera på hur man ska komma

ner till stationen, de är ju 1000 meter snö ute :O

Av Alexandra Brunander - 31 januari 2010 22:38

Ja, som rubriken lyder.. Joakim tycker att jag ska skriva om min tro och de är ju enkelt. Det finns en gud och den heter Alexandra Brunander, ;)


Ne serri nu då, jag vet inte hur min tro ser ut riktigt.. Jag tror ju att det finns någonting men hela den här gudagrejen med att Maria blev gravid bara över en natt & att han kunde hjälpa sjuka genom att ta på dom och göra bröd och fisk till miljontals med mat.. Naaa.. Riktigt så tror jag inte det är. Det finns väl en "gud" eller vad man ska kalla de som hjälper till och så. Det tror jag på för det har ju hänt att saker man inte förstått sig på har visat sig varför de just var så, men ja.. Detta var klurigt.. Att Jesus & Gud vill ha fred på jorden och att dem kan göra mirakel tror jag väl inte på. Eftersom dom fanns när Hitler var "kung" över sin armé och gjorde stora saker som var det värsta som kunde hända. Varför satte dom inte stopp för allt då? Varför bröt alla stora krig ut? Varför finns det folk som gör helt sjuka grejer? Varför stoppar dom ingen nu för i sånna fall? För tydligen så gjorde dem ju mirakel förr i tiden, varför sluta med det nu då för? Nee.. De tror jag inte. Jag tror nog att de finns någon som ser efter oss, en skyddsängel som skyddar oss från att göra vissa saker, men även låter oss ta egna fotsteg på våran egen stig och låta oss lära av våra misstag.!


Gud/ Jesus = Nej

Att det finns "något/någon" = Ja


Av Alexandra Brunander - 31 januari 2010 22:35

Har precis tagit 1 miljon ego-bilder hahah kan inte få nog av att ta de men jag har tagit typ 2/3 med cepebilder och de är rätt kul att ta med :P

Fast det är ju mycket roligare att ta med andra personer för då får bilden mer liv och den blir roligare så... Någon som vill vara me? :D


Bilder kanske kommer senare..

Av Alexandra Brunander - 31 januari 2010 21:01

Nu är jag hemma ifrån kalaset.!

Var trevligt och vi fick oss ett gott skratt kan man säga och jaa.. Hela kalaset gapskratta åt mig, Oscar, Tim & Julia när vi spelade ett spel :P

Nu har jag även skrivit klart min svenska som ska in imorgon, bara en sak kvar sen kan jag ta de lugnt :)


Angående mitt förra inlägg så skrev Olivia att man inte behöver vara en rikemansunge för att man använder Odd Molly, och nej de behöver man kanske inte vara, men man behöver ha en del pengar eftersom de inte är ett billigt märke! ;)

Av Alexandra Brunander - 31 januari 2010 16:35

Då var rummet städat, rätt bra iaf! :P

Har bara sminket kvar, men de fixar jag senare när jag kommer hem! ;)


Nu är det ca. 15 minuter kvar tills vi ska åka och jag har inte fixat i ordning mig alls, duktigt Alexandra! Men jag ska nog hinna med de, tror ni inte de? :)

Vet ju iaf vad jag ska ha på mig, det blir mina jeans tights, vitt långt linne och en Odd Molly t-shirt :)

Rätt nice ;D

Tro nu inte att jag är någon rikemansunge med massa odd molly och shit, för de stämmer inte det minsta hahah!

Fick den tröjan av mormor och det är bara den jag äger xP

Av Alexandra Brunander - 31 januari 2010 14:46

Tänkte egentligen inte publicera detta inlägget men aa.. Blev övertalad av Joakim hahah :P


Nu ser mitt rum ut som ett katastrofområde! Vill ni se? Kolla nedanför då..

Texten på bilden stämmer, katastrof!*

Måste fixa de nu och bädda sängen sen måste jag ju även fixa i ordning mig själv för jag ser ut så här just nu...

    

Har en gammal t-shirt på mig, korta svarta (super-sköna) shorts och håret ogjort!

Så ja.. Allt ska fixas tills klockan slått 17:00 för då börjar kalaset hos min kusin :P

Sååååååå.. Nu blir det städa städa städa without stops!*


Av Alexandra Brunander - 31 januari 2010 13:57

Satt precis och googlade på mig själv

(ofta ni aldrig gjort de??) och hittade en jävla massa på mig själv :O

Trodde inte det låg där men jaa.. Tydligen gjorde de de hahah :P

    

Fråga på, jag svarar på allt! :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Klockan är:

Bloglovin

bloglovin

Translate my blog into your own language:

Nedräkning

Presentation

Tjo!♥
Namnet är Alexandra & min blogg handlar om det mesta!

Jag är 17 år & går EP,
vilket jag trivs med! :)

Har även bdb, LaxenAlf, har lösen så fråga om ni vill veta!

Hoppas bloggen faller dig i smak!*

KRAM!♥

Bloggvärde

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6
7
8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Bloggpartners

Kategorier

Besöksstatistik

Gästboken

Omröstning

Vart i Sverige bor du?
 Stockholm
 Göteborg
 Malmö
 Borås
 Kinna
 Fritsla
 Skåne
 Sundsvall
 Kalmar
 Öland
 Gottland
 Bohuslän
 Mark
 Dalarna
 Viskafors
 Kungsbacka
 Svansjö
 Gävle
 Kungälv
 Annat

Länkar

REKLAM!*

Dunken.se - Gratisbio.se

Arkiv

Senaste inläggen

Shoppa kläder!

Gratisfynda.se / GRATIS-SAKER

Gratisfynda.se

.

DrLove.se

Fråga på! :)

LaxenAlfs frågesida

Tidigare år

hej

We love women

Skapa flashcards