♥Alexandra♥  - Om mig & min vardagღ

Alla inlägg den 7 november 2009

Av Alexandra Brunander - 7 november 2009 23:25

MIN BROR ÄLSKAR ATT VINKA, VINKA GÄRNA NÄR NI SER HAN!


Hans bilddagbok är, jag älskar att vinka med handen!

Av Alexandra Brunander - 7 november 2009 23:24

Nu blev jag överlycklig! :D :D :D :D :D :D

Fick önskemål om att jag skulle skriva mer, blev värsta glad nu ju!

Så från och med nu, blir de mer uppdatering ;)

Av Alexandra Brunander - 7 november 2009 21:04

Imorgon är de kalas, får se hur de blir :P

HEJDÅ!:D

Av Alexandra Brunander - 7 november 2009 21:03

I want someone like you<3

<3

Av Alexandra Brunander - 7 november 2009 21:02

Måst bara säga att JULIA LIDBOM är den bästa! :D<3

Och vi hade de roligt i stan xD :P

Av Alexandra Brunander - 7 november 2009 20:51

Lyssna och njut!*


Av Alexandra Brunander - 7 november 2009 20:28

Hemma från borås :D

Kom hem för ett tag sedan och nu sitter jag och käkar massor av godis och dricker julmust! :D

   

Visst ser de lockande ut? ;)

Nu ska jag nog ner till mamma och katten och kolla på film ;D

Måste kolla mitt DH avsnitt som är inspelat med ;) Plus filmen, the shining som jag spelade in för längesedan :P

Eller en vecka sen :P


Hoppas Virre och alla har en trevlig kväll och att julia har de kul hos Linnea och att gustav och Jim har kul och att mikael har kul på kalaset och att alla andra har de bäst och gör saker jag inte vet om :P

PUSS PÅ RÖV'A! ;D<3

Av Alexandra Brunander - 7 november 2009 12:23

Jag vet inte riktigt vad jag ska säga...

Men du ska veta att du är en underbar person och en av dem bästa killkompisarna!

Har alltid kul med dig och jag kan säga allt till dig!

Även om du inte svarar eller vet vad du ska säga så lyssnar du, det uppskattar jag!

Du finns alltid där för mig, hur jag än mår och vart jag än är..


Synd bara att du mår så dåligt pga mig.. :(

I'm sorry for your pain..</3

Fråga på, jag svarar på allt! :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Klockan är:

Bloglovin

bloglovin

Translate my blog into your own language:

Nedräkning

Presentation

Tjo!♥
Namnet är Alexandra & min blogg handlar om det mesta!

Jag är 17 år & går EP,
vilket jag trivs med! :)

Har även bdb, LaxenAlf, har lösen så fråga om ni vill veta!

Hoppas bloggen faller dig i smak!*

KRAM!♥

Bloggvärde

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Bloggpartners

Kategorier

Besöksstatistik

Gästboken

Omröstning

Vart i Sverige bor du?
 Stockholm
 Göteborg
 Malmö
 Borås
 Kinna
 Fritsla
 Skåne
 Sundsvall
 Kalmar
 Öland
 Gottland
 Bohuslän
 Mark
 Dalarna
 Viskafors
 Kungsbacka
 Svansjö
 Gävle
 Kungälv
 Annat

Länkar

REKLAM!*

Dunken.se - Gratisbio.se

Arkiv

Senaste inläggen

Shoppa kläder!

Gratisfynda.se / GRATIS-SAKER

Gratisfynda.se

.

DrLove.se

Fråga på! :)

LaxenAlfs frågesida

Tidigare år

hej

We love women

Ovido - Quiz & Flashcards