♥Alexandra♥  - Om mig & min vardagღ

Direktlänk till inlägg 16 december 2009

Mjukisbyxor, sköna underkläder, strumpor, linne och stor tröja, kan det bli bättre?

Av Alexandra Brunander - 16 december 2009 22:07

Diggar min snygging bild jag hittade på mitt usb minne x)

 


Tänkte att ni kanske ville ha en lite beskrivning på mig, så tänkte att jag ger er de i detta inlägget för jag har ändå inget bättre för mig, so:n är gjord och inskickad så nu är jag pluggfri :D<3


Men iaf, här kommer lite information om little me! :D

Jag är en snäll, glad, rolig & positiv tjej som tänker framåt istället för att stå kvar och hacka på samma ruta, som en skiva som bara står och hackar, varför stå kvar när man kan gå mot ljusare och bättre tider? ;D

Sen så bjuder jag på mig själv och är mig själv! Gör bort mig rätt ofta, men vafan who cares? Man lever ju bara en gång! ;)

Kan ju erkänna en sak.. Har lite problem att prata och lära känna nya människor i en stor grupp när jag inte känner någon av dem, men efter ett tag så släpper de och de är enklare att prata med dem och tillsist är man vänner! :D


Jag har en mamma, pappa, lillebror och en kissemisse som är bäsT!

Sen har jag en underbar pojkvän som heter Mikael, han förgyller min vardag!*

Mina vänner är dem bästa som jag har!

Jag går första året på gymnasiet, på entreprenörsprogrammet och för er som inte vet vad det är så är det en linje som är förberedande för högskolan och man lär sig olika grunder. Man kan starta eget när man gått ut 3:an, man blir en treprenör/egen företagare! Diggar linjen något grymt! Är nöjd över mitt val!


Sen hum.. vad kan jag skriva mer? :p

Min favorit dricka är apelsinjuice, med fruktkött så klart, coca-cola & jul/påskmust!

Sen så älskar jag chilli con carne, korvstråganof(f) med ris, pizza och en massa annat! :D

Mitt favorit godis måste jag säga är svart/röda döskallar, choklad, lakrits och bubblizar :D Men om man ska säga något i helhel så är plockgodis det bästa!


Jag älskar att ha ordning och prydligt & rent! Känns så mysigt när det är rent och snyggt och speciellt nu på vintern, det är mörkt ute, ljusstaken i fönstret lyser och det blir ett sånt mysigt ljus i rummet :)

Levande ljus är det bästa som finns!

Något som är underbart de är att sitta i ett rum, ha mysstämning med ljus, filt/täcke och kuddar och sitta med någon nära kompis eller sin pojkvän och prata om olika saker eller kolla på en film, ååh det är bara så bäst!


Jag är väl inte som alla andra heller.. Eller ja är som många mmen inte alla har jag


märkt, men iaf, jag ÄLSKAR snön! Åååh det är det bästa som finns, och solen då men snö ser man ju så sällan så jag får världens glädje rus i hela kroppen när de är snö ute, vill bara ut i snön och aa.. vet inte men snö är det bästa som finns om vintern! :)

Där har ni lite fakta om mig, hoppas ni har fått en bra uppfattning om mig! ;D

Om de är något ni undrar över så är de bara att fråga :)

Känner att det blev vääääääääääääääldigt långt så avslutar här & nu! x)

 
 
Ingen bild

Fillefjong

16 december 2009 23:11

Det är fortfarande samhäll vi har, när fan ska du lära dig det!? ;D

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Alexandra Brunander - 3 april 2010 13:16

Hej allihopa! Ser att det finns en hel del personer som är här och kollar fortfarande, och jag kommer inte skriva mer här så för er som inte riktigt förstod mitt förrainlägg så har jag bytt blogg! :)   Gå in på alexaandrabrunander.blogg.se istä...

Av Alexandra Brunander - 21 mars 2010 18:19

Har verkligen tröttnat på min blogg... Så nu lägger jag ner den..  Men vet ni vad? Jag har öppnat upp en ny! :) Har mixtrat med den hela dan och nu är den äntligen klar och jag är supernöjd med den! Så om ni vill följa min vardag & liv så är d...

Av Alexandra Brunander - 21 mars 2010 18:17

Har du lust att komma till gbg någon av dom kommande helgerna ? (: Har rätt mycket bokat men kan försöka! :) Är du intresserad av politik öht? Hahah nej de är jag inte, hatar de! :P   Vad är 'bloggvärde' ???? XD Det är något som jag i...

Av Alexandra Brunander - 21 mars 2010 18:07

Nu tänkte jag börja svara på era frågor alltså kommer snart svaren upp! :) Sen ska jag även berätta en sak för er men först svara, sen publicera och efter de berätta..! ...

Av Alexandra Brunander - 21 mars 2010 14:33

Håller på med sak men kommer inte tala om vad förrens det är klart.! Ska nu ner och göra en kopp med varm choklad och sedan fortsätta. Frågor & svar på frågestunden kommer upp ikväll så om ni har mer frågor att ställa så gör det här! :) ...

Fråga på, jag svarar på allt! :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Klockan är:

Bloglovin

bloglovin

Translate my blog into your own language:

Nedräkning

Presentation

Tjo!♥
Namnet är Alexandra & min blogg handlar om det mesta!

Jag är 17 år & går EP,
vilket jag trivs med! :)

Har även bdb, LaxenAlf, har lösen så fråga om ni vill veta!

Hoppas bloggen faller dig i smak!*

KRAM!♥

Bloggvärde

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
29
30 31
<<< December 2009 >>>

Bloggpartners

Kategorier

Besöksstatistik

Gästboken

Omröstning

Vart i Sverige bor du?
 Stockholm
 Göteborg
 Malmö
 Borås
 Kinna
 Fritsla
 Skåne
 Sundsvall
 Kalmar
 Öland
 Gottland
 Bohuslän
 Mark
 Dalarna
 Viskafors
 Kungsbacka
 Svansjö
 Gävle
 Kungälv
 Annat

Länkar

REKLAM!*

Dunken.se - Gratisbio.se

Arkiv

Senaste inläggen

Shoppa kläder!

Gratisfynda.se / GRATIS-SAKER

Gratisfynda.se

.

DrLove.se

Fråga på! :)

LaxenAlfs frågesida

Tidigare år

hej

We love women

Ovido - Quiz & Flashcards