♥Alexandra♥  - Om mig & min vardagღ

Alla inlägg den 22 november 2009

Av Alexandra Brunander - 22 november 2009 23:58

Nu ska jag försöka lägga mig i sängen och sova tills imorgon :)

Har varit en väldigt händelserik dag idag, så finns mycket och grubbla över ;P


Ni får sova så gott, drömma bra och vakna upp pigga & glada ;)

Puss på råmpan! :)<3

Av Alexandra Brunander - 22 november 2009 23:56

Nu har jag duschat och det var aaaaaaaaaaaaasgöött :D<3

Av Alexandra Brunander - 22 november 2009 23:29

Nu ska jag gå ner och ta mig den duschen jag tänkt på hela dagen :)

Men men, kommer in och skriver ett godnatt inlägg innna jag stänger ögonen för kvällen :)


Brb ;)

Eller som du säger, be är be ;P

Av Alexandra Brunander - 22 november 2009 23:08

Jag vet inte vad man kan göra, ska snart ner och duscha och sen sova, men jag kommer bli pigg utav duschen så då bhöver jag något att göra och vi har inga läxor att göra och så.. Får väl bli film och sms :)


Imorgon blir det skola 8:15 och så slutar jag 10:45 :D

Så himla underbart!

EP är allt bra ;)

Av Alexandra Brunander - 22 november 2009 22:38

Jag vill inte gå och lägga mig..

Kommer bara tänka på alla minnen och börja gråta..

Av Alexandra Brunander - 22 november 2009 22:35

Sitter och sms:ar med lite folk och pratar med folk på msn med :)

Sen så äter jag mina efterlängtade och älskade popcorn :D<3


Nu i kväll har jag inte alls gjort mycket :p

Kollat DH

Chattat

Sms:at

ÄTit

Druckit ramlösa

Myst med katten

Lyssnat på musik


Inget mer :P

Av Alexandra Brunander - 22 november 2009 20:54

Fick tillbaka 2 vänner man saknat att prata med och som man har hatat att vara ignorerad av ungefär..


Jag är glad igen och tack för att du är det med! :)<3

Av Alexandra Brunander - 22 november 2009 19:06

Musik, roligt folk på msn och lite humor gör så man når tillbaks till toppen! :)

Fråga på, jag svarar på allt! :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Klockan är:

Bloglovin

bloglovin

Translate my blog into your own language:

Nedräkning

Presentation

Tjo!♥
Namnet är Alexandra & min blogg handlar om det mesta!

Jag är 17 år & går EP,
vilket jag trivs med! :)

Har även bdb, LaxenAlf, har lösen så fråga om ni vill veta!

Hoppas bloggen faller dig i smak!*

KRAM!♥

Bloggvärde

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Bloggpartners

Kategorier

Besöksstatistik

Gästboken

Omröstning

Vart i Sverige bor du?
 Stockholm
 Göteborg
 Malmö
 Borås
 Kinna
 Fritsla
 Skåne
 Sundsvall
 Kalmar
 Öland
 Gottland
 Bohuslän
 Mark
 Dalarna
 Viskafors
 Kungsbacka
 Svansjö
 Gävle
 Kungälv
 Annat

Länkar

REKLAM!*

Dunken.se - Gratisbio.se

Arkiv

Senaste inläggen

Shoppa kläder!

Gratisfynda.se / GRATIS-SAKER

Gratisfynda.se

.

DrLove.se

Fråga på! :)

LaxenAlfs frågesida

Tidigare år

hej

We love women

Ovido - Quiz & Flashcards