♥Alexandra♥  - Om mig & min vardagღ

Alla inlägg den 21 november 2009

Av Alexandra Brunander - 21 november 2009 18:28

Ååååååååååh!!

Jag är så hungrig så jag dör :O

Maten är ju försenad med 30 minuter nu och min mage kokar av ilska! :P


Och Maike, Erik var inte snygg ;P

Håller inte med någon av dom vi pratade om på bussen som tyckte de :P


Nu hör jag tallrikar och glas och sånt nere, det måste betyda en sak..

MATEN ÄR KLAR VILKEN MINUT SOM HELST! :D

Av Alexandra Brunander - 21 november 2009 17:36

Nu ska jag kolla i skolkatalogen!
Det är 3st jag ska kolla upp.. Eller nej.. 4!


Ha en bra kväll!<3

Av Alexandra Brunander - 21 november 2009 17:35

Tiden går så himla segt...

Vill ju ha mat nu!*


Men jag får vänta i 25 min till..

Av Alexandra Brunander - 21 november 2009 17:34

Nämn inte att jag är en idiot, jag vet redan att jag är de!*

Av Alexandra Brunander - 21 november 2009 17:23

Sitter i sängen med datorn på min skrivbordsstol. Gustav ligger i sängen och sover och de har jag gjort tillräckligt idag.

Vi kollade på film innan, Just like heaven, den är så sjukt underbar!!!!<3


Om 37 minuter är det mat, tack gode gud! Är så jävla hungrig!

Sen kanske vi tar moppen in till kinna och köper godis..


Jaja, nu ska jag kolla bdb, Peace!*


 

Fråga på, jag svarar på allt! :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Klockan är:

Bloglovin

bloglovin

Translate my blog into your own language:

Nedräkning

Presentation

Tjo!♥
Namnet är Alexandra & min blogg handlar om det mesta!

Jag är 17 år & går EP,
vilket jag trivs med! :)

Har även bdb, LaxenAlf, har lösen så fråga om ni vill veta!

Hoppas bloggen faller dig i smak!*

KRAM!♥

Bloggvärde

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Bloggpartners

Kategorier

Besöksstatistik

Gästboken

Omröstning

Vart i Sverige bor du?
 Stockholm
 Göteborg
 Malmö
 Borås
 Kinna
 Fritsla
 Skåne
 Sundsvall
 Kalmar
 Öland
 Gottland
 Bohuslän
 Mark
 Dalarna
 Viskafors
 Kungsbacka
 Svansjö
 Gävle
 Kungälv
 Annat

Länkar

REKLAM!*

Dunken.se - Gratisbio.se

Arkiv

Senaste inläggen

Shoppa kläder!

Gratisfynda.se / GRATIS-SAKER

Gratisfynda.se

.

DrLove.se

Fråga på! :)

LaxenAlfs frågesida

hej

We love women

Ovido - Quiz & Flashcards