♥Alexandra♥  - Om mig & min vardagღ

Alla inlägg den 2 november 2009

Av Alexandra Brunander - 2 november 2009 20:44

Fick mina kort jag hade beställt idag ifrån klassresan och insåg då att dem ska vara i mitten -.-

Så ut med alla kort, sortera om och sätta i dem, har gjort halva albumet nu och jag är trött.. och..

Hungrig tror jag :P

Min mage har pratat hela dagen hahah :p

Ska nog ner och käka något :)

Av Alexandra Brunander - 2 november 2009 19:33

Sms:a henne

Hon behöver veta att du bryr dig om henne..

När ni är så är allt perfekt men när ni skiljs åt så blir de bara diss..


Kom igen nu Jim, skicka ett sms och tala om hur mycket du bryr dig om henne<3

Av Alexandra Brunander - 2 november 2009 19:30

Yees!*

Snart kommer mamma hem med mitt 8Gb USB-minne ;)

Då kan jag lägga över allt från datan till de :)

Kommer bli perfa!

Av Alexandra Brunander - 2 november 2009 19:11

Hej alla läsare! ;D

Dagen har varit rolig :D

Eller inte morgonen för jag var väldigt seg så hade 5 minuter på mig att komma till bussen xD

Men jag hann, man är ju bäst! ;)


Sen så flöt skoldagen på :) Hade ju Filip som underhöll mig och de är alltid kul :D

Sen fick jag en present av honom med :D:D:D:D:D

Fick 2 Milka Choklate-kakor :D:D:D ÄLSKAR DEM! <3

Glömde dem i skåpet men men, tar dem imorgon :)


Nu efter skolan åkte jag och lidbom till våran förra skola :)

Vi skulle ta tåget 13.30, men när klockan är 36 så inser julia att tågen går efter tre så då blir jag sur för ¨är pissvåt om skorna såp vi går tillbaka till skolan och skriver och gör ett kort till Degen, han har ju fått en dotter :)

Sen tar vi tåget till skolan och då givetvis slutade han för 20 minuter sen och hade åkt hem -.-

Men vi lämnade "kortet" och så skulle vi hälsa på Tanja, hepp då var hon sjukskriven! Inte vår dag :P

Träffade på flera stycken som blev glada över att se oss och så Mathias, som inte var riktigt så glad över att se mig, men men shit it!

Efter de var vi hungriga så vi gick hem till Lidbom och så käka vi MASSOR!! :O

Och kollade på film, The guardien :E

Den är sjuktbra! Fast somnade 2 gånger hihih (A)

ÄR alltid trött efter skolan :P


Nu ska jag lyssna på musik och kolla bdb, bye suckers!! ;P

Fråga på, jag svarar på allt! :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Klockan är:

Bloglovin

bloglovin

Translate my blog into your own language:

Nedräkning

Presentation

Tjo!♥
Namnet är Alexandra & min blogg handlar om det mesta!

Jag är 17 år & går EP,
vilket jag trivs med! :)

Har även bdb, LaxenAlf, har lösen så fråga om ni vill veta!

Hoppas bloggen faller dig i smak!*

KRAM!♥

Bloggvärde

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Bloggpartners

Kategorier

Besöksstatistik

Gästboken

Omröstning

Vart i Sverige bor du?
 Stockholm
 Göteborg
 Malmö
 Borås
 Kinna
 Fritsla
 Skåne
 Sundsvall
 Kalmar
 Öland
 Gottland
 Bohuslän
 Mark
 Dalarna
 Viskafors
 Kungsbacka
 Svansjö
 Gävle
 Kungälv
 Annat

Länkar

REKLAM!*

Dunken.se - Gratisbio.se

Arkiv

Senaste inläggen

Shoppa kläder!

Gratisfynda.se / GRATIS-SAKER

Gratisfynda.se

.

DrLove.se

Fråga på! :)

LaxenAlfs frågesida

Tidigare år

hej

We love women

Ovido - Quiz & Flashcards