♥Alexandra♥  - Om mig & min vardagღ

Alla inlägg den 21 december 2009

Av Alexandra Brunander - 21 december 2009 00:20

Du betyder allt för mig Mikael!

Skulle det gå så skulle jag aldrig vilja släppa taget om dig!

Förlåt om du tycker att jag är jobbig, klängig och sånt ibland och att jag vill vara hos dig jämt, men jag älskar dig så jävla mycket, du betyder verkligen allt för mig!

Skulle jag förlora dig vet ja inte vad jag skulle göra eller vart jag skulle ta vägen!


Du är verkligen mitt allt, du är den första jag tänker på när jag vaknar och sen sista innan jag somnar, du finns i mina tankar hela dagarna, även när jag är i din nähet!

Du förstår mig, jag kan prata om allt med dig, jag kan vara mig själv, och jaa.. Allt känns så underbart rätt med dig, livet är som en dans på rosor tsm med dig, vill bara inte få ett slut på de!

Jag vill bara att du ska veta att jag älskar dig och.. jag känner att jag bara babblar på en massa och jaa.. Men jag är trött, tankfylld och såå.. Jag borde sluta skriva nu men det går inte, men jo nu ska jag det!


Men ska bara säga detta sista..

Mikael Saarinen, du är den jag älskar mest på denna jord, den jag har gett mest kärlek till, den som jag älskat mest, den jag vill tillbringa varje sekund av mitt liv med och jaa..

Du har mitt hjärta för all framtid!!  

 

Av Alexandra Brunander - 21 december 2009 00:15

Lyssnar på musik och nu orkar jag inte fixa mer med kategorierna, har gjort hela december och halva november, men huvudsaken är att allt som har med Mikael ligger i hans kategori, iaf tror jag de, annars ligger det längre bak men det tänker jag inte ta nu för det orkar jag inte! xP


Sms:ar med lite folk, kollar fb & fv, bdb, lyssnar på musik och lite sånt :)

Har cepeont i magen, känns som ett knivhugg hela tiden! :(

 

Jag saknar dig älskling! 

Fråga på, jag svarar på allt! :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Klockan är:

Bloglovin

bloglovin

Translate my blog into your own language:

Nedräkning

Presentation

Tjo!♥
Namnet är Alexandra & min blogg handlar om det mesta!

Jag är 17 år & går EP,
vilket jag trivs med! :)

Har även bdb, LaxenAlf, har lösen så fråga om ni vill veta!

Hoppas bloggen faller dig i smak!*

KRAM!♥

Bloggvärde

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
29
30 31
<<< December 2009 >>>

Bloggpartners

Kategorier

Besöksstatistik

Gästboken

Omröstning

Vart i Sverige bor du?
 Stockholm
 Göteborg
 Malmö
 Borås
 Kinna
 Fritsla
 Skåne
 Sundsvall
 Kalmar
 Öland
 Gottland
 Bohuslän
 Mark
 Dalarna
 Viskafors
 Kungsbacka
 Svansjö
 Gävle
 Kungälv
 Annat

Länkar

REKLAM!*

Dunken.se - Gratisbio.se

Arkiv

Senaste inläggen

Shoppa kläder!

Gratisfynda.se / GRATIS-SAKER

Gratisfynda.se

.

DrLove.se

Fråga på! :)

LaxenAlfs frågesida

Tidigare år

hej

We love women

Ovido - Quiz & Flashcards