♥Alexandra♥  - Om mig & min vardagღ

Alla inlägg den 23 november 2009

Av Alexandra Brunander - 23 november 2009 23:13

Nu ska jag fixa i ordning sängen, byta om & gör mig i ordning och sen kryper jag nog ner och försöker sova :)


Börjar 10:20 imorgon, fatta så gött  

Så då blir det 9:47 bussen :)

Alltid skönt med sovmorgon :P


Men ni får sova gott, sköt om er och tänk på att ehm.. Ta det lugnt :P

Hahah, puss på er!*

Av Alexandra Brunander - 23 november 2009 23:01

Vet att det är Hannah Montana eller Miley Stewart, men låten är bra ändå!


Av Alexandra Brunander - 23 november 2009 22:58

It smells like heaven!*!

Av Alexandra Brunander - 23 november 2009 22:54

Mikael har skaffat blogg ;D

Fast gillar de inte :P

Av Alexandra Brunander - 23 november 2009 22:53

Våran skola är ju lyckad xD

Alla ska vaccinera sig mot svininfluensan idag & imorgon (dom som vill alltså) och ehm.. jaa, 2/3 av skolan kommer ligga hemma sen så lektionerna kommer vara väldigt glesa på folk :P xD

Av Alexandra Brunander - 23 november 2009 22:38

I don't want another pretty face
I don't want just anyone to hold
I don't want my love to go to waste
I want you and your beautiful soul
You're the one I wanna chase
You're the one I wanna hold
I wont let another minute go to waste
I want you and your beautiful soul...

Av Alexandra Brunander - 23 november 2009 22:29

Jag är dryg men fattar snabbt!*

Av Alexandra Brunander - 23 november 2009 21:50

Idag slutade jag klockan 11 istället för 13:20. hur gött som helst :P

Så när jag kom till stationen väntade jag en stund sen kom Mikael :)

Så har han varit här till 20:48 för då gick hans tåg "/


Nu sitter jag och dricker Ramlösa och äter en macka, är sugen på att äta något hela tiden.. Det är inte brea..

Sen sms:ar jag med Mikael & Myran, och kom på att jag har Samhäll till imorgon, gaaah :S

Men det ordnar sig nog! Ska ju bara läsa 10 sidor så kan ju göra de imorgon :)

Fråga på, jag svarar på allt! :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Klockan är:

Bloglovin

bloglovin

Translate my blog into your own language:

Nedräkning

Presentation

Tjo!♥
Namnet är Alexandra & min blogg handlar om det mesta!

Jag är 17 år & går EP,
vilket jag trivs med! :)

Har även bdb, LaxenAlf, har lösen så fråga om ni vill veta!

Hoppas bloggen faller dig i smak!*

KRAM!♥

Bloggvärde

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Bloggpartners

Kategorier

Besöksstatistik

Gästboken

Omröstning

Vart i Sverige bor du?
 Stockholm
 Göteborg
 Malmö
 Borås
 Kinna
 Fritsla
 Skåne
 Sundsvall
 Kalmar
 Öland
 Gottland
 Bohuslän
 Mark
 Dalarna
 Viskafors
 Kungsbacka
 Svansjö
 Gävle
 Kungälv
 Annat

Länkar

REKLAM!*

Dunken.se - Gratisbio.se

Arkiv

Senaste inläggen

Shoppa kläder!

Gratisfynda.se / GRATIS-SAKER

Gratisfynda.se

.

DrLove.se

Fråga på! :)

LaxenAlfs frågesida

Tidigare år

hej

We love women

Skapa flashcards