♥Alexandra♥  - Om mig & min vardagღ

Alla inlägg den 4 november 2009

Av Alexandra Brunander - 4 november 2009 23:37

Nu ska jag nog gå och lägga mig :)

Ska säga goodbye till alla 5 på msn och sen läsa lite läxor och sen däcka :P

Kommer göra de direkt :p


Sen har jag lovat att väcka Richard klockan 6 imorgon med, fyfan..

Och jag som börjar 9.40 imorgon, men men, lovade utan att tänka mig för så :P




SOV GOTT! :D<3

Här kommer en bild som Mikael just gjorde :P xD

 


Av Alexandra Brunander - 4 november 2009 23:24

Varför får jag inte göra på mitt sätt?

Varför får jag inte ha det som jag vill?


Varför får jag inte ha en obäddad säng och stökigt på golvet under veckan, fixar ju de på helgen.

Varför måste jag göra ALLT som ni inte vill göra!

Av Alexandra Brunander - 4 november 2009 23:18

Jag fattar inte hur jag ska klara detta...

HJÄLP!

Vi har företagsekonomi-prov i morgon och det känns inte bra!

Av Alexandra Brunander - 4 november 2009 22:36

Var med Mikael idag på min lediga dag ;P

Först vakna jag runt 10.30, fixa allting och sen tog jag bussen in till borås :)

Där satt ahn och vänta för jag fick panik igår för jag fatta inte vart jag skulle hoppa av

om man åkte hem till honom xD Så han var snäll och åkte in :P


Sen när vi kom hem till han käka vi macka och kaffe(han) & ramlösa(jag)! ;D

Sen kolla vi på film, prata, käka mer, kolla film, hade krig, lekte med gossedjur xD

och hade sjuktkul, juste vi tog kort med :P


Gör macka och kaffe :P

 


Leker vid datan :P



Tar kort på mig :P 


Leker med kamror, min mobil hans system och sen en sån man framkallar kort med xD


 Sen lekte vi med gosedjur och hunden är jag när jag ligger på mage xD

Sen skulle jag sätta kaninen på sköldpaddan och så lyckades jag, men så trilla den när jag tog kort :(


Men sen lyckades jag! :D

   


Sen tog jag tåget hem klockan 20.19 :)

Dagen var skitkul! Har hunnit med och plugga också :P

Av Alexandra Brunander - 4 november 2009 21:07

Nu ska jag ut oich gå med Lidbom :D<3

Skriver mer om dagen sen! :)

Av Alexandra Brunander - 4 november 2009 02:10

Nu ska jag verkligen gå och lägga mig, orkar inte vara vaken mer xD

Sov så gott, igen!

Puss på rumpen<3, igen :P

Av Alexandra Brunander - 4 november 2009 02:01

Läser ens blogg, vet inte vem han är eller åldern, men han är äldre, det vet jag iaf

Men han skriver sjukt fina saker!*


T.ex;

Ge mig en kyss innan du går

En kyss att bygga en dröm på


Denna pojken har aldrig riktigt
sett någon i ögonen
och jag förstår om du skulle träffa någon bättre sen
Men månen är död när jag tänker på det
och himlen är gjord av sten


Jag tror att jag förstår de som tröstäter sig feta, för i bland har man verkligen ett stort äckligt hål i sig som måste fyllas. Godis, youtube, tvspel, musik, film, slösurf, porr, alkohol, chips, kaffe, mackor. Allt fyller hålet för stunden, men så fort man slutar blir det lika äckligt och tomt igen.
De bra sakerna försvinner bland de dåliga.
Jag tror hålet måste tömmas helt innan det kan fyllas med något bra. Man får sortera upp det i sin ensamhet, och sen kräkas ut det över en vän som lyssnar. Gråta en skvätt och sen när hålet är rent tappar man suget på att fylla det med äckel. Då kan man börja om, tänka bort hålet och låta det fylla sig själv med tiden.



Ni hittar hans blogg i min blogg, bland länkarna. Han står på bra blogg :)

Av Alexandra Brunander - 4 november 2009 01:44

Mikael ville också vara med på kort så nu får han de :P

       

Fråga på, jag svarar på allt! :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Klockan är:

Bloglovin

bloglovin

Translate my blog into your own language:

Nedräkning

Presentation

Tjo!♥
Namnet är Alexandra & min blogg handlar om det mesta!

Jag är 17 år & går EP,
vilket jag trivs med! :)

Har även bdb, LaxenAlf, har lösen så fråga om ni vill veta!

Hoppas bloggen faller dig i smak!*

KRAM!♥

Bloggvärde

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Bloggpartners

Kategorier

Besöksstatistik

Gästboken

Omröstning

Vart i Sverige bor du?
 Stockholm
 Göteborg
 Malmö
 Borås
 Kinna
 Fritsla
 Skåne
 Sundsvall
 Kalmar
 Öland
 Gottland
 Bohuslän
 Mark
 Dalarna
 Viskafors
 Kungsbacka
 Svansjö
 Gävle
 Kungälv
 Annat

Länkar

REKLAM!*

Dunken.se - Gratisbio.se

Arkiv

Senaste inläggen

Shoppa kläder!

Gratisfynda.se / GRATIS-SAKER

Gratisfynda.se

.

DrLove.se

Fråga på! :)

LaxenAlfs frågesida

Tidigare år

hej

We love women

Skapa flashcards