♥Alexandra♥  - Om mig & min vardagღ

Alla inlägg den 26 november 2009

Av Alexandra Brunander - 26 november 2009 22:27

Funderar på att sova, men jag vet inte riktigt..

Är absolut inte trött, har ont i magen och så "/

Men om jag lägger mig ner och försöker så kommer det gå :)

Därför gör vi såhär!


Går ner & äter något

Gör mig i ordning inför sängen

Sätter på 1 DH avsnitt eller nej det gör jag när jag äter :)

Sen sover jag :P


Jag är bäst på att komma på ideér ;)

Av Alexandra Brunander - 26 november 2009 22:07

Imorgon så ska jag först till skolan och simma och sånt.. -.-''

Men men, jag överlever de ;)

Sen så ska jag köpa ett fritidskort & Godis och mysa med på kvällen :)

Fast kanske inte kul att göra det själv? "/

Av Alexandra Brunander - 26 november 2009 22:06

Angående om frågestunden, svaren kommer imorgon :)

Så ni kan fortfarande ställa frågor ;)

Av Alexandra Brunander - 26 november 2009 22:01

Tjenixen ;D

Har varit med Mikael idag! :D

 

Vi har haft det lika kul och bra som alltid, du är guld värd!:)

Han kom till mig 15:20 och jag fattar inte att jag hann hem

fixa mitt rum och sen gå ner till stationen och komma dit

precis när tåget rullar in på stationen xD

Sen fick jag träffa Hallberg med, kul för har inte sett henne

sen vi 2 hoppade av fel buss och fick gå hem istället xP

Men det var ju rätt kul det med eller vad säger du? ;)


Nu sitter jag vid FB, bloggar och bdb & msn ;)

Funderar på att gå ner och hämta något att äta på, mitt

äpple som jag åt upp nyss mättade inte mycket för har ont

i magen, tror det beror på alla tuggummin jag har ätit i några

månader hihih (A) :P

Av Alexandra Brunander - 26 november 2009 14:01

Sitter på lektion, har haft företagsekonomi hela dagen..

Men nu slutar vi om 25 minuter, jag läängtar!!

Vill bara hem nu! :P


Har sms:at med Mathias & Jim hela dagen :P Inte mycket för har inte kollat mobilen ofta ;D

Nu ska jag ehm.. hejdå :P

Av Alexandra Brunander - 26 november 2009 10:31

Glöm inte av att jag har en frågestund som jag avslutar idag eller imorgon!*

Av Alexandra Brunander - 26 november 2009 10:10

Sitter nu i skolan och har företagsekonomi, ska ha det hela dagen.. 

Men men, jag överlever!

Nu har filip läst klart så nu ska vi jobba :P

Byebye!

Fråga på, jag svarar på allt! :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Klockan är:

Bloglovin

bloglovin

Translate my blog into your own language:

Nedräkning

Presentation

Tjo!♥
Namnet är Alexandra & min blogg handlar om det mesta!

Jag är 17 år & går EP,
vilket jag trivs med! :)

Har även bdb, LaxenAlf, har lösen så fråga om ni vill veta!

Hoppas bloggen faller dig i smak!*

KRAM!♥

Bloggvärde

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Bloggpartners

Kategorier

Besöksstatistik

Gästboken

Omröstning

Vart i Sverige bor du?
 Stockholm
 Göteborg
 Malmö
 Borås
 Kinna
 Fritsla
 Skåne
 Sundsvall
 Kalmar
 Öland
 Gottland
 Bohuslän
 Mark
 Dalarna
 Viskafors
 Kungsbacka
 Svansjö
 Gävle
 Kungälv
 Annat

Länkar

REKLAM!*

Dunken.se - Gratisbio.se

Arkiv

Senaste inläggen

Shoppa kläder!

Gratisfynda.se / GRATIS-SAKER

Gratisfynda.se

.

DrLove.se

Fråga på! :)

LaxenAlfs frågesida

Tidigare år

hej

We love women

Ovido - Quiz & Flashcards