♥Alexandra♥  - Om mig & min vardagღ

Alla inlägg den 8 november 2009

Av Alexandra Brunander - 8 november 2009 23:47

Nu när jag ändå inte har något bättre för mig än att må skit så tänker jag visa er några bra bloggar om olika saker!

Jag tycker om att läsa dom, vissa jag nyss upptäckt, och vissa som jag har läst väldigt länge!


Gravida eller har barn:


Elin Zollfrank - Hon är en ung mamma som är 17 år och har en dotter som är ca. 2 månader. Hon skriver om allt möjligt som händer i deras vardag och hur det är att vara ungmamma.
Emelie
- Ung mamma som är 17 år och har en dotter och bor i Borås. Hon skriver om vad som händer på dagarna

Nathalie - Ungmamma till Liam som är ca. 1 år och dem bor i Norrtälje. Hon skriver om sin vardag och om Liam. Hon har medverkat i TV programet RAMP - Tonårsföräldrar

DanyH - Han är pappa till Liam (ovan). Han skriver mest om sin musik, men också lite om vad som händer på dagarna.

Love - 19 årig nybliven mamma i Stockholm med sonen Oliwer. Hon skriver om hur det är att vara mamma och vad dem gör på dagarna

Mia - Bor i Borås och skriver om hur det är att ha en son (William) och snart vara 2-barns mamma i 17 års åldern

Sofia -Är 19 år och skriver om hur det är att vara gravid och om hennes vardag

Sanna - Skriver om hur det är att vara 2-barnsmamma och ha ett till barn i magen vid 23 års ålder


Bloggar om allt möjligt:

Acting Foolish - Hon skriver anonymt, men om allt möjligt.

Egoina - Skriver om alla som händer i livet, och har skön humor!

Erik - Skriver om sina innersta tankar och vad han tycker, och vad som hända skall

Nathalie - Är en rolig och skön tjej som jobbar på Elida och skriver om deras upplevelser

Roxana - 16 år, skriver sina åsikter och om allt i hennes vardag!

Veronica - 16 och skriver om hennes tankar och vardag

Zandra - Går i skolan i Borås och skriver om sin vardag och sina tankar och hon kör sin egen stil!

Felicia - 16 årig tjej som skriver om hennes vardag och tankar
Ellen - 16 årig tjej, skriver om hennes vardag och tankar, men skriver inte så ofta



Hoppas dem faller er i smak :)

Av Alexandra Brunander - 8 november 2009 23:33

Denna natten kommer bli helt hemsk :'(

Av Alexandra Brunander - 8 november 2009 23:18

Kompisar är det bästa som någonsin har uppfunnits!*

Dom finsn alltid där för än och man kan aldrig få för många!<3

Av Alexandra Brunander - 8 november 2009 23:11

Jag kan inte släppa de..!

Hur mycket ska jag stå ut med?

Du kommer få dig en skopa med allt imorgon!

Efter de får vi la se vad som händer!

Av Alexandra Brunander - 8 november 2009 22:41

Är bara tvungen att skriva detta :p


JAG ÄR DEN ENDA SOM HETER ALEXANDRA BRUNANDER I VÄRLDEN!

Av Alexandra Brunander - 8 november 2009 22:35

Nu tackar jag för mig och går och lägger mig.

Är klar vaken men orkar inte med mer saker nu..

Har hört tillräckligt så nu har jag mycket i huvudet..


Sov så gott<3

Av Alexandra Brunander - 8 november 2009 22:08

Julia, de jag sa igår till dig stämmer och det vill jag nu!


1. Ha två liv, som fungerar och som inte krockar med varandra

2. Jag borde inte ha kille!

Av Alexandra Brunander - 8 november 2009 21:47

Du är en jävla idiot!


Fråga på, jag svarar på allt! :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Klockan är:

Bloglovin

bloglovin

Translate my blog into your own language:

Nedräkning

Presentation

Tjo!♥
Namnet är Alexandra & min blogg handlar om det mesta!

Jag är 17 år & går EP,
vilket jag trivs med! :)

Har även bdb, LaxenAlf, har lösen så fråga om ni vill veta!

Hoppas bloggen faller dig i smak!*

KRAM!♥

Bloggvärde

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Bloggpartners

Kategorier

Besöksstatistik

Gästboken

Omröstning

Vart i Sverige bor du?
 Stockholm
 Göteborg
 Malmö
 Borås
 Kinna
 Fritsla
 Skåne
 Sundsvall
 Kalmar
 Öland
 Gottland
 Bohuslän
 Mark
 Dalarna
 Viskafors
 Kungsbacka
 Svansjö
 Gävle
 Kungälv
 Annat

Länkar

REKLAM!*

Dunken.se - Gratisbio.se

Arkiv

Senaste inläggen

Shoppa kläder!

Gratisfynda.se / GRATIS-SAKER

Gratisfynda.se

.

DrLove.se

Fråga på! :)

LaxenAlfs frågesida

Tidigare år

hej

We love women

Ovido - Quiz & Flashcards