♥Alexandra♥  - Om mig & min vardagღ

Alla inlägg under november 2009

Av Alexandra Brunander - 16 november 2009 01:34

Ååååh, den är så sjukt snygg!

( Toyota Supra)


Den här är inte dåålig den heller ;)

 (Nissan Skyline)


Sen finns det ju 2 andra bilar jag gillar med, som inte är sportbilar :P

   

        (volvo XC90)                                                                  (En rosa bubbla)   



Nej jag är ingen bilnörd, gillar bara vissa bilar ;)

Av Alexandra Brunander - 16 november 2009 01:15

Nu äntligen börjar allting lägga sig, och som jag sa, jag vann! ;)

Jag ger mig inte när jag vet att dem andra har fel och jag har rätt och är 100% säker!

Varför förlora när man kan vinna?



Av Alexandra Brunander - 16 november 2009 00:30

 

Känner att klockan bara blir mer och mer och tiden

bara flyger iväg.. Hatar detta.. Vill att tiden stannar

och att jag kan vara uppe länge och att inte mitt

batteri på datorn ska dö när som helst...

Men jag överlever :P

Av Alexandra Brunander - 15 november 2009 23:49

Innan ni anklagar, ta reda på faktan först!


Schysst du är som väljer deras sida och gör mig pist off när du vet att jag har rätt och vet att du ljuger!!

Av Alexandra Brunander - 15 november 2009 22:54

Nu har jag kommit hem ifrån Mikael :)

Kom dit i regnet klockan 12:40 ungefär :)

Gick hem till honom och hade det kul :)

Sen tyckte hans mamma att vi kunde kolla på film som hon hade vart iväg och hyrt så efter maten satte vi igång Änglar och demoner den var faktiskt bra :)

 



Nu är man hemma igen och dricker Ramlösa, med smak av Mango hahah ;P

Vet inte vad jag ska göra riktigt, men kommer väl på något, right? :)

Av Alexandra Brunander - 15 november 2009 22:51

Min blogg kunde man nästan inte kolla på inann tack vare klimatsaken so jag hade lagt in ett inlägg, så nu är den borttagen så nu kan alla kolla igen :)

Av Alexandra Brunander - 15 november 2009 03:00

Nu börjar jag inbilla mig att det står andra saker än vad det gör och när man gör det så är det ett fint litet täcken på att man verkligen behöver gå och lägga sig :P


Imorgon får jag inte sova ut, måste komma upp i tid så jag kan somna på kvällen sen :)

Tar tåget klockan 12:33 men vet inte när jag åker hem, men det löser sig alltid:)

Nu går jag och lägger mig i min underbara säng, är rädd att jag somnar gråtandes.. Känns nästan så..

För jag vet inte vad jag ska göra, hur jag ska göra, vad jag vill göra, hur jag känner, hur allt är, hur jag vill ha allt, vad jag vill ha och inte, och alla dessa frågor.. Kan man inte bara få ett svar direkt!

Liksom, SÅ är deT!!

Sen är jag spyfärdig igen.. Hela min mage svider och nej usch...

Nu ska jag inte klaga och sånt mer, utan klä av mig och lägga mig i sängen..


Sov så gott och hoppas ni som är uppe somnar snart och sover underbart och ni som redan sover hoppas jag får en underbar natt<3

Jag hoppas på att få somna fort, utan alla tankar, veta vad jag vill imorgon, och en spyfrinatt!


Sov gott, puss på magen!*<3

Av Alexandra Brunander - 15 november 2009 02:51

Åååh! Jag verkligen ryser!

Jonah's Road - I'm still here,

Verkligen världens finaste låt!♡


Tyvärr finns den inte på youtube.. "/

Fråga på, jag svarar på allt! :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Klockan är:

Bloglovin

bloglovin

Translate my blog into your own language:

Nedräkning

Presentation

Tjo!♥
Namnet är Alexandra & min blogg handlar om det mesta!

Jag är 17 år & går EP,
vilket jag trivs med! :)

Har även bdb, LaxenAlf, har lösen så fråga om ni vill veta!

Hoppas bloggen faller dig i smak!*

KRAM!♥

Bloggvärde

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Bloggpartners

Kategorier

Besöksstatistik

Gästboken

Omröstning

Vart i Sverige bor du?
 Stockholm
 Göteborg
 Malmö
 Borås
 Kinna
 Fritsla
 Skåne
 Sundsvall
 Kalmar
 Öland
 Gottland
 Bohuslän
 Mark
 Dalarna
 Viskafors
 Kungsbacka
 Svansjö
 Gävle
 Kungälv
 Annat

Länkar

REKLAM!*

Dunken.se - Gratisbio.se

Arkiv

Senaste inläggen

Shoppa kläder!

Gratisfynda.se / GRATIS-SAKER

Gratisfynda.se

.

DrLove.se

Fråga på! :)

LaxenAlfs frågesida

hej

We love women

Ovido - Quiz & Flashcards