♥Alexandra♥  - Om mig & min vardagღ

Alla inlägg under november 2009

Av Alexandra Brunander - 28 november 2009 00:02

Du bara saboterar och förstör mig...!

Av Alexandra Brunander - 27 november 2009 23:38

Japp, imorgon åker jag och Lidbom till Borås och har det trevligt :D

Vi ska köpa lite granna och jag ska nog försöka hitta lite julklappar :)

Av Alexandra Brunander - 27 november 2009 22:55

Frågestunden gick väl sådär, fick 2 frågor men jag lovade att svara vilket jag ska och jag ska ju inte klaga, fick ju kommentarer iaf ;)

Frågorna står med tjocktext, svaret med neutralt.


det verkar som att du gillar nån med tanke på vissa saker du skriver i bloggen, får man fråga vem? :) elr e det han där Mikael?

Svar: Det som jag har skrivit på min blogg står för olika saker. Vissa är till olika personer, vissa saker är låttexter eller andra texter och så. Jag kan ju inte säga att jag ogillar honom.


antar att du och gustav har gjort slut, bara undrar om du gillar någon nu, till exempel saarinen? ;) inte meningen att ta upp de här men vill gärna veta (A)

Svar: Ja, jag och Gustav har gjort slut av olika anledningar. Okej, men ja jag gillar honom.



Som ni märker var båda frågorna ungefär likadana men jag hoppas ni hr fått svar på era frågor.

Av Alexandra Brunander - 27 november 2009 22:53

Fick en kommentar om min bakgrund


Anonym:

de ser för jävligt ut, förlåt men jag säger bara som jag tycker :)


Svar: Eftersom du tycker det ser så förjävligt ut så kan du väl säga till vem du är med så kan du ju hjälpa mig fixa de!

Av Alexandra Brunander - 27 november 2009 01:01

Precis!

Nu ska jag allt gå och lägga mig :)

Känner mig trött, orkar inte vara uppe mer och tankarna kommer inte störa mig :)

Imorgon så slipper jag dra med datorn till skolan, sjuktgött för det är jobbigt att släpa på den(!) så nu behöver jag bara tänka på min idrottsväska, men den kommer vara lätt eftersom det är bad på idrotten nu :P

Sista gången dock, både trist och inte, för det är ändå rätt gött att bada istället för att spela tråkig bollsport (menar inge illa men det är inget för mig) men men, bara att acceptera :) Kan ju vara i gymmet om det är tråkigt på lektionen, kan alltid köra lite cykling och nu kanske jag kan få med mig Filip så att jag slipper cykla själv för;

1. Tråkigt att träna ensam

2. Inte kul när 2:or & 3:or glor

3. Vill ha någon att prata med undertiden :P


Men men, nu ska jag sova så jag orkar upp imorgon :)

Måste komma ihåg att köpa fritidskort!! Så inte gölmma min plånbok!!


Sov så gott små tutturduvor ;) Och ursäkta för långt inlägg, men ni klarar nog av det ändå och så superlångt var det inte Nu tackar jag för mig, GodNatt& hejdå!

Av Alexandra Brunander - 27 november 2009 00:48

Har inte vetat vad jag ska ha i min bakgrund...

Har prövat hur många som heslt, men orkar inte prova mer nu så det får bli en färgglad en ;)

Hoppas ni inte tycker det ser förjävligt ut, om ni gör de, skriv de till mig :P

Annars kanske ni får stå ut med den ett bra tag till ;P

Av Alexandra Brunander - 27 november 2009 00:36

 

Älskar den texten, den säger allting!...♥...

Fråga på, jag svarar på allt! :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Klockan är:

Bloglovin

bloglovin

Translate my blog into your own language:

Nedräkning

Presentation

Tjo!♥
Namnet är Alexandra & min blogg handlar om det mesta!

Jag är 17 år & går EP,
vilket jag trivs med! :)

Har även bdb, LaxenAlf, har lösen så fråga om ni vill veta!

Hoppas bloggen faller dig i smak!*

KRAM!♥

Bloggvärde

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Bloggpartners

Kategorier

Besöksstatistik

Gästboken

Omröstning

Vart i Sverige bor du?
 Stockholm
 Göteborg
 Malmö
 Borås
 Kinna
 Fritsla
 Skåne
 Sundsvall
 Kalmar
 Öland
 Gottland
 Bohuslän
 Mark
 Dalarna
 Viskafors
 Kungsbacka
 Svansjö
 Gävle
 Kungälv
 Annat

Länkar

REKLAM!*

Dunken.se - Gratisbio.se

Arkiv

Senaste inläggen

Shoppa kläder!

Gratisfynda.se / GRATIS-SAKER

Gratisfynda.se

.

DrLove.se

Fråga på! :)

LaxenAlfs frågesida

Tidigare år

hej

We love women

Skapa flashcards