♥Alexandra♥  - Om mig & min vardagღ

Alla inlägg den 21 december 2009

Av Alexandra Brunander - 21 december 2009 12:09

Eller hur? :D

Sitter eller ne, jag satt och åt frukost framför TV.n nyss.

Det blev jordgubbsfil + flingor med röda bär i, nomnom och så kollade jag först på Jims värld på 6:an, men när de tog slut blev det barnprogram på disney channel ;D

Men det kan vara lite mysigt ibland, speciellt när man är trött, har mjukiskläder på sig och inte orkar vara orginell, då gör man som man själv vill :D


Här är bilder på programmen ;D

 

Av Alexandra Brunander - 21 december 2009 11:59

God morgon/förmiddag :D

Vaknade klockan 11 av att telefonen ringde


Jag - Jaa hallå?

Jag - Det är Alexandra?

Den som ringde - Anders, är det du?

Jag - Ehm nej? Det är Alexandra

Den som ringde - Jaha, men jag har kommit hem till Anders?

Jag - Ja det har du

Den som ringde - Okej, då skulle jag vilja prata med honom om de är ok?

Jag - Nej, för han är inte hemma

Den som ringde - Nehe, ja men då ringer jag till hans jobb. Det gäller sjukblablabla (hörde inte vad hon sa, men det handlade om någon sjukförsäkring eller något)

Jag - Okej gör du så

Den som ringde - Ja det ska jag göra

Jag - Mm, hejdå

*LA PÅ LUREN*


1. Jag svarade när jag var helt nyvaken, man låter döende när man gör de xD

2. Ofta hon säger, Anders är det du?

3. Det tog lång tid för henne att fråga om pappa var där :P

Av Alexandra Brunander - 21 december 2009 01:36

Jag kan inte låta bli!  

Nu blev det 4 grupper te på facebook ;D

Av Alexandra Brunander - 21 december 2009 01:30

Du vet att du lever i 2009 när:





  1. Varje gång du går på fest kan du dagen efter se bilder på dig på facebook, bdb mm








2. Du har inte spelat harpan med riktiga kort på flera år.








3. Anledningen till att du inte har kontakt med folk är för att du har dem på msn.








4. Du letar genom hela huset för att hitta fjärrkontrollen till tv'n i stället för att trycka på en knapp på tv'n.








6. Din eftermiddagsaktivitet är data och du är alltid inloggad på msn även fast du inte är där.








7. Du läser listan flinar och nickar.








8. Du tänker på hur sjuk det egentligen är att sitta och läsa den här listan.








9. Du var för upptagen för att märka att nummer 5 fattas.








10. Du kollade tillbaka för att se att det var sant.








11. Nu skrattar du åt dig själv.



Av Alexandra Brunander - 21 december 2009 01:26

Sitter och snackar med lite fölk på msn, alltid lika trevligt men du kan dra dit solen aldrig lyser, tänker faan inte snacka mer med dig!

Du är en idiot som jag inte tänker lägga ner mer tid på!

Istället för att gömma dig bakom dina kompisar, kom fram och var en man och tala om hur det ligger till, jag är redan förberädd på ett byebye, så det kan inte bli värre!


(Talar inte om vem de är här på bloggen, är bara så sur så behövde skriva av mig lite.. Men kan lunga er alla med att det har inte någonting med Mikael eller mina tjejkompisar att göra!)

Av Alexandra Brunander - 21 december 2009 01:16

Nu ska jag gå och göra några saker jag tänkt på nu under en liten tid på kvällskvisten, men jag säger inte vad, det är min lilla hemliiis! 

Så ska gå och göra det nu, men innan jag går så kom jag på en sak som jag absolut inte har haft en tanke på (förstår faktikst inte varför?) men vet ni vad?

Det är ju 4:de advent idag(idag för mig, men enligt klockan så var de igår)! :D

Så egentligen enligt teorin så borde de vara julafton nu ;D

Fast den är ju på torsdag, så jag får vänta lite till med min lycka! :)

Slänger in en bild på en ros, vet dock inte varför, men jag är som jag är! 

 

röd ros

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Om det händer, kommer jag aldrig tro på **** igen..

Av Alexandra Brunander - 21 december 2009 01:12

Ja den frågan kan man ställa sig..

När hjärnan är full av tankar, så skriver man ju gärna av sig på bloggen..

Fingrarna dras till tangenterna och så efter en stund så står det en A4-siders lång text på allting..


Vet inte varför det blir riktigt så..

Av Alexandra Brunander - 21 december 2009 00:52

Jag kom precis fram till att jag är Nörden med stört N

och jag är kung över Nörd-land!! 

Jag har tråkigt, och då menar jag verkligen SUPERDUPERMEGAJUMBOOTRUMBO TRÅKIGT!


Tror ni fick en bra förklaring på hur tråkigt jag har de! ;)

Men så iaf, nu när jag har så SUPERDUPERMEGAJUMBOOTRUMBOTRÅKIGT så var jag inne på Facebook och kollade runt där och kom fram till 3 oliak saker!


1. Jag blir lycklig av att se att folk går med i min grupp! :D

2. Jag gillar grupper på fb, därför blir jag medlem i de flesta! :P

3. Jag är en grupp-nörd, jag är just nu med i 110st, och nyss blev jag medlem i 23 st, alltså innan idag så var jag bara medlem i 87 grupper x)

Fråga på, jag svarar på allt! :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Klockan är:

Bloglovin

bloglovin

Translate my blog into your own language:

Nedräkning

Presentation

Tjo!♥
Namnet är Alexandra & min blogg handlar om det mesta!

Jag är 17 år & går EP,
vilket jag trivs med! :)

Har även bdb, LaxenAlf, har lösen så fråga om ni vill veta!

Hoppas bloggen faller dig i smak!*

KRAM!♥

Bloggvärde

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
29
30 31
<<< December 2009 >>>

Bloggpartners

Kategorier

Besöksstatistik

Gästboken

Omröstning

Vart i Sverige bor du?
 Stockholm
 Göteborg
 Malmö
 Borås
 Kinna
 Fritsla
 Skåne
 Sundsvall
 Kalmar
 Öland
 Gottland
 Bohuslän
 Mark
 Dalarna
 Viskafors
 Kungsbacka
 Svansjö
 Gävle
 Kungälv
 Annat

Länkar

REKLAM!*

Dunken.se - Gratisbio.se

Arkiv

Senaste inläggen

Shoppa kläder!

Gratisfynda.se / GRATIS-SAKER

Gratisfynda.se

.

DrLove.se

Fråga på! :)

LaxenAlfs frågesida

Tidigare år

hej

We love women

Ovido - Quiz & Flashcards