♥Alexandra♥  - Om mig & min vardagღ

Alla inlägg den 5 november 2009

Av Alexandra Brunander - 5 november 2009 22:54

Kollade precis i min kompis blogg, felicias :)

Hittade då detta, det är faan läskigt vad de är sant :p

Det är ett test, skitkul :P


Gå in här och kolla:

TESTET!

Av Alexandra Brunander - 5 november 2009 22:06

Nu är jag hemma igen efter turen i borås :)

Träffade på Nyman, Gustav och Mikael :P


Nu är jag hemma, har kramp i magen och pratar med Maike :( :)<3

Ska sova sen efter de tror jag..

Av Alexandra Brunander - 5 november 2009 16:10

Nu ska jag ner och käka något och sen drar jag till bussen och åker in till borås :)

Kanske kan fjäsla för pappa, så han kör ner mig till stationen så jag får mer tid på mig  ;)

Jaja, vi hörs ikväll! :)<3



Ni läsare är bäst! :D<3

Av Alexandra Brunander - 5 november 2009 16:01

Vet ni vad?

Jag är duktig

Idag vaknade jag 5.17 och var klarvaken men ville inte gå upp då så tänkte att jag kör en 40 mknutare för skulle ringa och väcka Richars klockan 6 :P

Så vaknade 06.07 så ringde ahn och det var skitkul, min röst cepa som tusan så jag var värre än killar i målbrottet xD

OCh det gjorde han narr av så vi fick en rolig morgon :P

Sen funderade jag på om jag skulle upp eller sova mera för jag började ju 9.40 men så kom jag på att om jag somnar om kommer jag inte vara pigg när jag vaknar, så gick upp, duschade och käka till klockan 7.00, sen så gick jag upp och städade mitt rum, pluggade och lite sånt och sen gick jag ner och gjorde mig i ordning och sen upp igen och bytte om från mjukiskläder :P

Sen tog jag en lugn promenix ner till bussen, första gången sen jag börja skolan som jag inte sprang till bussen :O

Av Alexandra Brunander - 5 november 2009 16:00

Skrev ett inlägg när jag var i skolan men de är borta :(

Jaja, men det stog iaf att jag hade rast på 1h & 30 min :P

Sen att ajg nog klarade av provet med! :D


Nu har jag kommit hem :P

Fråga på, jag svarar på allt! :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Klockan är:

Bloglovin

bloglovin

Translate my blog into your own language:

Nedräkning

Presentation

Tjo!♥
Namnet är Alexandra & min blogg handlar om det mesta!

Jag är 17 år & går EP,
vilket jag trivs med! :)

Har även bdb, LaxenAlf, har lösen så fråga om ni vill veta!

Hoppas bloggen faller dig i smak!*

KRAM!♥

Bloggvärde

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Bloggpartners

Kategorier

Besöksstatistik

Gästboken

Omröstning

Vart i Sverige bor du?
 Stockholm
 Göteborg
 Malmö
 Borås
 Kinna
 Fritsla
 Skåne
 Sundsvall
 Kalmar
 Öland
 Gottland
 Bohuslän
 Mark
 Dalarna
 Viskafors
 Kungsbacka
 Svansjö
 Gävle
 Kungälv
 Annat

Länkar

REKLAM!*

Dunken.se - Gratisbio.se

Arkiv

Senaste inläggen

Shoppa kläder!

Gratisfynda.se / GRATIS-SAKER

Gratisfynda.se

.

DrLove.se

Fråga på! :)

LaxenAlfs frågesida

Tidigare år

hej

We love women

Skapa flashcards