♥Alexandra♥  - Om mig & min vardagღ

Alla inlägg den 1 december 2009

Av Alexandra Brunander - 1 december 2009 23:49

Skulle jag passa i den frisyren? :P

 


Markus tycker att den skulle passa mig ;)

 

Av Alexandra Brunander - 1 december 2009 23:35

JAG HAR ETT MUGGBETT PÅ MIN TÅ :o

Av Alexandra Brunander - 1 december 2009 23:26

Sitter och lyssnar på julmusik, spelar bookworm och pratar med Mikael och han exprimenterar olika stilar ;P


Brorsan sitter bredvid mig, fast på andra sidan och käkar chips och tänker stanna hemma imorgon med från skolan, fattar inte hur ahn klarar de, eller egentligen så har man väl ite supermycket läxor i 8:an, eller?

Det hade inte vi iaf, men nu så skulle ajg aldrig vilja vara hemma från skolan, för

1 dag = 1 miljon saker att hinna ikapp och det orkar jag inte! :O


Så jag pinas med huvudvärk dag in och ut, men snart är det lov, tack för det!*

Av Alexandra Brunander - 1 december 2009 22:31

Du får mitt hjärta att slå extra<3

Av Alexandra Brunander - 1 december 2009 20:58

Ska gå och kolla på DH nu :)

Så nu ska jag äta choklad, dricka ramlösa med smak av jordgubb & lime :)

Av Alexandra Brunander - 1 december 2009 20:56

Måste visa Mikaels snygga Snusdosa ;)

 

Av Alexandra Brunander - 1 december 2009 20:55

Min familj är klockren vissa gånger! ;P

Som idag, min bror har namnsdag och så fick han ett kort, det nedanför och jaa, vi är ju sååå snygga ;)

 

Av Alexandra Brunander - 1 december 2009 20:39

Skiter i Samhällen nu, ska ju ha de hela dagen imorgon kom ja på precis :P

Fråga på, jag svarar på allt! :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Klockan är:

Bloglovin

bloglovin

Translate my blog into your own language:

Nedräkning

Presentation

Tjo!♥
Namnet är Alexandra & min blogg handlar om det mesta!

Jag är 17 år & går EP,
vilket jag trivs med! :)

Har även bdb, LaxenAlf, har lösen så fråga om ni vill veta!

Hoppas bloggen faller dig i smak!*

KRAM!♥

Bloggvärde

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
29
30 31
<<< December 2009 >>>

Bloggpartners

Kategorier

Besöksstatistik

Gästboken

Omröstning

Vart i Sverige bor du?
 Stockholm
 Göteborg
 Malmö
 Borås
 Kinna
 Fritsla
 Skåne
 Sundsvall
 Kalmar
 Öland
 Gottland
 Bohuslän
 Mark
 Dalarna
 Viskafors
 Kungsbacka
 Svansjö
 Gävle
 Kungälv
 Annat

Länkar

REKLAM!*

Dunken.se - Gratisbio.se

Arkiv

Senaste inläggen

Shoppa kläder!

Gratisfynda.se / GRATIS-SAKER

Gratisfynda.se

.

DrLove.se

Fråga på! :)

LaxenAlfs frågesida

Tidigare år

hej

We love women

Ovido - Quiz & Flashcards