♥Alexandra♥  - Om mig & min vardagღ

Alla inlägg den 7 december 2009

Av Alexandra Brunander - 7 december 2009 23:57

Nu ska jag stänga ner datorn för ikväll och hoppas på att denhär lilla krabaten inte har missat mig, utan att han kommer med sitt sömnpulver ;)

Jag prata ju om John Blund :D

 


Sov så gott nu allihopa, dröm bäst!*

Tack och hej, jag är ingen... Ehy!*

Av Alexandra Brunander - 7 december 2009 23:49

Nu ska jag gå och lägga mig med, dem flesta verkar göra det nu och då kan jag vara lite smart och göra det med ;)

Har sovmorgon till klockan 10:20 imorgon, fatta så gött :O

Så nu blir de borsta tänderna och sånt och sen sovdags :)


Ska duscha imorgon med, i våran nya dusch som pappa satte in idag ;)

Får se hur det är, den ser läskig ut :O

Alltså hahha :P Det är en runt dusch.. ehm.. två dörrar som gör den rund, alltså ehm.. ja ni fattar :P

Ska försöka hitta en bild så släger jag in den i slutet ;)

Men iaf, den äär läskig för det känns som om hela badrummet kommer bli översvämmat :P

Hitta bilder :D


Först hade vi en sån                                    Och nu en sån
     

Våran förra såg inte riktigt ut så, och våran nya har mörkare glas, mer grått :p

Av Alexandra Brunander - 7 december 2009 23:35

Som jag är just nu har jag bara kärlek i huvudet, vilket jag gillar!

Så sökte på google först på kärlek & love men de är så tråkigt för det har man gjort så mpnga gånger så man vet vilka bilderna är för de kommer aldrig nya...

Sen sökte jag på kiss me, och då tänkte jag på en sak när jag bläddra igenom dom..

Alla tar kyssbilder på så många olika vis, tänkte visa er några

(alla är från google, kiss me)


Stå nära varandra med ryggen mot så man kan antyda att det är en kyss

 

Puss på kinden

 

Halvliggandes & sittandes kyss

 

Båda två ligger ner

 

En bild där man nästan kysser varandra

 

En "vanlig" kyss bild om man kan kalla den så, men de är den vanligaste

 

Första pussen, bara nuddar varandras läppar

 

Ståendes tillsammans med en fin bakgrund

 

Sitter ner i en fin omgivning

 

Hoppar upp i famnen och kysser honom/henne

 

En kyssbild där de ser ut som man vill äta upp den andre

 

Framifrån när den ena ligger över den andra

 


Finns verkligen hur många som helst :):P

Av Alexandra Brunander - 7 december 2009 23:19

Jag känner mig hyperspidad, vet inte varför eller jo, allt är perfekt igen! :D

Såhär ser det ut nu för tiden (från och med idag)

1. Jag kan lägga ner all min energi på dig<3

2. Allt är uträtt så ingen kommer säga mer nu

3. Jag kan vara glad och lycklig

4. Jag får vara kär

5. JAG ÄR KÄÄR! :D<3333

i want you  

Av Alexandra Brunander - 7 december 2009 22:18

Sitter och lyssnar på Felis playlist på spotify, äter klementin som tog slut nu så ska ner och hämta mer :D

Sen kommenterar vi på en bild på Facebook, vi är nu uppe i 123 kommentarer på bara 1 bild, och nej, vi är inte som andra, vi är brutala ;D


Skriver även med lite folk på msn och nu känne jag mig stolt, har hjälpt Filip med hans berättelse nu :D

Av Alexandra Brunander - 7 december 2009 21:53

Du vet allt nu, jag vet allt nu, vi bryter där, så byebye :D

Av Alexandra Brunander - 7 december 2009 19:20

För varje kväll bråkar jag med någon.. och idag är det 2 snart :O

Blir 3 med!


Känns ju så sjukt perfekt

Av Alexandra Brunander - 7 december 2009 18:29

 

Japp!

Bara växer pengar i den har jag märkt :P

Kollade igenom plånboken och sen öppnade jag min bok (köper bara upp allting utan att veta på vad så skriver de i en bok så vet jag) och kollade på mitt uttagningskvitto och fick inte ihop det.. Så kollade extra och det visade sig att jag gick plus med runt 100:-

Den nyheten gillas stort! :D


Fråga på, jag svarar på allt! :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Klockan är:

Bloglovin

bloglovin

Translate my blog into your own language:

Nedräkning

Presentation

Tjo!♥
Namnet är Alexandra & min blogg handlar om det mesta!

Jag är 17 år & går EP,
vilket jag trivs med! :)

Har även bdb, LaxenAlf, har lösen så fråga om ni vill veta!

Hoppas bloggen faller dig i smak!*

KRAM!♥

Bloggvärde

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
29
30 31
<<< December 2009 >>>

Bloggpartners

Kategorier

Besöksstatistik

Gästboken

Omröstning

Vart i Sverige bor du?
 Stockholm
 Göteborg
 Malmö
 Borås
 Kinna
 Fritsla
 Skåne
 Sundsvall
 Kalmar
 Öland
 Gottland
 Bohuslän
 Mark
 Dalarna
 Viskafors
 Kungsbacka
 Svansjö
 Gävle
 Kungälv
 Annat

Länkar

REKLAM!*

Dunken.se - Gratisbio.se

Arkiv

Senaste inläggen

Shoppa kläder!

Gratisfynda.se / GRATIS-SAKER

Gratisfynda.se

.

DrLove.se

Fråga på! :)

LaxenAlfs frågesida

Tidigare år

hej

We love women

Ovido - Quiz & Flashcards