♥Alexandra♥  - Om mig & min vardagღ

Alla inlägg under november 2009

Av Alexandra Brunander - 28 november 2009 20:26

Nu ska jag kolla på en av dem nya filmerna och mysa i sängen med lite godis!

Av Alexandra Brunander - 28 november 2009 20:07

Här kommer bilderna ifrån dagen!

Inte världens bästa kvalité kanske men vi syns ;)


 

Julia leker med "maten"

 

Julia & hennes nya halsduk :)

 

Våran choklad, min är till vänster och hennes till höger, det roliga var att när vi hade så "mycket" kvar av den så var hennes glittrig men inte min xD :P


 

Kolla vad fint dom har gjort det med alla små lampor på gatorna :)


 

Suddig bild på Julia, men här står hon med allt hon handlat idag ;D

 

Och det heter visst JamJam ;)


Sen gick vi genom parken och då var träden så vackra med ;)

 


 

Vid hotellet :)

 

Julia, jag lyckades! :D Bilden såg kolsvart ut på mobilen, men soffan syns! :D

 

Vid bron :)

 

Vid bron här med tror jag ;P


Nu kommer det lite bilder på mig och Julia, som ni vet så är vi inte alla gånger helt normala, eller rättare sagt, aldrig normala :P  

Rättså normal :)

 

Vi skulle dra in munnen så mycket det gick, eller aa.. Kinderna :P

 

Julia försvann :O

 

Någon min, fråga mig inte vad xD

 

Jag = Surkärring   Julia = Förvånad skelande kärring :P

 

Jag = Förvånad   Julia= Sur :P

 

Denna vackra bilden kom när vi pratade samtidigt som vi tog kort xP

 

Uppblåsta ballonger :P

 

Vi skulle likna ankorna som var bakom oss hela tiden :P

 

Älskar dig Julia, du är den bästa kompisen man kan ha<3

Av Alexandra Brunander - 28 november 2009 19:40

När jag kom hem så såg jag att alla ljusstakarna var uppe i alla fönstren :)

Sen luktar det glögg och pepparkakor i hela huset också, åååh vad jag längtar tills julen verkligen är här :D<3

Av Alexandra Brunander - 28 november 2009 19:34

Jaa då var man hemma igen :)

Dagen har varit suverän! :D<3


Vi har vart inne i nästan alla affärer som fanns i centrum :P

Sen när klockan var 16:00 och dem stängde gick vi till en Café, bakgården och fikade med hallonpaj & varm choklad, nonom! :)


Sen gick vi till knalleland och trodde att affärerna var öppna till 19, men inte idag tydligen för vi hann inte gå in i någon affär typ, vi han in på EKO-hallen sen stängde dem allting och då var klockan bara 17:00, skumt :S

Så vi gick till Videomix eller Hemmakväll som det heter nu för tiden och köpte lite godis och sånt :)


Så idag har jag inte köpt så jättemycket! :)

Jag köpte:
* fondation svampar

* hårnålar

* 2 filmer, på smällen och the break-up

* fika


Tada ;D Jag är stolt över mig själv ;)

för godiset skulle mamma betala för det skulle vi i familjen ha sen ikväll :)

Vi orkade inte vänta tills våran buss gick, 19:25 så vi ringde hennes farbror tror jag det var för dem skulle ändå hem till julia så vi fick åka med dem :)

Så undertiden gick vi igenom parken och så tog vi massvis med kort, lägger upp dem när jag har hittat sladden till mobilen :P


Kvällen och dagen får 10/10, även fast vi missa första bussen på morgonen ;)

Av Alexandra Brunander - 28 november 2009 12:18

Så bra gick våran resa till borås xD

Julia hade tagit för givet att bussen gick då men när vi kom till stationne kom hon på att dem inte går på lördagar! -.-''

Så nu blir det ett senare tåg, 14:33 :P


Nu sitter vi och käkar salta kex,sms:ar, känner oss usla och pratar om massor ;)

Av Alexandra Brunander - 28 november 2009 02:02

Nu är allting klart, eller ja.. Skrivbordet ser ut som ett helvete dock, men det fixar jag INTE idag, det får bli imorgon ;)

Men annars är allting bra och sånt :)


Så nu säger jag godnatt och så får ni alla sova så gott :)

Puss på nosen ;)

 


Och Julia, imorgon ska vi ha så jävla kul som alltid, och jag ska försöka att inte göra bort mig som alltid xD

Och något som är underbart det är att ja äntligen har fått in i din skalle att du måste vara positiv, not negativ och nu har jag klarat det! ;D

Blir en bild på oss två med :P

Och Julia, döda mig inte xD

 

Av Alexandra Brunander - 28 november 2009 01:51

Nu behöver jag verkligen sova! :O

Ska ta bussen imorgon 11:58 och jag vill gärna ha lite sovmorgon och en lugn morgon, inte sovmorgon och stressig morgon :P


Så nu blir det att säja ByeBye till Filip & Fredrik, alltså inte programet, utan 2 av mina kompisar xD

Det lät faktiskt lite roligt, eller hur? ;)

Filip bjöd precis med mig till deras går så att jag kan se hur hans ser ut som bonde och hur han jobbar där ute, så får väl hänga med någon gång :p

Av Alexandra Brunander - 28 november 2009 01:46

Tänkte att jag kan dela med mig av detta ;)

För er som inte har sett "Ullaredsbögen" så tycker jag allt ni ska kolla, man får sig ett gott skratt iaf :p

Sen har han gjort en egen låt och musikvideo, lägger in den efter ;P


Han & hans mamma för första gången på Ullared/Gekås


Hans egna musikvideo!*

Fråga på, jag svarar på allt! :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Klockan är:

Bloglovin

bloglovin

Translate my blog into your own language:

Nedräkning

Presentation

Tjo!♥
Namnet är Alexandra & min blogg handlar om det mesta!

Jag är 17 år & går EP,
vilket jag trivs med! :)

Har även bdb, LaxenAlf, har lösen så fråga om ni vill veta!

Hoppas bloggen faller dig i smak!*

KRAM!♥

Bloggvärde

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Bloggpartners

Kategorier

Besöksstatistik

Gästboken

Omröstning

Vart i Sverige bor du?
 Stockholm
 Göteborg
 Malmö
 Borås
 Kinna
 Fritsla
 Skåne
 Sundsvall
 Kalmar
 Öland
 Gottland
 Bohuslän
 Mark
 Dalarna
 Viskafors
 Kungsbacka
 Svansjö
 Gävle
 Kungälv
 Annat

Länkar

REKLAM!*

Dunken.se - Gratisbio.se

Arkiv

Senaste inläggen

Shoppa kläder!

Gratisfynda.se / GRATIS-SAKER

Gratisfynda.se

.

DrLove.se

Fråga på! :)

LaxenAlfs frågesida

Tidigare år

hej

We love women

Ovido - Quiz & Flashcards