♥Alexandra♥  - Om mig & min vardagღ

Alla inlägg under november 2009

Av Alexandra Brunander - 18 november 2009 21:12

Nu är jag hemma igen :)

Av Alexandra Brunander - 18 november 2009 16:24

Fick en present när jag kom idag :D

En snygg ring som han hade gjort :)

Av Alexandra Brunander - 18 november 2009 16:19

Nu sitter jag hos Mikael och han är nere och duschar :P

Skolan var trög men kul :P

Nu är det bara sovmornar kvar ;)


Faan att det ska regna så ute :O

Blir ju pissevåt direkt :S


Bussresan hem var fyld av panik, igen :O:S :P

En som är känd som fyllo i våran by var på bussen och så frågade han om jag skulle av där jag bor. jag sa ja och han bara log och sa ok, sen kolla han hela bussresan, och jag fick allvarligt panik för han frågade BARA mig, och det satt 10st som sulle av i fritsla..

Sen skicka jag 10sms till lidbom och skrev att jag ahde panik (i den situationen tänker jag bara på dåliga saker, ex. våldtäkt) så hon ringde och sa att hon skulle möta mig men när jag var framme så var hon hemma så hon var inte till mer nytta men hon var rätt bra att prata med i tele. Men iaf, han hoppade inte av där han bdde utan där jag brukar hoppa av och så början ahn gå efter mig, då fick jag mer panik och öka farten fort som in i helvete, sket i paraplyt och luvan och när han fatta att det itne var någon idé att hänga efter vända han och gick den långa vägen hem igen, jag var lättad men om han hoppar på bussen nästa onsdag med kommer jag få hyperpanik och vem vet vad som händer då! HAN ÄR ÄCKLIG OCH LÄSKIG!!!!

Av Alexandra Brunander - 18 november 2009 14:00

 

Av Alexandra Brunander - 18 november 2009 09:29

Nu har vi rast i 30 minuter och sen ska vi kolla på mässan så vi får en mega rast! ;D

EP, är bäst! <3

Av Alexandra Brunander - 18 november 2009 09:27

Jag vet inte vad mitt drömyrke är :O


Vi måste skriva om vårat drömyrke, och vad man ska ha för erfarenheter och vad man ska ah för utbildning för att kunna bli det.. Och jag vet inte vad mitt är :O


Kan någon ge mig tips på jobb? :)

Av Alexandra Brunander - 18 november 2009 09:19

hej jag heter Alexandra och ser ut som en kossa :D med andra ord, JÄTTEFUL!!

!*

Av Alexandra Brunander - 18 november 2009 09:16

God morgon :D

Fråga på, jag svarar på allt! :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Klockan är:

Bloglovin

bloglovin

Translate my blog into your own language:

Nedräkning

Presentation

Tjo!♥
Namnet är Alexandra & min blogg handlar om det mesta!

Jag är 17 år & går EP,
vilket jag trivs med! :)

Har även bdb, LaxenAlf, har lösen så fråga om ni vill veta!

Hoppas bloggen faller dig i smak!*

KRAM!♥

Bloggvärde

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Bloggpartners

Kategorier

Besöksstatistik

Gästboken

Omröstning

Vart i Sverige bor du?
 Stockholm
 Göteborg
 Malmö
 Borås
 Kinna
 Fritsla
 Skåne
 Sundsvall
 Kalmar
 Öland
 Gottland
 Bohuslän
 Mark
 Dalarna
 Viskafors
 Kungsbacka
 Svansjö
 Gävle
 Kungälv
 Annat

Länkar

REKLAM!*

Dunken.se - Gratisbio.se

Arkiv

Senaste inläggen

Shoppa kläder!

Gratisfynda.se / GRATIS-SAKER

Gratisfynda.se

.

DrLove.se

Fråga på! :)

LaxenAlfs frågesida

hej

We love women

Ovido - Quiz & Flashcards