♥Alexandra♥  - Om mig & min vardagღ

Alla inlägg under november 2009

Av Alexandra Brunander - 19 november 2009 20:12

Sitter här och tänker en massa och jag står inte ut med mina tankar snart..

Det är jobbigt och snart kommer väl tårarna med..

Men jag orkar inte gå runt och bära på allt detta längre, så imorgon när du kommer

så skiter vi i Emma & Pontus, dem kommer hitta på något kul utan oss, dem klarar sig<3

Vi ska prata imorgon, och då tänker jag inte låta dig byta samtalsämne!

Aldrig i livet att du slipper undan mer, vi ska prata och jag ska få sagt det jag vill

och du kan säga det du bär på, för jag fick höra massa från julia idag som du säger

till Julia & Jim, men inte till mig.. Såhär ska det inte vara, vi är lika dåliga både två

så imorgon, blir det talk,talk,talk!!

Av Alexandra Brunander - 19 november 2009 19:52

Du försöker bara skryta om något du snott!

Du försöker bevisa att du är bättre än mig

Att du kan få det bästa

Och att du är snyggast i världen!!


Om jag får säga vad jag tycker så förstår jag inte hur han kunde?

Jag fattar inte vad han ser i dig?

Nu låter jag lite ego, men jag fattar inte vad han ser i dig som inte jag har?

Spriten? Är i samma ålder? Festar som en åsna? Däckar på fester? Har minnesluckor?


Om det är det så varsegod han är din! Men jag vet hur han är, jag vet vad han vill!

Det är inte mig, det vet jag, och du har din chans nu, men bli inte paff om allt

verkar bra och han en dag säger Tack och hej, kul tid vi har haft!

Av Alexandra Brunander - 19 november 2009 19:41


Varför inte bara skriva och göra som man vill?

Måste det finnas krav på vad man ska skriva om och sånt?

Nej, här på min blogg skriver jag om allt som faller mig in att skriva

Om allt jag vill skriva och ingen kan sätta stopp för de! ;)

Av Alexandra Brunander - 19 november 2009 19:33

Sitter här i min säg i min ensamhet och dricker upp den sista julmusten.

Saknar verkligen julen nu :O

Fast som tur är, är det bara 1månad & 5 dagar kvar till jul! :D


Hoppas tiden går fort, måste hinna julhandla med! :O

Vet inte hur detta ska gå till, men det klarar jag nog :)

Av Alexandra Brunander - 19 november 2009 19:08

Fick precis en kommentar på inlägget "ska man?*"


Anonym (.)

är det inte lite onödigt att ha lösenords skyddad blogg ?
för då förlorar du ju läsare + dom som gillar att läsa din blogg kmr ju inte kunna göra det längre... :)


Svar: Jo det har du nog rätt i, det är ju kul att läsa andra gillar att läsa min blogg och så, sen kan det vara skönt med en egen blogg med, där man kan skriva ner sina tankar och lite sånt.. Fast det kan jag ju göra här med, plus att dpå har ni kanske något mer att kommentera :)

Så ingen lösenordskyddad blogg här! :)

Av Alexandra Brunander - 19 november 2009 16:29

Just nu sitter jag i min säng tillsammans med Lidbomsan :D

Vi äter popcorn och dricker julmust, supergott!<3


Vi har kollat på resor, vi hade tänkt att spara pengar och sedan åka någonstans i sommar :)

Ingen tror oss men vi ska allt visa er ;)


Nu ska vi kolla runt på datorn och sen kolla på DH :D<3<3<3<3

Av Alexandra Brunander - 19 november 2009 13:37

1337, ELIIIIIT ;)


Jag har tråkigt, märks'?

Av Alexandra Brunander - 19 november 2009 13:15

Jo jag är det!*

Fick plats med 3 olika texter på 1 A3 sida, pussla med texterna en hel del men nu är dem på plats! ;)

Känner mig stålt! 

Fråga på, jag svarar på allt! :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Klockan är:

Bloglovin

bloglovin

Translate my blog into your own language:

Nedräkning

Presentation

Tjo!♥
Namnet är Alexandra & min blogg handlar om det mesta!

Jag är 17 år & går EP,
vilket jag trivs med! :)

Har även bdb, LaxenAlf, har lösen så fråga om ni vill veta!

Hoppas bloggen faller dig i smak!*

KRAM!♥

Bloggvärde

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Bloggpartners

Kategorier

Besöksstatistik

Gästboken

Omröstning

Vart i Sverige bor du?
 Stockholm
 Göteborg
 Malmö
 Borås
 Kinna
 Fritsla
 Skåne
 Sundsvall
 Kalmar
 Öland
 Gottland
 Bohuslän
 Mark
 Dalarna
 Viskafors
 Kungsbacka
 Svansjö
 Gävle
 Kungälv
 Annat

Länkar

REKLAM!*

Dunken.se - Gratisbio.se

Arkiv

Senaste inläggen

Shoppa kläder!

Gratisfynda.se / GRATIS-SAKER

Gratisfynda.se

.

DrLove.se

Fråga på! :)

LaxenAlfs frågesida

Tidigare år

hej

We love women

Ovido - Quiz & Flashcards