♥Alexandra♥  - Om mig & min vardagღ

Alla inlägg den 9 november 2009

Av Alexandra Brunander - 9 november 2009 23:08

För de gör det inte!

Så nu ska jag gå till kojs! :)

Sov så gott och så hörs vi imorgon!


Gött med sovmorgon ;)

Puss på kind'a ;D

Av Alexandra Brunander - 9 november 2009 22:53

Har 49+32=81 bilder från idag men lägger INTE upp alla dem xD

Men här kommer några iaf :p


Jaa, jag är kär i dom öronen, men inte fjortiskär :p

Skulle aldrig gå runt med dem xD

 

Fick tvinga honom att ta på dem så vi får väl se om han dödar mig för bilden eller inte xD

 

Jag leker med gosedjuren, Svartvits hunden (jag), orange/vit sköldpadda & en rosa kanin

 

Hihih, Mikael kommer hata mig för den bilden :P

 

Lilla jag bakom en kudde ;) Alltid ett bra skydd mot flygande gosedjur :P

 

Mikael! :D

 


Så, där är lite bilder :)

Av Alexandra Brunander - 9 november 2009 22:29

Känner på mig att mamma och pappa kommer upp vilken sekund som helst och tvingar mig att gå och lägga mig..

Hur sjutton ska man klara av att sova när man är klarvaken och någontvingar än?

Då får man ju bara den sköna känslan av att trottsa dem! :P

Av Alexandra Brunander - 9 november 2009 22:27

Kom hem för ett tag sedan och satte mig här :)

Min rygg gör ont, min arm gör ont och jag har ont i hela kroppen..

Sov 30 minuter i natt och somnade hemma hos Mikael med så nu blir

det dåligt med sömn inatt igen för är inte sömnig :(


Jag är så lyckad! :P


HAde de superkul hos Mikael iaf! :D

Bilder kommer snart, håller på att få dem på msn ;D

Av Alexandra Brunander - 9 november 2009 15:19

Sitter i Mikaels rum medan han duschar :P

Har gått runt i viskafors i 20 minuter och utforskat och kom fram till en sak:

Här finns inget som inte finns i Fritsla :P xD

Bilder kommer sen ;)

Nu ska jag hum.. Vetifan men göra något :P

Läsa bloggar kanske eller kolla bdb eller inte sitta vid datan :P

Vi får se :P


Det var en gubbe som förföljde mig :O Han tog kort också!

Av Alexandra Brunander - 9 november 2009 12:46

F: Vad betyder Sugen på engelska?

A: Huh?

F: Vad heter det?

A: Jag vet inte?

T: Men det är väl Suck?

F: Men de är ju, och visar hur man gör


*skratt*


F: Are you not suck to fuck when you se S?


hahahahahahah xD

Av Alexandra Brunander - 9 november 2009 12:24

Sitter nu i skolan och har engelska lektion och jag och Filip har kul som faan xD

Man kan säga att en cam kan bli väldigt rolig när fel person är där i och gör fel saker xD:P

Roligaste engelska lektionen hitills xD

Av Alexandra Brunander - 9 november 2009 03:26

Nu tänker jag inte sabba morgondagen mer!*

Jag kommer vara ett lik imorgon, men skit samma!

Antingen så går jag upp och lägger mig eller så dygnar jag!

Kommer ha sån sjuk huvudvärk om jag dygnar bara! "/


Därför ska jag gå och göra mig i ordning nu och sen så

ska jag försöka sova! Och då ska jag allt blunda och försöka!

För vill sova! Vill inte göra om mer bilder nu, har gjort 19st!


God natt, för 4:de och sista gången, puss på kinden!<3


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

So we live a different life..

I just want to say the things I have to say..

I just want to do the best thing..

Fråga på, jag svarar på allt! :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Klockan är:

Bloglovin

bloglovin

Translate my blog into your own language:

Nedräkning

Presentation

Tjo!♥
Namnet är Alexandra & min blogg handlar om det mesta!

Jag är 17 år & går EP,
vilket jag trivs med! :)

Har även bdb, LaxenAlf, har lösen så fråga om ni vill veta!

Hoppas bloggen faller dig i smak!*

KRAM!♥

Bloggvärde

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Bloggpartners

Kategorier

Besöksstatistik

Gästboken

Omröstning

Vart i Sverige bor du?
 Stockholm
 Göteborg
 Malmö
 Borås
 Kinna
 Fritsla
 Skåne
 Sundsvall
 Kalmar
 Öland
 Gottland
 Bohuslän
 Mark
 Dalarna
 Viskafors
 Kungsbacka
 Svansjö
 Gävle
 Kungälv
 Annat

Länkar

REKLAM!*

Dunken.se - Gratisbio.se

Arkiv

Senaste inläggen

Shoppa kläder!

Gratisfynda.se / GRATIS-SAKER

Gratisfynda.se

.

DrLove.se

Fråga på! :)

LaxenAlfs frågesida

Tidigare år

hej

We love women

Ovido - Quiz & Flashcards