♥Alexandra♥  - Om mig & min vardagღ

Alla inlägg den 12 november 2009

Av Alexandra Brunander - 12 november 2009 23:47

Min söta lilla sötsak! <3

 


Han kan konsten att somna på alla möjliga sätt för så låg han i 10 minuter tills jag lyfte på han och då blev hans sur för att han itne fick ligga där så nu demostrerar han genom att ligga på golvet bredvid xD

Av Alexandra Brunander - 12 november 2009 23:41

Nu ska jag sova!

God natt, men shhh!

Jag kommer inte göra de, för jag har kul vi datan så drar ut på tiden ;)

Av Alexandra Brunander - 12 november 2009 23:29

Imorgon på idrotten ska vi simma på kaskad (badhus)

Simma 20 längder...


1. Jag hatar det

2. Det går drygt

3. Inga tjejer ska vara med, eller jo jag och 2 eller 3 till, vi är 15 tjejer i klassen

4. Filip är min räddare!!


Kommer inte bli kul kan jag säga!

:(

Av Alexandra Brunander - 12 november 2009 23:07

Ni kommenterar väldigt dåligt!*

Väldigt tråkigt, älskar kommentarer!<3

Av Alexandra Brunander - 12 november 2009 22:53

Jag har fixat min cam nu med ;)

Så nu slipper jag störa mig på att den är spegelvänd! :)

Av Alexandra Brunander - 12 november 2009 22:40

 

Sorry för typ två knäppa kort, men jag ser helt koncentrerad ut xD

Men men, jag tog dem för att visa någor jag stör mig på!!!


Den röda fläcken vid näsan!!

Den är sjukt störig, går inte att göra den mindre, det var den finnen jag pratade om igår tror jag och den har cepestörningar!!

Den går inte sminka över, har prövat allt!

Sen så syns den hela tiden, den har omslutit sig på något knäppt sätt så man kan inte forrtsätta utrota den!

HATAR DEN!!


Så, klar med mitt utbrott ;)

Av Alexandra Brunander - 12 november 2009 22:28

Hahah Filip är rolig han, han sitter och fantiserar om mig och en annan :P

Han säger att vi skulle bli gulliga tillsammans och så fråga jag bah; varför?

Eller vänta, kan visa


han är för go han ;D
♡Alexandra!*♡ - PLUGGAR & BAKAR säger:
 hahah aa :P
Filip säger:
 du gillar honom  ;)
♡Alexandra!*♡ - PLUGGAR & BAKAR säger:
 vem vet ;p
Filip säger:
 haha vad gulligt isf ;D
 haha vad gulligt isf ;D
♡Alexandra!*♡ - PLUGGAR & BAKAR säger:
 varför? xD
Filip säger:
 nja jag vet inte ;D
 känns så bara ;)



Jaa, vem vet ;)

***

Av Alexandra Brunander - 12 november 2009 21:53

        


Mina fina bilder på mitt bak ;D

Sitter och pratar med Filip och Mikael på msn och Gustav är arg på hans syster

och jag tror han är sur på sin panna med, alltså den som gör varmvatten :p

Vet inte vad jag ska göra, för är klar med plugget ;D


Något förslag? :)

Fråga på, jag svarar på allt! :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Klockan är:

Bloglovin

bloglovin

Translate my blog into your own language:

Nedräkning

Presentation

Tjo!♥
Namnet är Alexandra & min blogg handlar om det mesta!

Jag är 17 år & går EP,
vilket jag trivs med! :)

Har även bdb, LaxenAlf, har lösen så fråga om ni vill veta!

Hoppas bloggen faller dig i smak!*

KRAM!♥

Bloggvärde

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Bloggpartners

Kategorier

Besöksstatistik

Gästboken

Omröstning

Vart i Sverige bor du?
 Stockholm
 Göteborg
 Malmö
 Borås
 Kinna
 Fritsla
 Skåne
 Sundsvall
 Kalmar
 Öland
 Gottland
 Bohuslän
 Mark
 Dalarna
 Viskafors
 Kungsbacka
 Svansjö
 Gävle
 Kungälv
 Annat

Länkar

REKLAM!*

Dunken.se - Gratisbio.se

Arkiv

Senaste inläggen

Shoppa kläder!

Gratisfynda.se / GRATIS-SAKER

Gratisfynda.se

.

DrLove.se

Fråga på! :)

LaxenAlfs frågesida

hej

We love women

Ovido - Quiz & Flashcards