♥Alexandra♥  - Om mig & min vardagღ

Alla inlägg den 21 december 2009

Av Alexandra Brunander - 21 december 2009 19:17

Har blivit medlem på en hemsida som heter Woopa!

Där kan man tjäna pengar genom olika erbjudanden och så :)


Man kan även tjäna lite pengar genom att göra som jag gör nu, skriver ett inlägg om dem och sedan så skickar man in de till dem :)

Av Alexandra Brunander - 21 december 2009 18:11

Har beslutsångest, har gjort 3st headers nu, dem är rätt lika varandra men de är några saker som skiljer dem ifrån varandra...

Ska kolla lite på dem och så får vi se :)


Men äntligen har jag kommit igång!

Av Alexandra Brunander - 21 december 2009 17:41

Har verkligen inga ideér till en ny header.. Har bara massa tankar i huvudet men jag vill och tänker allt göra en ny header, någon fantasi måste de ju finnas, right?

Jaja, jag hör av mig senare om hur det går..


Peace and love!*

Av Alexandra Brunander - 21 december 2009 17:10

Vad ska jag hitta på? "/

Pappa är nere och slår in julklappar och jag vill ha tag i min plattång så kan man göra sig snygg och fräsch för skojj skull liksom, men det går inte nu för får inte komma ner..

Sen så är inte min bror hemma så kan inte snacka med honom om olika sjuka saker!

Sen så jobbar mamma jättesent i dag med tror jag och jag tänker inte sätta på en film för det är superTRÅKIGT att kolla på själv.. Vill ha sällskap..


Sitter och lyssnar på musik, det är verkligen min drog!


Vad har ni andra för er?

Jag tror faktikst att jag ska göra om min blogg lite, ska fixa med headern! :) 

Av Alexandra Brunander - 21 december 2009 16:41

Nu har Lidbom dratt hem för att pynta granen + huset, det låter mys det! :)

Själv sitter jag i min ensamhet och lyssnar på musik :P

Lyssnar just nu på Sean Kingston - Fire Burning! :)


Den är faktikst bra, hur många håller med mig? ;)




Det har verkligen snöat massor idag :O

Stora snöflingor kan man ju säga, var 5x5 i diametern, nice ;D

Och det snöar fortfarande så det känns gött!

Av Alexandra Brunander - 21 december 2009 13:44

Visst låter det bra? :D

Vi har värsta mysigt!

Hoppas ni har det bra ni med! :)

Av Alexandra Brunander - 21 december 2009 12:22

Det snöar ute, och vad betyder de?

Jo att det lätt kommer vara snö på julafton! :D

Av Alexandra Brunander - 21 december 2009 12:15

Nu ska jag gå och göra mig i ordning för vet ni? :D

12:40 ska jag gå och möta Lidbom, och då ska vi gå till affären och köpa lite godis, gå hem till mig och ha det bäst! :)


Ni andra får ha en bra dag om jag inte skriver något när hon är här, vem vet?

Det återstår att se :)

Men nu måste jag göra mig i ordning annars kommer jag aldrig här ifrån :P

Men vi hörs senare!


Peace and love!*

Fråga på, jag svarar på allt! :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Klockan är:

Bloglovin

bloglovin

Translate my blog into your own language:

Nedräkning

Presentation

Tjo!♥
Namnet är Alexandra & min blogg handlar om det mesta!

Jag är 17 år & går EP,
vilket jag trivs med! :)

Har även bdb, LaxenAlf, har lösen så fråga om ni vill veta!

Hoppas bloggen faller dig i smak!*

KRAM!♥

Bloggvärde

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
29
30 31
<<< December 2009 >>>

Bloggpartners

Kategorier

Besöksstatistik

Gästboken

Omröstning

Vart i Sverige bor du?
 Stockholm
 Göteborg
 Malmö
 Borås
 Kinna
 Fritsla
 Skåne
 Sundsvall
 Kalmar
 Öland
 Gottland
 Bohuslän
 Mark
 Dalarna
 Viskafors
 Kungsbacka
 Svansjö
 Gävle
 Kungälv
 Annat

Länkar

REKLAM!*

Dunken.se - Gratisbio.se

Arkiv

Senaste inläggen

Shoppa kläder!

Gratisfynda.se / GRATIS-SAKER

Gratisfynda.se

.

DrLove.se

Fråga på! :)

LaxenAlfs frågesida

Tidigare år

hej

We love women

Ovido - Quiz & Flashcards