♥Alexandra♥  - Om mig & min vardagღ

Alla inlägg under november 2009

Av Alexandra Brunander - 29 november 2009 23:56

Nu ska jag duscha och sen sova :)

Imorgon är det skola igen *suck* för jag börjar bli skoltrött nu.. Vill bara ha lov nu!


Sitter och pratar lite med Jim om diverse saker och det är skönt att prata med honom, för han förstår verkligen och han vet exakt vad det är jag pratar om och han säger det samma!


*I miss you so bad right now!<3

Av Alexandra Brunander - 29 november 2009 22:57

Kan ni läsare ge mig lite tips på vad man kan köpa till sin mamma & pappa och sin bror som är 14??


Behöver lite tips och sånt :P

Av Alexandra Brunander - 29 november 2009 22:47

1. Det är tråkigt att äta själv

2. Det är tråkigt att vara själv

3. Det finns ingen att skratta med

4. Jag saknar dig

5. Din lukt sitter i mina kläder så saknar dig bara ännu mer<3

Av Alexandra Brunander - 29 november 2009 22:39

Nu har jag kommit hem :)

Åkte md 22:07 tåget och ajg ville inte åka :'( men var tvungen..

Sen så stod mamma nere vid stationen när jag kom dit så hon körde mig hem :)

Och nu sitter jag och äter lite :P


Imorgon blir det till att julhandla i Borås, ska handla till familjen och sånt :)

Av Alexandra Brunander - 29 november 2009 11:32

Nu ska jag fixa mig och klä på mig ;D

Vet dock inte vad än... Men jag hittar väl något nice ;)


Sen.. Hur ska jag ha mitt hår? :O

Jag behöver planera xD

Men jag får se till att fixa detta :P

Jag har ändå rätt god tid på mig :)


Av Alexandra Brunander - 29 november 2009 11:21

Sitter här och lyssnar på julmusik och drömmer mig bort :) Så hääärligt!*
Här får ni 2 låtar ;) Det är samma låt, fast olika artister :)


            Agnes & Måns                                         Mariah Carey

  

Av Alexandra Brunander - 29 november 2009 11:08

Nu har lilla jag varknat med :)

Känns som om det är jul när som helst! :D

Jul-/stakar i alla fönster och julreklam ;)


Sitter och äter frukost, efter det ska jag gå och ta på mig och göra mig i ordning :)

Har ett tini-wini problem.. VAD SKA JAG HA PÅ MIG???? :O

Av Alexandra Brunander - 29 november 2009 03:11

Glömde skriva det som var poängen med förra inlägget :P


Sov så gott och ha en bra natt ;)<3

Fråga på, jag svarar på allt! :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Klockan är:

Bloglovin

bloglovin

Translate my blog into your own language:

Nedräkning

Presentation

Tjo!♥
Namnet är Alexandra & min blogg handlar om det mesta!

Jag är 17 år & går EP,
vilket jag trivs med! :)

Har även bdb, LaxenAlf, har lösen så fråga om ni vill veta!

Hoppas bloggen faller dig i smak!*

KRAM!♥

Bloggvärde

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Bloggpartners

Kategorier

Besöksstatistik

Gästboken

Omröstning

Vart i Sverige bor du?
 Stockholm
 Göteborg
 Malmö
 Borås
 Kinna
 Fritsla
 Skåne
 Sundsvall
 Kalmar
 Öland
 Gottland
 Bohuslän
 Mark
 Dalarna
 Viskafors
 Kungsbacka
 Svansjö
 Gävle
 Kungälv
 Annat

Länkar

REKLAM!*

Dunken.se - Gratisbio.se

Arkiv

Senaste inläggen

Shoppa kläder!

Gratisfynda.se / GRATIS-SAKER

Gratisfynda.se

.

DrLove.se

Fråga på! :)

LaxenAlfs frågesida

Tidigare år

hej

We love women

Skapa flashcards