♥Alexandra♥  - Om mig & min vardagღ

Alla inlägg under november 2009

Av Alexandra Brunander - 24 november 2009 18:48

Kom precis på när jag tryckte upp Spotify, bloggplatsen & Sprotify har samma färger, grön och svart..

Har dom något samarbete kanske? ;)

Av Alexandra Brunander - 24 november 2009 18:43

1. Jag äter när jag är hungrig och det är inte alls hela tiden som du säger! :@


2. Min tråkiga kväll blev rolig som faan nu! :D

Det beror på att jag kom på att DH går idag klockan 21:00 på TV4, och I love it!

Sen åkte mamma & brorsan till ehm.. aja dom åkte någonstans på träning så nu är jag ensam hemma med! ;D

Av Alexandra Brunander - 24 november 2009 18:36

Musik är världens bästa drog!*

Av Alexandra Brunander - 24 november 2009 18:12

Så, nu orkar jag inte göra om mer bilder :P

Men lägger upp dem jag gjorde ;)


Brorsan som stajlar i Idre

Glass, hur gött som helst!! <3 


Jag som tomte-nisse i 9:an i luciatåget på skolan:P

   

En K-brunn med en klöver på, kanske ger mer tur? ;)

 

Jag & Lidbom var på promenad och fick en ny vänn, Citronfjärilen Arne ;)



You are the light in my life!*

 


Jag & Maike på Gotlandsfärgan!*


Jag & Lidbom på Foundykvällen, nej jag är inte normal! :P

 

Virre, Lidbom & jag i sommras vid furusjön!*


Nere vid havet i stugan!<3

 

Av Alexandra Brunander - 24 november 2009 17:32

så tänker jag göra om lite bilder på datorn, kan lägga ut några här sen :)

Kan börja med denna bilden på mig själv :P

 

Av Alexandra Brunander - 24 november 2009 17:26

Ska klippa mig snart, stör mig på luggen och håret så nu ska jag allt fixa en frisyr på det hela!

Men vet dock inte hur..


Kan inte ni läsare ge mig lite tips på hur jag kan klippa mig? :)

Antigen att ni skickar länkar i kommentarer eller beskriver hur ni tycker jag ska ha det eller göra på något annat sätt som ni själva har kommit på :)

Av Alexandra Brunander - 24 november 2009 17:22

ᶫᵒᵛᵉ ᵧₒᵤ


~~~~~~~~~~~~


1. Tycker om texten

2. Det är snyggt att dem inte står på samma rad

3. Det är fina ord!*

Av Alexandra Brunander - 24 november 2009 17:16

Sitter nere i mitt kök, har sjukttråkigt för det finns inget att göra ;(

Jim skrev precis till mig, inte Julias Jim utan min kompis ex, fick en chock! xD

Han skriver aldrig och i skolan tittar han bara på mig men vågar inte hälsa :P


Kanske ska man bädda ur sängen och i med nytt??

Just nu känner jag inte för att lägga mig i dem lakanen, dom ger bara minnen och det är saker jag inte vill tänka på om kvällen.. För han finns inte kvar i mit liv längre, enbart som kompis och han sov senast i dom och det kanske låter dumt att jag vill byta lakan och sånt, men känner inte för att ha kvar dem.. Känns underligt..

Så det ska jag göra, så har jag något och göra och så ska jag ju så klart käka upp :P

Fråga på, jag svarar på allt! :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Klockan är:

Bloglovin

bloglovin

Translate my blog into your own language:

Nedräkning

Presentation

Tjo!♥
Namnet är Alexandra & min blogg handlar om det mesta!

Jag är 17 år & går EP,
vilket jag trivs med! :)

Har även bdb, LaxenAlf, har lösen så fråga om ni vill veta!

Hoppas bloggen faller dig i smak!*

KRAM!♥

Bloggvärde

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Bloggpartners

Kategorier

Besöksstatistik

Gästboken

Omröstning

Vart i Sverige bor du?
 Stockholm
 Göteborg
 Malmö
 Borås
 Kinna
 Fritsla
 Skåne
 Sundsvall
 Kalmar
 Öland
 Gottland
 Bohuslän
 Mark
 Dalarna
 Viskafors
 Kungsbacka
 Svansjö
 Gävle
 Kungälv
 Annat

Länkar

REKLAM!*

Dunken.se - Gratisbio.se

Arkiv

Senaste inläggen

Shoppa kläder!

Gratisfynda.se / GRATIS-SAKER

Gratisfynda.se

.

DrLove.se

Fråga på! :)

LaxenAlfs frågesida

hej

We love women

Ovido - Quiz & Flashcards