♥Alexandra♥  - Om mig & min vardagღ

Alla inlägg den 6 november 2009

Av Alexandra Brunander - 6 november 2009 23:57

Musik är det bästa som finns i världen!<3


Deras varmvatten är lite coco, men tror vi har fixat de nu ;)

Undertiden har jag hunnit skriva i bloggen, gjort en egen spellista i/på SpotiFy ;P

Sen så hum.. kollat runt på internet bara :P

Och halvsovit i sängen, alltid gött att sova lite, eller vad säger ni? ;)



Nu är Gustav nere och fixar dricka, snälla bara han inte tar citrondrickan, den är inte god xD

Aja, nu tackar jag för mig, vi hörs imorgon. Hoppas eran kväll har varit bra, puss på rumpen ;D<3

Av Alexandra Brunander - 6 november 2009 23:52

Ask yourself what you want, then make it happend!*

Av Alexandra Brunander - 6 november 2009 23:52

Jävla varmvatten :@

Av Alexandra Brunander - 6 november 2009 23:19

Tjoo!*

Är hemma hos Gustav nu!

Han läser någon tidning och då passar jag på att skriva :P

Vi har tagit kort och gjort kladdkaka och käkat vid tv:en :p

Resten av kvällen får vi se vad som hittas på :)


Skriver mer imorgon eller något ;)

Ni får ha det bäst, puss på röv'a ;D<3

     

Av Alexandra Brunander - 6 november 2009 17:07

Mitt tåg går 17.38, nu är klockan 17.07

och jag har inte börjat med packningen eller så

Jag kommer få panik...

Av Alexandra Brunander - 6 november 2009 17:06

That to-night's gonna be a strange night...

Av Alexandra Brunander - 6 november 2009 16:55

Vaknade klockan 6 av klockan, hade ingen röst och mådde piss så skickade bara 20 sms tillRichard så han skulle vakna istället för att ringa ;D


Sen så fixade jag mig och sen drog jag till bussen där jag mötte på många roliga folk :)

Maike, virre, becca, Lidbom och Olivia, Berglund, Rasmus, Emil, Johannes :)

Sen satt jag och pratade med Lidbom i 40 minuter och kom 1 minut försent till matten bara för de.

Sen så har dagen varit superdseg så när vi hade egngelska så satt min grupp bara och prata om fester och killar, jag tyckte det var tråkigt och vad händer? Jo jag somnar på bordet :P

Så sov la där i 30 minuter och under tiden så sms:ade Filip med Saarinen :P


Sen så hade vi föreläsning med Jonas Jakobsson, han har vunnit VM i Peking i simning tror jag det var. Han är elitsimmare och skytte. Han berättade om massor och jag somnade 2 gånger under föreläsningen men det var för att det inte alls var intressant, sen har jag inte sovit alls bra i natt..

Här kommer lite bilder

 


Dem blir större när man trycker på dem men ser nu att det var väldigt dålig kvalité på dem så gå in på google och kolla på honom om ni vill se han tydligare ;D


Nu ska jag packa, hörs imorgon!

Puss på er!<3

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


I don't know how I want it, I don't know what I feel..

You are in my mind all the time.. I just canät stop think about you.. 


Fråga på, jag svarar på allt! :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Klockan är:

Bloglovin

bloglovin

Translate my blog into your own language:

Nedräkning

Presentation

Tjo!♥
Namnet är Alexandra & min blogg handlar om det mesta!

Jag är 17 år & går EP,
vilket jag trivs med! :)

Har även bdb, LaxenAlf, har lösen så fråga om ni vill veta!

Hoppas bloggen faller dig i smak!*

KRAM!♥

Bloggvärde

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Bloggpartners

Kategorier

Besöksstatistik

Gästboken

Omröstning

Vart i Sverige bor du?
 Stockholm
 Göteborg
 Malmö
 Borås
 Kinna
 Fritsla
 Skåne
 Sundsvall
 Kalmar
 Öland
 Gottland
 Bohuslän
 Mark
 Dalarna
 Viskafors
 Kungsbacka
 Svansjö
 Gävle
 Kungälv
 Annat

Länkar

REKLAM!*

Dunken.se - Gratisbio.se

Arkiv

Senaste inläggen

Shoppa kläder!

Gratisfynda.se / GRATIS-SAKER

Gratisfynda.se

.

DrLove.se

Fråga på! :)

LaxenAlfs frågesida

Tidigare år

hej

We love women

Ovido - Quiz & Flashcards