♥Alexandra♥  - Om mig & min vardagღ

Alla inlägg under december 2009

Av Alexandra Brunander - 22 december 2009 15:30

Det sms:et / svaret gjorde allt!

Jag är säker på de nu och jag behöver inte vara rädd, tack älskling<3

Av Alexandra Brunander - 22 december 2009 15:20

Det är vad som står på bordet just nu :p

Har inte orkat ställa in de igen efter att jag käkade,

men ska snart ställa undan de! :)


Mamma sitter bredvid mig och går igenom räkningar och jag ska snart gå i och kolla om jag kan kolla mitt kort på internet, vet inte om de går ännu. Så det blir intressant och se. Sen ska jag också kolla upp några andra saker, t.ex mobilräkningen och så :)


Vad har ni andra för er? :)

Av Alexandra Brunander - 22 december 2009 14:50

Sitter och kollar på Andra Avenyn, tänkte komma ikapp de som jag har missat! ;)

Av Alexandra Brunander - 22 december 2009 14:03

God morgon, fast de kanske inte är rätt ord :P

Men för mig är de de :P

Vaknade för 10 minuter sen x)


Sitter nu i köket och tänkte göra mig lite frukost och så lyssnar jag på radio, och det har bara varit bra låtar :)

Först var de Last Christmas & nu är det Hero of war 

Idag får vi se vad jag hittar på, vet att jag skrev en lista igår, men jag har verkligen INGEN lust att gå ut och gå.. Visst är det fint väder men min kropp är helt konstig, den känns som spagetti :S

Har verkligen ingen aning om varför?

Av Alexandra Brunander - 22 december 2009 01:49

Tror nog jag ska göra de.., kommer bli en lång dag imorgon med kanske..

Så aa, nu tackar jag för mig och packar ihop mitt och drar mig till sängen :)


Här är saker jag ska göra imorgon!*

* Duscha

* Hjälpa mamma att handla, kanske

* Gå en promenad

* Baka julgodis, själv ;(

* Bädda min säng och vika ihop kläderna

* Städa mitt rum, dammsuga

* Packa upp min väska sen jag var hos Mikael i helgen

* Skriva julkort, eller ne.. De har nog mamma redan gjort, för de är lite sent nu x)

* Slå in julklapparna jag köpt, och lägga alla på samma ställa

* Hämta ljus till min "ljuslykta"


Ni får sova så gott så hörs vi av imorgon när jag har fullt upp av att göra de som jag skrev in i lista, lär säkert skippa något av de och göra något annat istället ;D

God natt och sov gott! :)<3

 

Av Alexandra Brunander - 22 december 2009 01:38

1. Har huvudvärk..

2. Kan inte sova!

3. Snackar med Olivia på msn, TrevligtTrevligt :)

4. Måste sluta tänka på't

5. Imorgon ska jag allt ta mig en långisproemnix! Vart ska man gå?

 

Av Alexandra Brunander - 22 december 2009 01:13

Jag & Olivia är ju bara superbäst!

Vi sitter uppe och ingen av oss kan sova, fast de är ju bra att vi har varandra :)

Av Alexandra Brunander - 22 december 2009 01:03

Har kanske inte blivit så många roliga inlägg idag, mycket som handlar om hur jag mår och om Mikael, men så är det ibland..

Blir kanske bättre imorgon :)

Fråga på, jag svarar på allt! :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Klockan är:

Bloglovin

bloglovin

Translate my blog into your own language:

Nedräkning

Presentation

Tjo!♥
Namnet är Alexandra & min blogg handlar om det mesta!

Jag är 17 år & går EP,
vilket jag trivs med! :)

Har även bdb, LaxenAlf, har lösen så fråga om ni vill veta!

Hoppas bloggen faller dig i smak!*

KRAM!♥

Bloggvärde

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
29
30 31
<<< December 2009 >>>

Bloggpartners

Kategorier

Besöksstatistik

Gästboken

Omröstning

Vart i Sverige bor du?
 Stockholm
 Göteborg
 Malmö
 Borås
 Kinna
 Fritsla
 Skåne
 Sundsvall
 Kalmar
 Öland
 Gottland
 Bohuslän
 Mark
 Dalarna
 Viskafors
 Kungsbacka
 Svansjö
 Gävle
 Kungälv
 Annat

Länkar

REKLAM!*

Dunken.se - Gratisbio.se

Arkiv

Senaste inläggen

Shoppa kläder!

Gratisfynda.se / GRATIS-SAKER

Gratisfynda.se

.

DrLove.se

Fråga på! :)

LaxenAlfs frågesida

Tidigare år

hej

We love women

Ovido - Quiz & Flashcards