♥Alexandra♥  - Om mig & min vardagღ

Alla inlägg under december 2009

Av Alexandra Brunander - 23 december 2009 16:06

Efter som att det är julafton imorgonså ska jag ner nu och baka julgodis! :D

Brorsan och pappa har kommit hem nu med så kanske får lite hjälp ifrån brorsan, han brukar vilja vara med på de, om inte så gör jag det själv! :)


Sen tar jag ju kort på dem, så klart så ni med får se! ;)

Av Alexandra Brunander - 23 december 2009 15:41

Nu har mamma pyntat i köket, ska ta kort sen hade jag tänkt :)

Sen så ska vi börja pynta på övervåningen med så blir det jättejul sen! :D

Ska strax börja med julgodiset, ska bara vika ihop de sista klädesplaggen som hänger på stolsryggen på stolen jag sitter på nu, det är ett par byxor och en tjocktröja!

Kanske tar på mig de för att slippa vika ihop dem! :P

Går ändå bara runt i en stor tröja och varma strumpor hihi (A)

 

Vi får se hur jag gör! :)

Nu ska jag iaf inte skriva mer här, hejdå för stunden! :)<3

Av Alexandra Brunander - 23 december 2009 15:12

Visst är det fint med snö ute? Och de är mycket snö med! :D

Runt 15-20 cm :D


Här kommer lite bilder, har inte kommit ut än så tog ifrån mitt fönster :)        

     



Denna sista är tagen när det var snlö på marken andra gången :)

Nu är det 3:dje :)

Även "frost-på-fönstret" bilderna är tagna när det var 2:dra gången :)   

Av Alexandra Brunander - 23 december 2009 14:29

Mina favorit-tights är borta! :'(

Trodde att dem låg i tvättkorgen eftersom dem har massa färger och sånt..

Men de gjorde dem inte! Är jätteledsen, för jag vill ha dem nu!

Är dem borta så går jag under! Köpte dem för 299:- och jag älskar dem!


Någon som har sätt dom?

 

Av Alexandra Brunander - 23 december 2009 14:12

Jag fick nyss en kommentar ifrån Anonym som jag tänkte att jag kunde svara på!

Tänkte bara säga en sak innnan och de är den att, varför skriver ni inte era namn?

Mycket roligare att svara på en kommentar där det står ett namn istället för Anonym


Fråga: vad var det som hände för ett år sen ?


Svar: Jo för er som inte förstår vad Anonym menar så skrev jag ju i ett inlägg att jag var rädd för att samma sak skulle hända som hände förra året, och det var såhär att jag var tillsammans med en kille som jag verkligen tyckte om och jaa.. Allting var underbart och perfekt och så dagen innan julafton så var jag i Borås med pappa och handlade julklappar och då hade köpt ett jättefint silver armband till honom och så en rosa hund som skämt grej för när jag frågade honom vad han önskade sig så sa han bara "En rosa hund blir väl bra haha" så då köpte jag de! Båda två var jättefina!

Sen när jag kommer hem så städar jag och håller på i mitt rum och så helt plötsligt så ringer min mobil, jag kollar, och det är han.

Svarar glatt och är glad att han ringde men undrade varför, då började han prata om att jag var jättebra och massa shit och sen så kommer det fram att han har tänkt på detta i 2 veckor ungefär och nu har han kommit fram till att vi skulle göra slut. Det blev den värsta dagen i mitt liv, jag grät och klarade inte va att prata med någon, sen prata jag massor med mamma och pappa försökte göra och ge mig saker som skulle få mig på bättre humör men inget hjälpte, tårarna bara rann.. Jag grät hela julen, och jag kommer ärligt talat inte ihåg vad jag fick förra julen, inte någonting.. Det ända jag ville ha var att få tillbaka honom, men det kunde jag glömma.

Där har du svaret på vad som hände för ett år sedan, exakt idag!


Sen har jag gått och tänkt på detta och varit rädd att samma sak skulle hända i år igen, jag vet inte varför, men jag tror att det beror på att jag är så rädd att förlora Mikael på samma sätt på samma dag, för med mitt X som gjorde slut den 23/12 var jag inte berädd alls på det, och så,. Men jag är inte rädd för det längre, inte det minsta! Jag vet att Mikael älskar mig och jag vet att han är lycklig med mig! Och jag älskar och är lycklig med honom med!:)<3

Av Alexandra Brunander - 23 december 2009 12:48

Ska faktikst gå ut coh ta lite bilder, men först ska jag göra mig i ordning så att jag kanske kan ta lite bilder på mig med! :)

Men först ska jag ta och duscha, skiter i att den gubben kommer för han har inte kommit än, vilket betyder att han kommer när de passar honom, och jag orkar inte vänta på honom så nu blir de duschen för mig! :)


Skriver senare när jag har varit ute och tagit massa fina kort! :)

Av Alexandra Brunander - 23 december 2009 12:46

DET SNÖAR MASSOR UTE NU! :D

Jag ser de snöa, jag ser de snöa

Det var väl roligt, hurra!

Av Alexandra Brunander - 23 december 2009 12:31

Kolla bara på honom, 32 låtar på 8 minuter.. Det är coolt!


Sen här är den jullåten jag letade så efter! :)

Fråga på, jag svarar på allt! :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Klockan är:

Bloglovin

bloglovin

Translate my blog into your own language:

Nedräkning

Presentation

Tjo!♥
Namnet är Alexandra & min blogg handlar om det mesta!

Jag är 17 år & går EP,
vilket jag trivs med! :)

Har även bdb, LaxenAlf, har lösen så fråga om ni vill veta!

Hoppas bloggen faller dig i smak!*

KRAM!♥

Bloggvärde

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
29
30 31
<<< December 2009 >>>

Bloggpartners

Kategorier

Besöksstatistik

Gästboken

Omröstning

Vart i Sverige bor du?
 Stockholm
 Göteborg
 Malmö
 Borås
 Kinna
 Fritsla
 Skåne
 Sundsvall
 Kalmar
 Öland
 Gottland
 Bohuslän
 Mark
 Dalarna
 Viskafors
 Kungsbacka
 Svansjö
 Gävle
 Kungälv
 Annat

Länkar

REKLAM!*

Dunken.se - Gratisbio.se

Arkiv

Senaste inläggen

Shoppa kläder!

Gratisfynda.se / GRATIS-SAKER

Gratisfynda.se

.

DrLove.se

Fråga på! :)

LaxenAlfs frågesida

Tidigare år

hej

We love women

Ovido - Quiz & Flashcards