♥Alexandra♥  - Om mig & min vardagღ

Alla inlägg den 8 november 2009

Av Alexandra Brunander - 8 november 2009 14:41

När jag vaknade så fick jag en chock!

Hade 5 olästa meddelanden i mobilen.

Innan jag kollade gör jag som alltid när jag har fått 2 eller mer så försöker jag gissa mig till vilka som har sms:at.

Dem som kom upp i mitt huvud var:

Filip, för jag skickade sms i natten till honom

Mikael, han skicka jag också till och han brukar skicka god morgon sms :D

Gustav, eftersom klockan var mycket så har ju han skickat något

Lidbom, hon skickar ibland hon med.


Men så fel man kan ha!

1 från Filip, 4 från Mikael :)

Jag blev inte besviken för det var kul och läsa dem sms:en :P

Men jag förstår mig inte på Gustav, han kan skriva på msn och sånt men kan han skicka sms till mig?

Nej, han skickar mest till andra..


Men jag överlever! Jag har ju andra kompisar och så som är bäst!<3

Av Alexandra Brunander - 8 november 2009 14:39

Jag fattar inte varför?

Jag måste ah något fel xD

För kolla här, jag känner såhär,

Fyfaan för godis, vill inte ha det och jag har tröttnat, men ändå får man suget av det :S

Jag fattar inte hur det kan bli så?


Någon mer som har de så, eller vet varför det blir så? :)

Av Alexandra Brunander - 8 november 2009 14:34

Jag kna inte sluta lyssna på honom och den låten!

Han är så sjukt bra!!!

Synd bara att han sjunger så lite på fen låten :(


Lägger in den igen så får ni lyssna, tröttnar aldrig på den!<3


Av Alexandra Brunander - 8 november 2009 14:31

Jag kom precis på en sak, jag har ändå en del som är inne på min blogg varje dag och för typ 3 månader sen kanske? så la jag upp en Bloglovin knapp där man kunde trycka och så kan man följa min blogg via där :)

Så jag tänkte att jag lägger upp en nu igen :)


bloglovin


Hoppas några fastnar för idéen :)

Av Alexandra Brunander - 8 november 2009 14:26

God morgon :)

Det kanske inte är så passande att säga de nu när klockan är 14.26 men jag vaknade för 30 minuter sedan hihi (A)

Julia stannade nämligen till klockan 3.45 så jag kom i säng runt 4, då kan ni kanske förstå mig lite? :)


Nu under "morgonen" så har jag ätit frukost och grattat pappa på Fars Dag :)

Han fick 2 Trisslotter och en fin grå tröja med ´fyrkanter på sne, vet inte om ni vet vad jag menar :P

Men man kan hitta dem på hum.. Dressman tror jag, eller så är det på brothers :)

Fråga på, jag svarar på allt! :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Klockan är:

Bloglovin

bloglovin

Translate my blog into your own language:

Nedräkning

Presentation

Tjo!♥
Namnet är Alexandra & min blogg handlar om det mesta!

Jag är 17 år & går EP,
vilket jag trivs med! :)

Har även bdb, LaxenAlf, har lösen så fråga om ni vill veta!

Hoppas bloggen faller dig i smak!*

KRAM!♥

Bloggvärde

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Bloggpartners

Kategorier

Besöksstatistik

Gästboken

Omröstning

Vart i Sverige bor du?
 Stockholm
 Göteborg
 Malmö
 Borås
 Kinna
 Fritsla
 Skåne
 Sundsvall
 Kalmar
 Öland
 Gottland
 Bohuslän
 Mark
 Dalarna
 Viskafors
 Kungsbacka
 Svansjö
 Gävle
 Kungälv
 Annat

Länkar

REKLAM!*

Dunken.se - Gratisbio.se

Arkiv

Senaste inläggen

Shoppa kläder!

Gratisfynda.se / GRATIS-SAKER

Gratisfynda.se

.

DrLove.se

Fråga på! :)

LaxenAlfs frågesida

hej

We love women

Ovido - Quiz & Flashcards