♥Alexandra♥  - Om mig & min vardagღ

Alla inlägg under november 2009

Av Alexandra Brunander - 17 november 2009 22:40

Nu ska jag gå och sova :)

Orkar inte vara uppe mer nu!


Imorgon kanske Gustav kommer, vet inte hur han gör..

Han kan ju inte bestämma sig, ena stunden, bah; Aa jag kommer! sen så; nae, jag får ju vänta så länge


Jaja, vi märker väl imorgon!


Poss på monnen!*

Av Alexandra Brunander - 17 november 2009 22:32

Vilken??


 


Eller


 

Av Alexandra Brunander - 17 november 2009 21:59

so what if it hurts me
so what if i break down
so what if this world just throws me off the edge
my feet run out of ground
i gotta find my place
i wanna hear my sound
dont care about other pain infront of me

cause im just tryna be happy

Av Alexandra Brunander - 17 november 2009 21:42

Hej!
Jag tänkte dela med mig av 5 saker om mig själv som inte många vet om..

Vet inte riktigt varför jag lägger ut detta.. Men det är 3 gången jag försöker så 3:je gången gilt kanske?

1. Jag är mörkrädd..

2. Nöjer mig alldeles för lätt och ångrar det senare..

3. Pratar ofta för mig själv..

4. Har velat opperara mina bröst, blev mobbad/retad genom min tid i grundskolan för att jag hade små..

5. Har svårt att lita på folk..


 

Av Alexandra Brunander - 17 november 2009 21:37

Har ingen lust för något idag..


* Orkade inte med skolan

* Orka inte kliva upp ur sängen, men tvinga mig

* Sket i telefonen tills klockan 15

* Vet inte vad jag ska skriva på bloggen så nu blir det tråk

* Vill bara lägga mig ner och sova tills helgen

* Veckan kommer vara tråkig för kan inte sluta tänka

* Längtar till lovet

* Längtar tills den 25, vill köpa skooooor!

* Behöver spara pengar under månaden, men de kommer inte gå..


Visst låter det roligt??


Av Alexandra Brunander - 17 november 2009 21:33

Sitter nu framför datan och chattar på msn och kollar lite på dh :)

Har bett mamma spela in det som går på tv:en nu ;)

Så kan jag kolla de senare i veckan :D


Just nu har jag satt igång låten, 1000 nålar, den är faan bra!<3

Imorgon blir det en rätt tråkig dag i skolan, ska bara ha ekonomi hela dagen! -.-

Och sen på torsdag kommer 9:orna från fritsla skolan till våran skola för att kolla linjerna..

Bara jag inte träffar dig är det lugnt, klarar inte ens av att se dig längre..


Snart är det helg! :D

Vad ska alla hitta på då? :)

Av Alexandra Brunander - 17 november 2009 18:01

Kom hem för en timme sedan, det är jobbigt att komma hem från skolan klockan 5 :(

Men men, snart är det ju jullov så :) Bara 5½ vecka kvar ungefär :)


Sitter och kollar på dh nu, säsong 4 (dvd-box) och senare ikväll klockan 21:00 så ska jag kolla på DH (säsongen som går nu) på tv5 :D Längtar!*

Av Alexandra Brunander - 17 november 2009 13:15

Stackars lilla nasse!

 


Klicka så blir det större!*

Fråga på, jag svarar på allt! :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Klockan är:

Bloglovin

bloglovin

Translate my blog into your own language:

Nedräkning

Presentation

Tjo!♥
Namnet är Alexandra & min blogg handlar om det mesta!

Jag är 17 år & går EP,
vilket jag trivs med! :)

Har även bdb, LaxenAlf, har lösen så fråga om ni vill veta!

Hoppas bloggen faller dig i smak!*

KRAM!♥

Bloggvärde

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Bloggpartners

Kategorier

Besöksstatistik

Gästboken

Omröstning

Vart i Sverige bor du?
 Stockholm
 Göteborg
 Malmö
 Borås
 Kinna
 Fritsla
 Skåne
 Sundsvall
 Kalmar
 Öland
 Gottland
 Bohuslän
 Mark
 Dalarna
 Viskafors
 Kungsbacka
 Svansjö
 Gävle
 Kungälv
 Annat

Länkar

REKLAM!*

Dunken.se - Gratisbio.se

Arkiv

Senaste inläggen

Shoppa kläder!

Gratisfynda.se / GRATIS-SAKER

Gratisfynda.se

.

DrLove.se

Fråga på! :)

LaxenAlfs frågesida

Tidigare år

hej

We love women

Skapa flashcards